תגובה: טיסן למתחילים

נכתב במקור על ידי
wind556
גם אתה לגמרי צודק
אבל
מה רע בכל הדרך והתהליך הזה אחרי AXN ולא במקומו?
ציינת שלקח לך כמה שבועות להגיע לעצמאות, זו בדיוק הנקודה, עם הAXN מחורבן ככל שיהיה מגיעים לעצמאות ביום ההטסה הראשון (עם מדריך טוב)
וחוץ מזה, יש עוד המון מה ללמוד שאינו קשור לנחיתת גלגלים, כמו התנהגות אויר, מניעת הזדקרויות ויציאה ממצבים קשים וכו'
שלא לדבר על תיפקוד בתוך טרמיקה, שאת זה כמעט אף אחד ממטיסי הגלגלים לא מכיר בכלל (שלדעתי זו החווית הכי גדולה בהטסה- אבל זו דעתי האישית בלבד)
אחרי כיתה א' תבחר לך כל טיסן מאתגר לפי טעמך, ואז תוכל להעזר במדריך לצורך שידרוג כישוריך, אבל זה כבר יהיה נטול שיקשוקי ביצים (שזה ממילא לא שווה בלי עגבניות ובצל)
טוב , נמאס לי מההתנצחות הזאת, ממילא כל אחד יישאר בשלו, והחדשים האומללים יהיו תלויים בהימור על מי ומה ללכת.... (כמו כרמי שנכנס לדרך ללא מוצא)

עודד, אני פשוט לא מבין איך אתה מצליח לסתור את עצמך פעם אחרי פעם באותה נקודה.
אתה טוען שה-AXN נותן לך עצמאות "מהר" - ושני משפטים אח"כ אתה מודה בעצמך שצריך מדריך להמשך ללימוד הבסיס. אם אתה "מגיע לעצמאות תוך יום" עם ה-AXN ורגע אחרי זה אתה צריך מדריך ללמוד את הדברים הבסיסיים ביותר בטיסה (נחיתת מסלול מסודרת ותפעול חירומים) - איזו מין עצמאות זאת? או שאתה יכול לקחת טיסן (כל טיסן) ולעשות איתו טיסה עצמאית , או שלא (אני לא מדבר על תרגילים כרגע - פשוט הקפה סטנדרטית עם המראה ונחיתה). אם הטסת AXN ובטיסן הבא אתה צריך ללמוד דברים בסיסיים שוב - מצטער, זה פשוט לא נקרא להגיע לעצמאות. זה נקרא להאריך (מאד) את הדרך אליה, תוך השקעה של מאות שקליםמעבר למה שצריך. לא כולל האחזקה השוטפת של ה-AXN.
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz