1. המטען מפסיק לבד
2. השארת הסוללה טעונה 100% לזמן ממושך מקצרת את החיים שלה. פונקצית LiPO Storage במטען פורקת את הסוללה ל 3.80V לתא
3. בד"כ מפסיקים להטיס (מחליפים סוללה) כשהמתח מגיע ל 3.6V לתא על הקרקע ללא עומס. אבל זה משתנה ממטיס למטיס. בשום אופן אסור להביא את הסוללה למצב שהמתח בתאים יורד מתחת 3V (למרות שניתן להתאושש ממצב כזה - זה מאד לא רצוי)
4. ה balance port משמש גם בטעינה וגם בפריקה כדי למדוד את המתח על כל תא ותא - ולבצע תיקונים עדינים על מנת לשמור על איזון מתחים בין התאים, הוא בנוי להזרמת זרמים נמוכים יותר מפורט הטעינה הראשי. (יש מטענים זולים שמטעים רק דרך ה Balance port)