מנועי ערסי באמת מצויינים, גם אני מרוצה מאוד מכמה וכמה כאלה.
לגבי הציר-
הוא אמור לשבת בחוזק יחסי, יש לי מנועים שהציר פשוט "מטייל" בקלות כשמשחררים לו את הבורג והקרציה (אי-קליפ\.....), וזה חשוד לדעתי...
חוץ מזה, האירופאים (AXI למשל) עושים כך, אז אם כבר מעתיקים אז עד הסוף...
המנועים באמת חזקים ועמידים, אבל צריך לשים לב שהנצילות שלהם נחותה יחסית לטורניג'י וכו'.
מה שזה אומר זה שנדרש שימוש בבקר "גדול" יותר, וזמן הטיסה יתקצר מעט.
לי אישית לא איכפת "לשלם" בבקר גדול יותר ופחות זמן טיסה עבור האמינות שלהם, אך במקרים מסויימים זה כן צריך להוות שיקול.