שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: שאלות כלליות על סוללות/טעינה ופריקה

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלות כלליות על סוללות/טעינה ופריקה

    1. המטען מפסיק לבד
    2. השארת הסוללה טעונה 100% לזמן ממושך מקצרת את החיים שלה. פונקצית LiPO Storage במטען פורקת את הסוללה ל 3.80V לתא
    3. בד"כ מפסיקים להטיס (מחליפים סוללה) כשהמתח מגיע ל 3.6V לתא על הקרקע ללא עומס. אבל זה משתנה ממטיס למטיס. בשום אופן אסור להביא את הסוללה למצב שהמתח בתאים יורד מתחת 3V (למרות שניתן להתאושש ממצב כזה - זה מאד לא רצוי)
    4. ה balance port משמש גם בטעינה וגם בפריקה כדי למדוד את המתח על כל תא ותא - ולבצע תיקונים עדינים על מנת לשמור על איזון מתחים בין התאים, הוא בנוי להזרמת זרמים נמוכים יותר מפורט הטעינה הראשי. (יש מטענים זולים שמטעים רק דרך ה Balance port)
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלות כלליות על סוללות/טעינה ופריקה

    ציטוט נכתב במקור על ידי AmitB צפיה בהודעה
    1. המטען מפסיק לבד
    2. השארת הסוללה טעונה 100% לזמן ממושך מקצרת את החיים שלה. פונקצית LiPO Storage במטען פורקת את הסוללה ל 3.80V לתא
    3. בד"כ מפסיקים להטיס (מחליפים סוללה) כשהמתח מגיע ל 3.6V לתא על הקרקע ללא עומס. אבל זה משתנה ממטיס למטיס. בשום אופן אסור להביא את הסוללה למצב שהמתח בתאים יורד מתחת 3V (למרות שניתן להתאושש ממצב כזה - זה מאד לא רצוי)
    4. ה balance port משמש גם בטעינה וגם בפריקה כדי למדוד את המתח על כל תא ותא - ולבצע תיקונים עדינים על מנת לשמור על איזון מתחים בין התאים, הוא בנוי להזרמת זרמים נמוכים יותר מפורט הטעינה הראשי. (יש מטענים זולים שמטעים רק דרך ה Balance port)
    דווקא יש לי CELLPRO 10 שהוא לא מטען זול ולא סיני פשוט (נחשב מהשורה הראשונה של המטענים, בטח בתחום הבאלאנס) וברוב מצבי הטעינה נדרש רק חיבור שקע הבלאנס, רק כשעוברים לטעינה בזרם גבוה יש לחבר את הקטבים הראשיים.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלות כלליות על סוללות/טעינה ופריקה

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    דווקא יש לי CELLPRO 10 שהוא לא מטען זול ולא סיני פשוט (נחשב מהשורה הראשונה של המטענים, בטח בתחום הבאלאנס) וברוב מצבי הטעינה נדרש רק חיבור שקע הבלאנס, רק כשעוברים לטעינה בזרם גבוה יש לחבר את הקטבים הראשיים.
    למדתי משהו... תמסור לו את התנצלותי הכנה, ושלא התכוונתי לפגוע בו
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלות כלליות על סוללות/טעינה ופריקה

    ציטוט נכתב במקור על ידי AmitB צפיה בהודעה
    למדתי משהו... תמסור לו את התנצלותי הכנה, ושלא התכוונתי לפגוע בו
    זה בסדר, הוא לא שמע - ישן באותו הזמן...

נושאים דומים

  1. טעינה של מספר סוללות במקביל
    על ידי bymannan בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 11-09-2010, 17:38:41
  2. [שאלה] 3 שאלות כלליות
    על ידי available בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 26-07-2010, 00:05:24
  3. טעינה של מספר סוללות במקביל
    על ידי avg בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-06-2010, 09:08:26
  4. טעינה של כמה סוללות בבת אחת?
    על ידי Puss בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 22-02-2010, 12:26:38
  5. [שאלה] טעינה של סוללות
    על ידי צביקה5 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-06-2009, 17:47:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •