מה אתם אומרים על מולטיפלקס מנטור כטיסן למתחילים?
וכמה הוא יעלה עם אלקטרוניקה מספקת לטוס?
(יש לי שלט ומטען)
מה אתם אומרים על מולטיפלקס מנטור כטיסן למתחילים?
וכמה הוא יעלה עם אלקטרוניקה מספקת לטוס?
(יש לי שלט ומטען)
בחירה מעולה אבל תקח מדריך בנוסף
מנטור עולה בסביבות 700 שקל
בלי אלקטרוניקה.
אני רוצה אותו מוכן לטיסה
מקלט יש לי
ראיתי את זה.
אני רוצה חדש ולבנות אותו לבד
הטיסן הזה לא מתאים לצעדים הראשונים
כל טיסן שיש לו גלגלים מאריך את זמן הלימוד בצורה דרמטית והמטיס מגיע לעצמאות בשלב מאד מאוחר
קנה לך AXN ובליווי של מדריך טוב אתה תטיס לבד מהפעם הראשונה.
שלא לדבר על המחיר הזול...
את המנטור ודומיו תקנה אם תרצה בשלב שני, תהנה מזה הרבה יותר
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
הנה שוב הויכוח הדתי הזה
אני טיסנאי מתחיל. אני רוצה ליהנות, לא ללמוד ולא לתרגל. עם AXN אני נהניתי (כרגע הוא זקוק לתיקון) ואולי אשאר ברמה הנמוכה הזו, או שלא. על כל פנים הטיסן הבא שלי גם הוא יהיה דאון קל להטסה ולהנחתה. אם ארצה להתקדם וללמוד לנחות אקנה טריינר עם גלגלים.
שלא לדבר על רחפנים שאני יודע טוב לתכנן, לתכנת ולבנות אבל מטיס לא-מי-יודע-מה. אז לפי השיטה שאתה מציע הייתי צריך להתחיל ממסוק כי רחפן עם ייצוב עצמי ושמירת גובה זה קל מדי?
מישהו אחר אולי ילך בדרך אחרת. כל אחד והדת שלו.
דרור
מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס
כל אחד יכול ללכת בכל דרך שירצה
רק כדאי להיות מודע למספר מיומנויות בסיסיות שאותם קל לרכוש עם טיסן לא גדול ולא קטן לא כבד ולא קל שנים הוראו שטריינר טיפוסי נותן את התמורה הטובה ביותר ומאפשר להטיס ברוחות וגם במזג אוויר רגוע , מאפשר ללמוד שימוש בכל ההגאים ובכל המימדים וגם אירובטיקה, מאפשר לתרגל מצבי חירום (גם אובדן אוריינטציה הוא מצב חירום) והתנהגות טיסן במצבי הזדקרות ו/או סחרור וגם נחיתה והמראה...
רק טיסן גלגלים כטיסן ראשון.
אין כמו לעשות הקפות כדי ללמוד לטוס נכון.
מניסיון אישי.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
הכל אותו חרה .בסוף הכול נישבר.המלצה שלי ,קח את המנטור .טיסן מדהים למתחילים.עם כי בעייתי מעט בנחיתות ובהמראות בגלל גלגל הזנב.אך עם יש לך מסלול טוב עם רוח נגדית טובה ולא רוח צד אז אין בעיה.
חיים גיל תעשה תרגיל
חיים
נראה לי שזול יותר ללמוד להטיס כדי שנחיתה ברוח צד לא תהווה בעיה
מאשר לפתח את מכונת מזג האוויר השולטת על כיווני הרוחות ו/או לסלול מסלולים לכל הכיוונים
גיא, אתה יודע שאני אוהב אותך, אבל זה לא יכול להיות נכון לעולם
עם AXN אי אפשר לעשות הקפות? אפשר גם אפשר
ואפשר אפילו ללמוד איתו גישה לנחיתה הרבה יותר מהר מאשר טיסן שמגביל אותך למסלול צר שכל חריגה ממנו תגרום לנזק.
ומלבד זאת, עם כמה חניכים התנסית בהדרכה על גלגלים שאתה מדבר מנסיון אישי?
(נסיון אישי של הלימוד שלך אינו רלוונטי כאן, אתה יחיד סגולה ובעל כושר לימוד יוצא דופן.)
תראה בשטח את אלו שהתחילו עם טיסן גלגלים כטיסן ראשון, כמה זמן לוקח להם להגיע לעצמאות- זה חודשים רבים.
לעומת כאלו שמתחילים עם AXN ואפילו עם הבז לייט, מטיסים לבד אחרי סוללה או שתיים עם מדריך.
חדלתי להמליץ על הבז לייט כי התברר שגם הדבר הכי פשוט גדול על יכולת הבנייה של מתחיל ממוצע. מה שנשאר זה הAXN או כל דבר דומה לו
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
למה שנחיתה על גלגלים יקח חודשים רבים ?
לומדים לטוס טיסה ישרה ואופקית , מכאן זה רק להוריד מצערת והטיסן יורד למסלול
אם לא יודעים לטוס טיסה ישרה ואופקית אז גם לא מסתדרים עם נחיתה
וגם לא הבנתי מה ההבדל "לימוד גישה לנחיתה" ומה זה משנה אם יש גלגלים או אין גלגלים אם מבצעים רק גישה .
יש שנים בטייסת שהתחילו עם ססנות והתקדמו מהר מאוד (אחד מהם ילד בן 10).![]()
הגלגלים מחייבים מאמץ גבוה יותר בנחיתה עבור מתחיל. ללא גלגלים כל השדה מאפשר נחיתה ועם גלגלים רק המסלול
מנסיוני בהדרכה הדבר הכי חשוב למתחיל זה הורדת הלחץ, יותר מכל פרמטר אחר
כשהתלמיד משקשק ומתוח עקומת הלימוד מתארכת, וכלל שיש לו פחות לחצים כך הלימוד מתקצר והביטחון עולה מהר יותר, מה שמאפשר העזה רבה יותר ועצמאות מוקדמת יותר.
ואין ספק בכלל שיותר "מפחיד" להטיס מנטור מאשר AXN
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
מניסיוני האישי
אם אתה רוצה ללמוד להטיס נכון שזה גם חשוב(אבל בד"כ בלי להנות) קח טיסן עם גלגלים .
אם אתה רוצה להטיס ולהנות קח axn או משהו בסיגנון ואתה חוזר עם חיוך מכל הטסה .
אני יכול לדמות את זה כך:
להטיס בהתחלה axn זה כמו לשחק כדור רגל בשכונה ולהנות בלי לקחת את העניינים ברצינות.
ללמוד להטיס טיסן עם גלגלים זה כמו לשחק בקבוצה מסודרת עם אימון קשוח לפני כל משחק (שבדר"כ לא מהנה)אבל יש יותר אפשרויות להגיע להשגים יותר טובים.
נערך לאחרונה על ידי amnon; 23-05-2011 בשעה 00:11:03.
הויכוח על גלגלים או גחון הוא כמו הויכוח על דלק או חשמלי, קלקר או בלזה, גלגל אף או זנב, בהיר למעלה וכהה למטה או להיפך, עם בובת טייס או בלי... למתחילים באמת לא מעניין את התחת הפרטים האלה, הם רוצים טיסן יפה, הם רוצים טיסן זול וכזה שלא יהרס לחלוטין בריסוק.
אני חושב שהטיסן הראשון צריך להיות פשוט טיסן כיפי.
אני חושב שצריך לקחת שיעור אחד עם מדריך כדי ללמוד את העקרונות החשובים לגבי המראה, הטסה ונחיתה של הטיסן הכיפי, ולשחרר את המתחיל להתפרע איתו לפי יכולותיו.
המתחיל צריך ללמוד דברים רבים כמו סדר הפעלת השלט, בדיקות לפני טיסה, תיקון שברים, שימוש נכון בסוללות, הבנת משמעות כיוון הרוח, החשיבות של מכנס ארוך ונעליים כשמטיסים באיזור עם הרבה שיחים, המשמעות של טיסה בדיוק לתוך השמש, החשיבות של גודל הטיסן ביחס לרוח ולמרחק, אפקט הקרקע, וזה עוד לפני שבכלל דיברנו על Nose In.
ממילא ססנה או AXN או בז לייט - זה לא יהיה הטיסן של המתחיל לנצח, ואחרי חודש-חודשיים הוא בטוח ירצה טיסן אחר (או אחרי שעה וחצי).
סביר גם להניח שבשלב הזה הטיסן הראשון יהיה דומה יותר לנייר מקומט מאשר לתמונה שלו בקטלוג.
ולכן אני חושב שהטיסן השני צריך להיות טיסן איכותי ויקר יותר, ועדיף כזה שנמצא בכיוון אליו רוצה המתחיל ללכת, בין אם זה 3D או טיסן כנף תחתית, או סקייל בלזה או כנף מעופפת.
אני חושב שהמתחיל צריך לקחת בשלב הזה עוד שיעור אחד עם מדריך, על מנת לעבור על ההרגלים שלו ולשפר את יכולות ההטסה, וכן לתרגל וללמוד את העקרונות להמראה נחיתה של הכלי החדש.
בשלב הזה המתחיל כבר כבר התגלח על לחייה של גרוטאה וכעת מוכן להתמודד עם טיסן איכותי שגם יהיה נעים יותר באויר ויאפשר לו באמת להשתפר בדקויות ההטסה וגם ישמור על הטיסן החדש טוב יותר בנחיתות כי הוא פחות לחוץ ומתרגש ופחות חושב על הסטיקים ונבהל מNose In.
זו דעתי.
מה שכתבו בשתי התגובות מעלי (קח AXN להתחלה ואחרי זה תחשוב מה הלאה)![]()
מתי המטיס אמור ללמוד להטיס טיסה ישרה ואופקית ?
אייל, היטבת להגדיר את זה
אמנון, גם אתה
גם כשמתחילים ללמוד א-ב לא מתחילים בללמוד לכתוב ספר
ולאחר מכן ממילא כל אחד פונה לדרכו על פי כישוריו, אהבתו, כיסו , קשריו עם הונג קונג, קשריו עם אשתו וכו'
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110