שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיה עם מייצב טיסה FY-20A +פתרון

    היי,
    יש לי את המייצב טיסה הזה קישור
    שמותקן על טיסן EXTRA-330
    בבדיקה על הקרקע המייצב מגיב טוב...כלומר מנסה "ליישר" את המטוס
    אבל כשאני עולה איתו לאוויר ומפעיל את המייצב טיסה
    משהו קורה והוא צולל איתו ישר לקרקע....
    למישהו יש נסיון עם זה או מושג למה זה קורה?
    או לחילופין איזה בדיקות אני יכול לעשות כדי להבין מאיפה זה נובע?

    תודה רבה,
    נערך לאחרונה על ידי royby12; 09-08-2011 בשעה 09:45:59.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    אין לי את המערכת הנ"ל, אך אני מנחש שהעניין הוא באיפוס המערכת לפני טיסה.

    קרא היטב את הMANUAL של המייצב וודא שאתה עושה את כל השלבים כמו שכתוב.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    אכן בדקתי...
    צריך לעשות את הקיזוזים כשהמערכת כבויה ורק אז להפעיל אותה
    הטיסן כבר מקוזז וטס ישר
    אבל בכל זאת כשאני מפעיל את זה באוויר הוא צולל
    בבדיקות על הקרקע זה עובד טוב....
    אני מתחיל לחשוב שהמערכת תקולה...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    אוקיי...
    עלה לי הרעיון שאולי הרגישות גבוהה מדיי
    והורדתי למייצב את הרגישות למשהו כמו 20 %
    אני מקווה שזו הבעיה...
    אעדכן בשבוע הבא...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    אולי צריך לעשות אם יש אופציה לרוורס בסרוו הגה גובה במייצב טיסה.מה שכן חשוב שאחת המצלמות שלו לא תיפנה לכוון הפרופלור,זה יכול לשבש.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    המייצב הזה לא עובד עם "מצלמות" (אינפרא) כמו ה-FMA
    אלא עם גיירו ומד תאוצה על 3 צירים
    אפשר לעשות רוורס אבל הוא זז לכיוון הנכון...
    כרגע אני ממש חושד שזה לא עובד כמו שצריך בגלל הרגישות של המכשיר
    האקסטרה גם ככה הוא חריף וכל תזוזה קטנה של הסרוואים הופך לגמרי את הטיסן
    הורדתי ממש את הרגישות...ואני מחזיק אצבעות שזו באמת הבעיה...

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    1,623
    תודה!
    101
    הודה 96 פעמים ב 77 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    חבר יקר
    יש לי את המייצב הנ"ל כבר למעלה מחצי שנה
    ואכן אתה צודק במידה רבה שאתה מפעיל אותו באוויר הטיסן צולל או מפיל כנף
    כדי להביא אותו לשלמות אתה צריך לבצע \ לבדוק כמה דברים


    1.הפטציומטרים שבמכרז במכשיר יש להם 3 מצבים ימין עד הסוף שמאלה עד הסוף ואמצע

    הימין עד הסוף כלומר הסרוואים יזוזו לצד אחד ברגישות הכי גבוהה
    שמאלה עד הסוף הסרוואים יזוזו לצד השני עד הסוף ברגישות הכי גבוהה

    תמקם את הפטציומטר לכיוון הנכון לפי התנועה של הסרוואים שלך
    ותתחיל לכוון אותם לכיוון המרכז לפי הרגישות שאתה רוצה

    פעולה זאת עלייך לעשות לשלושת הפטציומרים שהם
    מאזנות
    הגה גובה
    והגה כיוון


    לאחר שכיוון רגישות (אגב שיכולה להשתנות לפי מצב הרוח בחוץ)

    אתה חייב אבל חייב למקם את המכשיר ישר כמו פלס על משטח ישר בטיסן
    וכמה שיותר קרוב ומדוייק לנקודת האיזון של הטיסן

    בכל מקרה מומלץ להדליק את הטיסן שהמכשיר במצב פעיל על הרקע כדי שהוא יאפס את הג'יירואים
    במידה והם לא מתאפסים יש לך במדריך כיצד לאפס אותם תוך דקה


    דבר נוסף חשוב זה בגלל שהמכשיר הנ"ל מתקדם יותר מה FMA המוכר לכולם הוא מכיל בתוכו מנגנון נגד ויברציות
    שגם מומלץ לבצע בדיקה וגם לא לשכוח את התושבת שקבלת שהורדת הוויברציות

    כדי לבדוק זאת על השטח יש להפעיל את המנוע בפול מצערת ולהסתכל על נורות הבקרה של המכשיר

    כחול זה תקין
    אדום - כלומר יש יותר מידיי וויברציות והמכשיר משתגע


    אני בכל אופן מיקמתי את המכשיר באמצעות פלס כדי להבטיח שיהיה הכי ישר שאפשר

    בהצלחה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    היי שלומי,
    תודה רבה על המידע.
    אני תוהה אם אכן יש לנו את אותה גרסא
    כי בבדיקת הוויברציות שלי (של הטיסן כמובן...לא שלי,שלי)
    כתוב בהוראות:
    if red light maintains a steady flashing, and the blue light is OFF ,this indicates the vibration dampening requirments have been met.
    הורדתי את הרגישות ע"י סיבוב הסקאלה לכיוון האמצע (אצלי זה טיפה משמאל לאמצע)

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    לפי מה שכתבת אתה צריך להוסיף שיכוך כיוון שהרעידות מרובות
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A


    דיי נו האנגלית שלי שבורה אבל לא עד כדי כך...
    אני אהיה יותר יסודי... אלו שתי הסעיפים האחרונים של ההוראות:
    E.if red and blue lights stay ON SOLID then the vibration dampening is not enough.you will need to add additional dampening support or change the installation location
    F.if red light maintains a steady flashing, and the blue light is OFF ,this indicates the vibration dampening requirments have been met.
    תתקנו אותי בבקשה אם אני טועה...אבל לפי ההוראות אני אמור לראות נורה אדומה מהבהבת שאומרת שהכל תקין...זה לפחות מה שאני מבין
    מצורף תרגום (שבור) של גוגל :
    אם האורות האדומים והכחולים להישאר מוצק אז רטט ריסון אינו מספיק. תצטרך להוסיף תמיכה dampening נוספים או לשנות את מיקום ההתקנה
    אם אור אדום מהבהב שומרת על יציבות, והאור הכחול הוא כבוי, זה מצביע על requirments רטט dampening מולאו

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    בטיסן עם הגאים גדולים יכולה להיות בעיה.ואתה צריך לעבוד על רגישות נמוכה.דרך אגב לא יותר זול למתקן 3 גיירואים מאשר הרכיב הזה.סתם שאלה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    דרך אגב נראה לי שאפשר למתקן את המייצב של הקוואדים מהסיני ב30 דולר.עובד באותו עיקרון
    חיים גיל תעשה תרגיל

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    1,623
    תודה!
    101
    הודה 96 פעמים ב 77 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    יכול להיות שהתבלבלתי הנורות בקרה
    כי זה היה מהזיכרון החלש
    אבל אני חושב שהתשובה שלי הייתה הכי מפורטת שאפשר
    ואני מניח שהבנת
    אל תצמד לעניין בודד כך את כל המרכיבים בחשבון ותבדוק פעמיים
    מניסיון!!

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    תודה רבה על העזרה....
    אני אעדכן אם הורדת הרגישות עזרה

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    חולון
    הודעות
    1,656
    תודה!
    3
    הודה 46 פעמים ב 36 הודעות
    כניסות לבלוג
    12
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    חיים 3 ג׳ירואים או הבקר של הקוואד ישמרו רק מצב אחרון הם לא יכולים לייצב את הכלי...
    ייצוב משמעו : עזבת את הסטיקים הטיסן מתיישר לטיסה מפולסת גם לציר האורך והרוחב, אם עזבת את הסטיקים עם ג׳ירואים הכלי ימשיך באותה זוית תקיפה והכלי לא ייתישר

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    לוד
    הודעות
    610
    מנחת הבית
    מנחת נען,הרצליה.
    תודה!
    3
    הודה 11 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    תקרא טוב את המדריך המצורף.
    הבקר פועל ב3 מודים .
    1. לא פעיל.
    2. 3D שפרושו שמירה על כיוון אחרון.
    3. ייצוב שפרושו שמכל מצב של הטיסן ...עזיבת הסטיקים תגרום לטיסן להגיע למצב טיסה אופקי.

    תבדוק באיזה מוד אתה נמצא.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה עם מייצב טיסה FY-20A

    אוקיי....אז עכשיו כשיש לי זמן החלטתי לבדוק לעומק למההמייצב לא עובד כמו שצריך
    נתחיל עם עניין הרעידות:
    בהתחלה המייצב היה נמצא דיי קרוב למנוע:
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_1176.JPG 
Views:	277 
Size:	107.7 קילובייט 
ID:	50682
    העברתי אותו למיקום בו רעידות המנוע אינן מפריעות:
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_1259.JPG 
Views:	263 
Size:	104.5 קילובייט 
ID:	50683
    כמובן שעם שיכוך כדי לרכך את הרעידות הקיימות:
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_1260.JPG 
Views:	261 
Size:	121.4 קילובייט 
ID:	50684
    בדיקת הויברציות תעשה על ידי פתיחת המנוע למקסימום וצריך לשאיר אותו פועל למשך 20 שניות לפחות!!!!
    אם הנורה הכחולה נדלקת בנוסף לאדומה שמהבהבת יש לשים עוד שיכוך
    אם רק הנורה האדומה נשארת מהבהבת עניין השיכוך בסדר...
    אני שוב מדגיש שיש להפעיל את המנוע במלוא העצמה לפחות ל-20 שניות...הנורה הכחולה לא תדלק מיד....
    עוד שמתי לב...שאם נדלקה כבר הנורה הכחולה...המכשיר לא יאפס את עצמו...הוא פשוט לא יעבוד בצורה תקינה בהמשך הטיסה
    מה למוביל אותי לנושא הבא שהוא בעצם ה-פתרון לבעיה שנוצרה
    המייצב מגיע עם ג'מפר קטן.....ויש לו שני תפקידים:
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_1261.JPG 
Views:	279 
Size:	143.1 קילובייט 
ID:	50685
    איפוס הג'ירואים-מה שבעצם פתר לי את הבעיה
    והגדרה לטיסן דלתא

    אחרי שאיפסתי את הג'ירואים והעברתי את המייצב למקום ללא ויברציות
    הכשיר עובד מעולה!!
    מייצב את הטיסן מכל מצב אליו הוא מגיע
    לכל אלו שאמרתי להם שזה חרא מכשיר....אני לוקח את הדברים בחזרה
    סך הכל הוא בסדר גמור +1
    ציוד ה-FPV בדרך ואני בטוח שהמכשיר יעזור לי מאד בטיסות ה FPV

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה מייצב טיסה Flymentor של KDS - חדש !!! מעולה למתחילים
    על ידי alexk בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-08-2011, 16:41:15
  2. [עזרה!] copterx "טיסה" ראשונה בעיה ראשונה
    על ידי phaima בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-05-2011, 08:27:47
  3. [מדליק] טיסה שלי עם ה700e טיסה טובה
    על ידי shai509030 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 09-03-2011, 00:34:35
  4. תל אביב והסביבה מייצב טיסה של FMA
    על ידי SPL בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-04-2010, 09:30:26
  5. בעיה בHONNY BEE FP- אחרי 2 דקות טיסה הזנב משתולל
    על ידי geft בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-06-2009, 14:27:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •