שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 47

נושא: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    בוקר טוב,

    אז אני חוזר מהמסלול אחרי שנה ללא הטסת מסוק ככה מעל 5 דקות
    למקרה: תוך כדי טיסה מצערת לא מגיבה לאחר מספר שניות הבנתי כי סרוו מצערת תקוע כ 50% מעלה(לרגע חשבתי שאולי העברתי לHOLD מבלי להרגיש) ,
    הנחתתי את המסוק ,ללא כל נזק(מלח מים מלח מים)
    כמובן שכעת צריך לחכות שהמנוע יכבה ....יש עוד 2ס"מ מפלס במיכל הדלק הראשי ,מה עושים...אולי תגובה טיפשית בדיעבד אבל לא נעים ראות מסוק פצוע ולחכות.
    לצינור הדלק אין סיכוי להגיע ,לאחר צפייה במסוק סובל הרמתי בזהירות את מייצב הכיוון האחורי(חלק האחורי של המסוק בהטייה קדימה) עד למצב שבו
    המשקולת לא שואבת דלק במיכל ראשי ומכאן החלה שאיבה ממיכל ציפה ושוב הטיית המסוק קדימה בכדי ליצור מצב של "אין דלק" , המסוק כבה (אופפפפפפפפפפפפ).

    1.יש למישהו שיטה טובה יותר ,בטיחותית לכיבו המסוק במקרה שכזה?

    בבדיקה בשטח סרוו מצערת היתה תקוע וכלל לא הגיב לתנועת המצערת בשלט .
    הגעתי הביתה כמובן הכל תקין אולם הבחנתי כי בזמן שאני מעלה מצערת מעלה אני יכול להחזיר את הסרוו באופן ידיני לאחור אולם זה יחזור למקומו עלפי מצב
    המצערת אולם הפוך ישנה התנגדות לשל הסרוו האם הדבר מעיד על סימן לתקלה ,בעיה בסרוו?

    1.אין מדובר בבעיה מכאנית.




    תודה.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    בדקת האם הייתה לך נעילה גיאומטרית?

    עם איזה מסוק זה קרה?
    אין מה לעשות במצב כזה, הטיית המסוק זה אקט לא בטיחותי, עדיף שיסבול המסוק ולא אתה...

    באיזה סרוו מנוע אתה משתמש וכמה מתח הוא מוזן?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    אני הייתי ממשיך להטיס, טיפה יותר גבוה כך שאם יהיה קאט לא צפוי יהיה מרווח ביטחון לנחיתה.
    לא חושב שזה בריא להעמיד מסוק עם חצי מצערת פתוחה על הרצפה יותר מדי זמן.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    אין ספק שהמעשה היה לא בטיחותי אבל אני מאמין שכל עוד יש מה לעשות בזהירות ,מעט אנשים היו מסתכלים על המסוק במצבו עד שיגמר הדלק.
    ריחוף עשוי להיות פתרון טוב אולם לא רציתי לקחת סיכון בריחוף מבלי להיות בטוח מה התקלה העדפתי להיות על הקרקע ,העניין היה בקרקע כ 1-2 דקות.

    הסרוו הוא 9253 מקבל 5 V דרך רגולטור .

    אמיר מסכים איתך המעשה היה מסוכן אבל אם נחשוב על זה אין מצב שהלהבים נוגעות בי הרי הם לא מגיעים באורכם עד למייצב זנב(טירקס 700).

    יש לכם מענה למה שציינתי :
    "הבחנתי כי בזמן שאני מעלה מצערת מעלה אני יכול להחזיר את הסרוו באופן ידיני לאחור אולם זה יחזור למקומו עלפי מצב
    המצערת אולם הפוך ישנה התנגדות לשל הסרוו האם הדבר מעיד על סימן לתקלה ,בעיה בסרוו?"

    תודה לשניכם.
    (אמיר קיבלת את מה שהזמנת מEBAY?)
    נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 25-06-2011 בשעה 12:58:25.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    יש סיכוי שהגוברנר נתקע במצב מסוים?תנסה לבודד אותו ותפעיל את העסק בלעדיו.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    757
    תודה!
    226
    הודה 142 פעמים ב 66 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    אהלן אלון
    בעיה שיצא לי לראות לא מעט האמת, סרוו המנוע שלך פשוט נדפק ותצטרך להחליפו בחדש, זה קורה אחת לכמה זמן עם סרוואים שעובדים עם גוברנור אפילו עם סרוואים מאוד מוכרים וטובים ראיתי את התופעה הזו, לי אישית על שני המסוקים שלי יש סרוו 8717 של גי אר כבר המון המון זמן ועדיין לא נגרם להם כל נזק.
    קנה סרוו טוב ואני מאמיןשלא תיתקל שוב בבעיה.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    ציטוט נכתב במקור על ידי הבוררר צפיה בהודעה
    אהלן אלון
    בעיה שיצא לי לראות לא מעט האמת, סרוו המנוע שלך פשוט נדפק ותצטרך להחליפו בחדש, זה קורה אחת לכמה זמן עם סרוואים שעובדים עם גוברנור אפילו עם סרוואים מאוד מוכרים וטובים ראיתי את התופעה הזו, לי אישית על שני המסוקים שלי יש סרוו 8717 של גי אר כבר המון המון זמן ועדיין לא נגרם להם כל נזק.
    קנה סרוו טוב ואני מאמיןשלא תיתקל שוב בבעיה.
    למה שגוברנור יהיה הסיבה לבלאי המואץ של הסרוו?
    סרוו מצערת צריך להיות סרוו מהיר, הטורק פחות חשוב למטרה הזו.
    בגלל הצורך במהירות מומלץ דווקא לשים סרוו שיעודו המקורי הוא כסרוו זנב.
    לא נראה לי שסרוו זנב המשמש כסרוו מצערת יעבוד קשה יותר כסרוו מצערת מאשר היה עובד כסרוו זנב.
    סיבות שאני חושב עליהן שעלולות לקצר את חייו של הסרוו הן:
    1. נעילה גאומטרית של הקרבורטור תוך כדי תנועה על צירו - נכנס אבק למכלול הקרבורטור ועם השמן הוא עלול שלא לנוע חופשי ולאמץ את הסרוו- נתק את הסרוו מהמנוע ובדוק את חופש התנועה של הקרבורטור.
    2. גאומטריה לא נכונה בהתקנה (זרוע הסרוו לא נעה במקביל לזרוע המצערת).
    3. END POINT's של הסרוו לא מוגדרים נכון ביחס לתנועת המצערת מה שגורם למאמץ מיכני בזמן עבודת הגוברנור (יש לבדוק בנקודות 0 ו 100 % תנועה שאין מאמץ על הסרוו).
    4. שמן שמגיע לסרוו מאיזור המנוע (בעבר היה גורם מס' אחת לבלאי מואץ של סרוו זנב שהיה ממוקם על הבום במסוקי ניטרו).
    5. מתח עבודה החורג מהמלצת היצרן
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 25-06-2011 בשעה 16:46:43.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    סרוו המצערת צריך להיות חזק יותר מסרוו זנב נקודה, בגלל הקרבה למנוע והאגזוז ברוב המסוקים הוא מקבל רעידות, רעשים ולכלוך יתר על המידה. בשילוב המהירות בו הוא מופעל בגלל הגוברנר קיים בלאי שהסרוו הנ"ל לא תמיד מצליח לעמוד בו.
    לי בעברי היו מספר תקלות עם סרוואים כאלה, אך כיום עם סרוואים של JR (לא חייבים יקרים כמו 8717) לא קרה לי.

    בכל מקרה תחליף סרוו והכל יסתדר, שיהיה בהצלחה!

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    ציטוט נכתב במקור על ידי Chen Zarfati צפיה בהודעה
    סרוו המצערת צריך להיות חזק יותר מסרוו זנב נקודה, בגלל הקרבה למנוע והאגזוז ברוב המסוקים הוא מקבל רעידות, רעשים ולכלוך יתר על המידה. בשילוב המהירות בו הוא מופעל בגלל הגוברנר קיים בלאי שהסרוו הנ"ל לא תמיד מצליח לעמוד בו.
    לי בעברי היו מספר תקלות עם סרוואים כאלה, אך כיום עם סרוואים של JR (לא חייבים יקרים כמו 8717) לא קרה לי.

    בכל מקרה תחליף סרוו והכל יסתדר, שיהיה בהצלחה!

    חן
    לכלוך אני מבין.
    רעשים ורעידות? , אם מכלול הקרבורטור תקין מדוע שיהיו רעידות מעבר למה שכל מכלול שמורכב על המסוק מרגיש?
    המנוע מחובר ישירות לגוף ללא משכחים אז אלו רעידות? אלו רעשים?
    ומבחינת כוח, הטורק בזנב חזק יותר מאשר בקרבורטור אז מדוע?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    חברים תודה לכולם.

    האם מה שתארתי לגבי הסרוו מאמת כי הוא הבעיה ולא רכיב אחר ?
    "הבחנתי כי בזמן שאני מעלה מצערת מעלה אני יכול להחזיר את הסרוו באופן ידיני לאחור אולם זה יחזור למקומו עלפי מצב
    המצערת אולם הפוך ישנה התנגדות לשל הסרוו האם הדבר מעיד על סימן לתקלה ,בעיה בסרוו?"


    האם יש המלצה לסרוו ולא מהיקרים במיוחד,תודה.

    אלון.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    כמו שחן המצליץ לך, קרה לי בעברי הרחוק עם סרוו 9254 על המצערת.
    אצלי הקרבורטור גרם לנעילה....
    סרוו בעל טורק חזק יותר היה מצליח להתמודד עם זה ולכן כמו דעתו של חן אני ממליץ לך להחליף סרוו מנוע לסרוו חזק יותר.

    ציקי גם נתן לך הרבה חומר למחשבה (כל הכבוד לך היה לוקח לי המון זמן להגיע לכל האופציות האלה.)

    הכל שווה בדיקה.
    אגב... עדיין לא קיבלתי את החבילה וזה ממש ממש ממש ממש ממש מעקב לי את הכיוונים של המסוק!
    אבל כל עקבה לטובה...

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    כמו שחן המצליץ לך, קרה לי בעברי הרחוק עם סרוו 9254 על המצערת.
    אצלי הקרבורטור גרם לנעילה....
    סרוו בעל טורק חזק יותר היה מצליח להתמודד עם זה ולכן כמו דעתו של חן אני ממליץ לך להחליף סרוו מנוע לסרוו חזק יותר.

    ציקי גם נתן לך הרבה חומר למחשבה (כל הכבוד לך היה לוקח לי המון זמן להגיע לכל האופציות האלה.)

    הכל שווה בדיקה.
    אגב... עדיין לא קיבלתי את החבילה וזה ממש ממש ממש ממש ממש מעקב לי את הכיוונים של המסוק!
    אבל כל עקבה לטובה...
    מישהו יכול להסביר לי על איזה טורק אתם מדברים בסרוו מצערת?
    אמיר, אתה מתאר תקלה בקרבורטור שגרמה נזק לסרוו ולא בעיה כתוצאה משימוש בסרוו לא מתאים, קרבורטור תקין זז חלק וללא התנגדות, קרבורטור תקוע הוא קרבורטור תקוע, הפתרון הוא לא לשים סרוו חזק יותר אלא לדאוג ולבדוק שהקרבורטור תמיד ינוע חלק..
    סרוו מצערת צריך להיות מהיר וזהו, הטורק שם הוא אפסי כשמכלול הקרבורטור תקין, הרעידות שהוא חווה שוות למה שהסרוואים האחרים חווים על המסוק וזהו, אין כאן שום שוני מיוחד.
    לא צריכה להיות שום בעיה בשימוש בסרוו זנב למעט לכלוך וגם זה תלוי בסוג המסוק ולא מהווה הגבלה לעניין סרוו הזנב (בכל מסוק המיקום של סרוו המצערת שונה).

    ולשאלתך אלון, הסרוו הלך, הוא אמור לשמור מצב בזמן עבודה ולא לאפשר לך להניע אותו חופשי עם היד.
    9254 עושה יופי של עבודה ויש גם זולים יותר שיעשו בדיוק את אותה עבודה ובאותה אמינות.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 25-06-2011 בשעה 18:32:51.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    ציקי, כשנתקע לך לכלוך בקרבורטור עם הצטברות של שמן זה יכול לתקוע את מהלך התנוע של הקרבורטור.
    זה קורה ועל זה אנחנו מסכימים נכון?

    אתה לא שם את האצבע במקום המתאים, לא מדובר במהלך קשה של הקרבורטור שידפוק את הסרוו אלא לשחרר את מהלך התנועה
    כאשר יש בעייה במהלך התנועה במהלך הקרבורטור....
    זה בגדר המלצה להתקין סרוו בעל טורק חזק יותר.
    אם איזה סרוו אתה עובד על המצערת ב 700 שלך?

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    ציקי, כשנתקע לך לכלוך בקרבורטור עם הצטברות של שמן זה יכול לתקוע את מהלך התנוע של הקרבורטור.
    זה קורה ועל זה אנחנו מסכימים נכון?

    אתה לא שם את האצבע במקום המתאים, לא מדובר במהלך קשה של הקרבורטור שידפוק את הסרוו אלא לשחרר את מהלך התנועה
    כאשר יש בעייה במהלך התנועה במהלך הקרבורטור....
    זה בגדר המלצה להתקין סרוו בעל טורק חזק יותר.
    אם איזה סרוו אתה עובד על המצערת ב 700 שלך?

    אם זו המלצה אז היא לא נכונה
    לא מתגברים על בעיה במכלול באמצעות תוספת טורק, פותרים את הבעיה (במידה ויש בכלל) ע"י ניקוי ותחזוקה מונעת.
    אני עובד עם 9254 על ה 700 כ 120 טיסות עם גברנור והכל רץ לפי הספר (טפו טפו).
    רועי בזמנו הרכיב את אותו סרוו גם על ה 700 שלו וכזכור לי מעולם לא חווה תקלה שכזו.
    הכל עניין של כיוון מיכני נכון, הזנה במתח נכון בדיקה ותחזוקה של המסוק מפעם לפעם, אין כאן שום קשר לטורק, הוא פשוט לא קיים במצערת תקינה.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 25-06-2011 בשעה 19:06:16.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    מישהו יכול להסביר לי על איזה טורק אתם מדברים בסרוו מצערת?
    אמיר, אתה מתאר תקלה בקרבורטור שגרמה נזק לסרוו ולא בעיה כתוצאה משימוש בסרוו לא מתאים, קרבורטור תקין זז חלק וללא התנגדות, קרבורטור תקוע הוא קרבורטור תקוע, הפתרון הוא לא לשים סרוו חזק יותר אלא לדאוג ולבדוק שהקרבורטור תמיד ינוע חלק..
    סרוו מצערת צריך להיות מהיר וזהו, הטורק שם הוא אפסי כשמכלול הקרבורטור תקין, הרעידות שהוא חווה שוות למה שהסרוואים האחרים חווים על המסוק וזהו, אין כאן שום שוני מיוחד.
    לא צריכה להיות שום בעיה בשימוש בסרוו זנב למעט לכלוך וגם זה תלוי בסוג המסוק ולא מהווה הגבלה לעניין סרוו הזנב (בכל מסוק המיקום של סרוו המצערת שונה).

    ולשאלתך אלון, הסרוו הלך, הוא אמור לשמור מצב בזמן עבודה ולא לאפשר לך להניע אותו חופשי עם היד.
    9254 עושה יופי של עבודה ויש גם זולים יותר שיעשו בדיוק את אותה עבודה ובאותה אמינות.
    איזה?
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    איזה?
    יש ל SAVOX מספר דגמים זולים יותר ויש גם לחברות אחרות לא זכור לי דגם ספציפי..
    קח את נתוני המהירות של ה 9254 ופשוט תתאים לך סרוו מחברה אחרת עם אותם ביצועי מהירות, התוצאה תהיה אותה תוצאה וטובה מספיק.
    תקפיד ללכת על חברה מוכרת כדי שתשתמש במוצר אמין.
    זה כל מה שצריך

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    ציקי! תנשום שניה!
    שוב, מניסיון, לא אחד ולא שני סרוואים כאלה נהרסו לי כאשר שמתי אותם על המנוע (בעבר באזור שנת 2005 כשעוד הייתי מטיס עם פוטאבה). זה לא קרה בטווח הקצר אלא לאחר שימוש לא קטן. הגענו למסקנה שהסרוואים של הזנב של פוטאבה רגישים יותר ולכן מיועדים אך ורק לזנב למרות מהירותם שכביכול אנו זקוקים לה בשביל תפקוד טוב של גוברנר (מה שלא נכון לכל סוגי הגוברנרים לrevmax אין זה משנה אם הסרוו הוא דיגיטלי או אנלוגי).
    וכמובן שיש רעידות ורעשים המשפיעים על הסרוו יותר משאר המסוק, תמיד אזור המנוע הוא אזור בעל ויברציות גבוהות יותר ולכן סרוואים עדינים יותר לא מתאימים. אני יכול להעיד שאני משתמש בסרוו זנב של JR על המצערת ללא שם בעיה כבר המון זמן, אז כנראה שבאמת הטורק הוא לא הקובע אלא הגג"שים, פוטנציומטר או מנוע הסרוו.
    לסיכום ההמצלצה שלי היא לקחת סרוו טיפה איטי יותר 0.1 במקום 0.06 וחזק יותר, באזור ה8 קילו זה מעל ומעבר.

    בהצלחה

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    757
    תודה!
    226
    הודה 142 פעמים ב 66 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    חברים סליחה שאני "נחרץ" (בלשון המעטה) בדעתי, אך מנסיון של כבר למעלה מכמה כבר אני לא יודע להגיד(ובאמת שהיו הרבה)סרוואים שעובדים עם גוברנור על מצערת נהרסים בלי סוף אפילו הטובים ביותר של פוטאבא, זה נובע מפולסים חזקים של הגוברנור- שהוא שולח לסרוו על מנת לשמר את סל"ד הראש, ולמי שלא יודע זה הרבה יותר קשה מלשמור על זנב ישר.
    ציקי מנסיון אני יכול לומר לך שכל אחד אשר יעיז לשים סרוו שהוא לא דיגיטאליולא מספיק מהיר (דהיינו סרוו זנב כלשהוא)תוך פחות מ10 טיסות שורף את הסרוו לחלוטין!
    דבר נוסף, זה גם מאוד תלוי ברמת ההטסה או מדד שימוש בסטיק המצערת- ככל שהוא יהיה גבוה יותר כך הסיכוי לשריפת הסרוו גדל!
    לילה טוב לכולכם חברים.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    נהיה פה סלטטטטטט סרוואים .....

    זה נהיה כמו שיח של חרשים, כל אחד נשאר בדעתו.... האמת שזה קצת מצחיק...

    1. חן טוען שיש לשים סרוו קצת פחות מהיר ובעל טורק גבוהה יותר כדי שלא יילך הסרוו.
    2. ישראל טוען שיילך הסרוו או שהלך הסרוו עקב עבודת הגוברנר.
    3. אני טוען שיש לשים סרוו מצערת עם טורק יותר גבוהה כדי שבמקרה כמו שקרה לאלון יכול להיות שדווקא הטורק
    הגבוהה היה "משחרר" את הנעילה! כמובן אם הנעילה היא לא גיאומטרית ( הנגרמות עקב נקודות קצה לא מכוונות, ועוד כמה סיבות שציקי כתב למעלה..)

    ציקי, אני מקווה שעשיתי לך קצת סדר בכל טיעון.

    יאללה אני נוסע לאילת, שבוע טוב לכוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ווווווווולם!

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    מצטער חברים, לא עשיתם לי סדר בכלום, אין ספק שיש לכולכם המון ניסיון אבל כשל צריך להשען על סיבה טכנית הגיונית:

    חן
    על אילו רעידות ורעשים אתה מדבר?
    המנוע מחובר לגוף ישירות עם ברגים, כל הסרוואים המורכבים על אותו פריים חווים את אותם ויברציות, הסרוו היחיד שיכול לחוות יותר ויברציות הוא סרוו הזנב אם הוא מותקן על הבום (בגלל המרחק ממקור הרעידות ומסיבות אחרות וידועות שאין טעם לפרט כאן) אז על אילו רעידות מיוחדות מדובר?
    על אלו רעשים מדובר? אם מדובר על רעש חשמלי הרי שכל החיווט עובר פחות או יותר באותו מרחק מהמנוע.
    בנוסף בסופו של דבר אתה טוען שאתה עובד עם סרוו זנב על המצערת אז בכלל בלבלת אותי
    אני שואל כי אני באמת שלא מבין את ההיגיון שמאחורי ההסבר.

    ישראל
    על איזה פולסים חזקים אתה מדבר?, עם כל הכבוד יש פרוטוקול תקשורת אחיד של העברת נתונים בין המקלט לסרוו ואם הסרוו יודע לקבל אותו הוא עובד, אם לא הוא לא עובד, הפרוטוקול לא זה דופק את הסרוו או דורש סרוו חזק.
    בנוסף, טווח התנועה של הסרוו כסרוו מצערת הוא קטן מאד בזמן השימוש בגברנור, גם אם מדובר בשינויים מהירים הם בטווח תנועה קטן וללא עומס (הטורק במצערת תקינה הוא אפסי)
    אם היתה ההגבלה של שימוש בסרוו מסויים שאתה מעיד עליה הרי שהיא היתה מוזכרת בהוראות השימוש של הגברנור ואני לא מכיר כזו.
    מה גם שבפורומים השונים בחו"ל מאד מקובל להשתמש בסרוו זנב כסרוו מצערת גם כיום, אז רק אצלנו הבעיה קיימת?
    ההסבר לא משכנע, סרוו הזנב עובד קשה יותר על הזנב מאשר על המצערת.

    אמיר
    לא פותרים בעיות של חופש תנועה במכלול ע"י הוספת טורק, פותרים זאת ע"י שחרור המכלול בניקוי ותחזוקה בלבד.
    גם בעיה של END POINTS פותרים מראש ע"י בדיקה ויזואלית והקשבה לעבודת הסרוו שהוא לא מתאמץ בשום מצב ולא ע"י הוספת טורק.

    אני מאד מעריך את הניסיון הרב שיש לכם בתחום אבל האם כנשרף לכם סרוו מצערת כמו שאתם מעידים בעבר עצרתם ושאלתם את עצמכם האם המסוק עבר ריסוק בעבר עם הסרוו שעליו?, האם כולו היה מטונף משמן? (זו הסיבה היחידה שאני מסוגל להבין כגורם לבלאי מואץ בסטאפ תקין) , האם מנגנון הקרבורטור עבד חלק וכמו שצריך?, באיזה מתח הזנתם את הסרוו?
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 26-06-2011 בשעה 08:10:34.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    603
    תודה!
    125
    הודה 149 פעמים ב 109 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    צייקי אין חכם כבעל ניסיון !!!!

    אבל חייב לציין שלפני חודש בערך ישראל יתקין לי גוברנור במסוק 600 ואיך שהבחור סיים את העבודה הוא אמר יש מצב שהסרוו ישרף וזה רק עניין של זמן..

    בטיסה הראשונה שעליתי באוויר ובצעתי טיסה הפוכה למספר שניות, נתקע לי הסרוו!!!!!!!!

    אז............

    מה מקור הבעיה אני בטוח לא יודע להסביר ( מזכיר את הסיפור של הקופים והסולם ,מכיר?).

    אבל מאז שהחלפתי לסרוו FUTABA 9254 אין בעיות !!!!

    שבוע טוב לכולם !!!
    אטקין ש
    BELT CP
    TREX 600
    TREX 550
    700 TERX
    גובלין 570

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    ציטוט נכתב במקור על ידי אטקין ש צפיה בהודעה
    צייקי אין חכם כבעל ניסיון !!!!

    אבל חייב לציין שלפני חודש בערך ישראל יתקין לי גוברנור במסוק 600 ואיך שהבחור סיים את העבודה הוא אמר יש מצב שהסרוו ישרף וזה רק עניין של זמן..

    בטיסה הראשונה שעליתי באוויר ובצעתי טיסה הפוכה למספר שניות, נתקע לי הסרוו!!!!!!!!

    אז............

    מה מקור הבעיה אני בטוח לא יודע להסביר ( מזכיר את הסיפור של הקופים והסולם ,מכיר?).

    אבל מאז שהחלפתי לסרוו FUTABA 9254 אין בעיות !!!!

    שבוע טוב לכולם !!!
    אטקין ש
    שרון
    אני לא מבין את הקשר בין המקרה לנושא השירשור אם אתה לא יודע להסביר מה היתה הבעיה שגרמה לתקלה.
    נקודה מעניינת למחשבה, סרוו המצערת ב 600 יושב קרוב מאד למנוע לעומת המיקום על ה 700, בהחלט יתכן והוא חשוף הרבה יותר לשמן ולכלוך באיזור הזה אבל זו השערה בלבד.
    בכל מקרה 9254 סרוו מצויין, גם אני עובד איתו ומאד מרוצה.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 26-06-2011 בשעה 11:40:26.

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    757
    תודה!
    226
    הודה 142 פעמים ב 66 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    סלח לי ציקי (קח הכל ברוח חיובית) אבל אתה טועה ואם תבדוק בפורומים בחול תגלה אחרת, דבר אחד אני מבטיח לך זה לא בלאי שנגרם משמן או דלק , נטו מכך שהגוברנור הוא הגורם לשריפת הסרוו במיוחד בשימוש מוגבר (טיסות 3D אגרסיביות).
    אגב גם 9254 הוא סרוו שלמרות הכל עם היותו סרוו זנב בהגדרתו עם הזמן גם הוא נשרף-נתקלתי בממש לא מעט מקרים(אטקין גם אחרי שנשרף הסרוו הראשון וביצעתי לך את ההחלפה הזהרתי אותך גם מהסרוו הזה).
    חברים הכל באהבה!!

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    ציקי לא לוקח כלום בצורה חיובית, הוא ערס מקלדת. הוא רק מחכה למעידות כאלה ישראל.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סרוו מצערת ניתקע וכמעט ריסוק (שום בצל שום בצל).

    ציטוט נכתב במקור על ידי Chen Zarfati צפיה בהודעה
    ציקי לא לוקח כלום בצורה חיובית, הוא ערס מקלדת. הוא רק מחכה למעידות כאלה ישראל.

    לא יפה
    אני באמת שלא מבין את הסיבות שציינתם, זה פשוט לא הגיוני.
    מה, יש כל כך מעט אנשים שמשתמשים בגברנור שאין עוד דעות בנושא הזה כאן בפורום?
    אני מתחיל לקבל את התחושה שאנשים פוחדים להגיב כשאתם נותנים תשובות, בכל אופן אותי לא שכנעתם
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 26-06-2011 בשעה 21:06:41.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. מפגש בין EPP-FPV 1.8M באז לייט וכמעט WIND556...
    על ידי MRDATA בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07-02-2011, 08:01:17
  2. [שאלה] כיצד מתכנתים בקר של rc timer למקסימום מצערת ו-cut off ללא מצערת?
    על ידי bna016 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-11-2010, 21:38:17
  3. ריסוק נוסף לאחר כחודשיים ללא ריסוק
    על ידי wonderd בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-12-2009, 21:59:01
  4. מחפש סרוו מצערת למסוק דלק
    על ידי gal בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-02-2009, 00:11:15
  5. היום ריססתי וכמעט ריסקתי :)
    על ידי שדדרומי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 05-10-2008, 19:15:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •