שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: SWIFT II

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    691
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל SWIFT II

    מחפש SETUP טוב וזול לסוויפט 2
    חיפשתי פה בפורום אבל לא אהבתי את מה שיש.
    האם למישהו יש רעיון אחר ?
    תודה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    מה לא אהבת ?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    691
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    את שני הסטאפים שיש שם.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    מה לא אהבת בסטאפים ?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    קבל סטאפ שבטח תהיה מרוצה ממנו (ואשתך- אם אתה נשוי לא תהיה מרוצה ממך)
    http://www.espritmodel.com/index.asp...OD&ProdID=3092
    http://www.espritmodel.com/index.asp...OD&ProdID=3224
    http://www.espritmodel.com/index.asp...OD&ProdID=6053
    בסטאפ הזה תקבל זמן טיסה של משהוא כמו 30 שניות שלמות(!!!) יותר מהסטאפ של יגאל -באמת שווה את המחיר (ללא משלוח)

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    471
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    אני מטיס את ה- Swift, שלי עם הסטאפ הבא:

    מנוע של חברת- AXI מהדגם- 2208/20
    בקר- Dualsky דגם 30 אמפר.
    סוללה- HP-LVZ1200

    סטאפ קצת יקר אבל שווה כל שקל.
    נותן תמורה מלאה לכסף, מהיר ואמין.

    דורון ריבניק.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    1,467
    תודה!
    21
    הודה 9 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    בוא תפרט מה בדיוק אתה רוצה מהכנף שלך..
    אתה רוצה מהירות ? (סטאפ של דורון/יגאל)
    אתה רוצה כנף שתטוס לאט ותתפוס תרמיקות ושתוכל לנחות איתה ביד ? (סט אפ שלי)

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    אגב אצלי ביצעתי שדרוג לסוללה ועכשיו היא 4 תאים A123
    הבקר נשאר אותו בקר ובמסגרת הבדיקות בבית הוא עוד לא עלה באש.
    הפרופ ירד ל 5X5 לפני ההמלצה של עומרי וההספק הוא כמעט 170W

    נראה איך יטוס בסוף שבוע

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    471
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    אתה תמיד מוזמן לבוא לראות את הכנף שלי מעופפת לה, בכיף שלה ובהנאה מובטחת.
    המנוע יושב בול על התושבת, הסוללה טיפה גדולה כי היא הולכת לאורך אז היה צריך לחפור שם קצת יותר
    והבקר הוא סטנדרטי.
    אני נהנה מכל רגע שאני מטיס את הכנף

    דורון ריבניק.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    דורון, יגאל, עמרי, בועז, דוד,


    שום בקר לא יתן למנוע יותר אמפרים ממה שהוא מסוגל לצרוך...

    המנוע בסט-אפ של דוד יכול להגיע ל 16A למשך 15 שניות.
    בקר 30 אמפר לא יצליח 'לדחוף לו' יותר מ-16 אמפר. גם לא בקר 100A...

    כדאי להשתמש בבקר קצת יותר חזק מ-16A; נאמר 18A, או 20A, כדי שהבקר לא יתאמץ יותר מדי, ב-100% תפוקה.

    אבל בקר 30 אמפר סתם עולה יותר ושוקל יותר...


    סתם, חבל על המשקל, כי טיסן קל טס טוב יותר. וחבל גם על הכסף...


    דר צאלון


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    דורון, יגאל, עמרי, בועז, דוד,


    שום בקר לא יתן למנוע יותר אמפרים ממה שהוא מסוגל לצרוך...

    המנוע בסט-אפ של דוד יכול להגיע ל 16A למשך 15 שניות.
    בקר 30 אמפר לא יצליח 'לדחוף לו' יותר מ-16 אמפר. גם לא בקר 100A...

    כדאי להשתמש בבקר קצת יותר חזק מ-16A; נאמר 18A, או 20A, כדי שהבקר לא יתאמץ יותר מדי, ב-100% תפוקה.

    אבל בקר 30 אמפר סתם עולה יותר ושוקל יותר...


    סתם, חבל על המשקל, כי טיסן קל טס טוב יותר. וחבל גם על הכסף...


    דר צאלון

    כל מה שכתבת כמעט נכון.
    אצלי עובד הבקר הזה :
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=6460
    שהוא 30A ועולה 8.99$ ושוקל 22גרם

    בקר20A :
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=6457
    עולה 9$ (טיפ טיפה יתר יקר) ושוקל 18 גרם


    אכן יש הבדל של 4 גרם במשקל .
    אבל אחד הנסיונות שלי גם שתה קצת יותר מ 20A ועכשיו הסטאפ שלי עם 4S סוללות A123 גם כן מתקרב ל 20A

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    691
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    ביום שבת האחרון הטסתי עם הסטאפ הזה :
    מנוע : DualSky XM2826CA-12
    בקר : DualSky XC1812BA
    2 סרוו : HS65HB Carbon Gear
    פרופ : APC 6x5.5
    בטיפוס אנכי הרגשתי שחסר קצת כח.
    אני מחפש סטאפ דומה עם יותר כוח.
    תודה.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    מנוע שהוא להיט ב-RCG-מספק מהירות פרופ של מעל 150 קמ"ש ודחף של מעל 600 גרם עם פרופ 5X5
    אבל תצתרך בקר של 30A לפחות
    http://www.bidproduct.com/part/Produ...MOTOR_256.html

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    471
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    דורון, יגאל, עמרי, בועז, דוד,


    שום בקר לא יתן למנוע יותר אמפרים ממה שהוא מסוגל לצרוך...

    המנוע בסט-אפ של דוד יכול להגיע ל 16A למשך 15 שניות.
    בקר 30 אמפר לא יצליח 'לדחוף לו' יותר מ-16 אמפר. גם לא בקר 100A...

    כדאי להשתמש בבקר קצת יותר חזק מ-16A; נאמר 18A, או 20A, כדי שהבקר לא יתאמץ יותר מדי, ב-100% תפוקה.

    אבל בקר 30 אמפר סתם עולה יותר ושוקל יותר...


    סתם, חבל על המשקל, כי טיסן קל טס טוב יותר. וחבל גם על הכסף...


    דר צאלון

    אף פעם לא אמרתי שיש צורך בבקר חזק משמעותית יותר ממה שהמנוע צריך.
    זה מוסיף משקל ולא תמיד יעיל.
    במקרה שלי הבקר היה כבר ברשותי ולכן לא רכשתי בקר חדש עבור הטיסן.
    רציתי להשתמש בבקר שלי וככה לחסוך קצת עליות של בקר חדש.

    הסטאפ שלי על הטיסן הוא פשוט מצויין!
    יש לי 15-20 דקות טיסה ממש עצבנית ופרועה ואני מרוצה ממנו כל רגע.

    דורון ריבניק.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    כל מה שכתבת כמעט נכון.
    אצלי עובד הבקר הזה :
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=6460
    שהוא 30A ועולה 8.99$ ושוקל 22גרם

    בקר20A :
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=6457
    עולה 9$ (טיפ טיפה יתר יקר) ושוקל 18 גרם


    אכן יש הבדל של 4 גרם במשקל .
    אבל אחד הנסיונות שלי גם שתה קצת יותר מ 20A ועכשיו הסטאפ שלי עם 4S סוללות A123 גם כן מתקרב ל 20A
    יגאל,


    לגבי הבקרים הבסיסיים הקיימים מבית HobbyCity, אין לי ספק רב לגבי יכולתם, מחירם ומשקלם הנמוך.

    לגבי אמינותם ואיכותם אני לא כל כך בטוח...
    בקר מחורבץ יכול לגמור מנוע יקר ואיכותי, לפני שתספיק להגיד 'רובינזון קרוזו'...

    ...אבל הבקר בסט-אפ של דוד... זה Jeti, לא הובי-סיטי... זול, הוא לא!

    בנוסף, אני דוגל בשימוש בבקרים שיש להם שקע המתחבר לתקע האיזון של פאק הלי-פו...
    זו נותן הגנה בפני פריקת-יתר של אחד התאים, כשהאחרים עדיין במתח קצת יותר גבוה ומאריך בכך את חייו של פאק הלי-פו.

    ראה פרטים כאן. השקע הזה אינו מייקר את הבקר מעבר למחירה של יחידה סבירה.


    דר צאלון

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    חוצמזה, יצרן הטיסן, MS Composit, ממליץ על מדחף 8x6 סלואו פלייר ועל מנוע Axi 2208/26... הבקר הנדרש הוא 12A... וכבר המלצתי לבועז על בקר 18 אמפר, עם מנוע A20-26M. זה כבר 50% יותר כוח ממה שממליץ היצרן...

    האם אתם רוצים לשים מנוע V8 בנפח 7,400 סמ"ק על פיאט צ'ינקווה צ'נטי???


    דר צאלון


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    הי דר אם אתה לא מזהה אני זה שקנה ממך את הסוויפט שרעיתך היתה המחנכת של ביתי.
    1. אני מסכים איתך לחלוטין שהבקרים שמתחברים לשקע האיזון הם הכי מומלצים (כאן הסינים הם פורצי דרך) לי נדפק סט סוללות וחזרתי בשמחה רבה ל-A123.
    2.הסוויפט הוא פשוט טיסן מדהים (ההמצאה הכי טובה מאז שהמציאו את החשמלי) ואפשר להטיס אותו לאט כמו בסטאפ שהיצרן ממליץ או מהר מאוד עם המנוע שאני המלצתי ה- http://www.bidproduct.com/part/Produ...MOTOR_256.html רק שצריך לחזק את המאזנות.
    3.דר למה אתה רושם בצבע כחול ואותיות גדולות ? זה לדעתי לא נעים לעין

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    דוד,


    חשבתי שאולי זה אתה, קלדרון, אבל אתה לא מספיק דומה לקריימר שבתמונה...

    אני רושם בכחול כהה גם בפורומים אחרים בהם אני משתתף... RC Universe למשל.


    לגבי גודל האותיות; אני מוכן לקחת לתשומת ליבי... אקטין אותן באחד...


    דר צאלון


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    691
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    לגבי בקר הסכמנו,
    אז בסופו של דבר איזה מנוע לקחת ?
    את זה : http://www.cnbestone.com/index.php?g...9&productname=
    או זה :http://www.mscomposit.com/axi-220826s.html?preview=1
    אני רואה השKV של AXI יותר גדול - זה אומר שהוא חזק יותר- או מהיר יותר ?
    משהו יכול לעשות לי קצת סדר בראש ???

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    ציטוט נכתב במקור על ידי szgal צפיה בהודעה
    לגבי בקר הסכמנו,
    אז בסופו של דבר איזה מנוע לקחת ?
    את זה : http://www.cnbestone.com/index.php?g...9&productname=
    או זה :http://www.mscomposit.com/axi-220826s.html?preview=1
    אני רואה השKV של AXI יותר גדול - זה אומר שהוא חזק יותר- או מהיר יותר ?
    משהו יכול לעשות לי קצת סדר בראש ???
    לגבי המנוע הראשון לא ברור למה אתה מתכוון יש בקישור כמה מנועים בכל מקרה זה המנוע שביגללו יצא לסינים מוניטין של זבל סיני (כי הוא פשוט זבל-שלא כמו הרבה מנועים סינים אחרים שיש ביניהם מנועים טובים מאוד)
    לגבי הקישור השני המנוע לא יתן לך יותר מהסטאפ שכבר יש לך.
    אם אתה רוצה כוח ולא מהירות לך על מנוע עם KV נמוך ופרופ גדול,אם אתה רוצה מהירות אז רק המנוע שנתתי קודם אין יותר טוב ממנו:
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=742887

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    יגאל,


    לגבי הבקרים הבסיסיים הקיימים מבית HobbyCity, אין לי ספק רב לגבי יכולתם, מחירם ומשקלם הנמוך.

    לגבי אמינותם ואיכותם אני לא כל כך בטוח...
    בקר מחורבץ יכול לגמור מנוע יקר ואיכותי, לפני שתספיק להגיד 'רובינזון קרוזו'...

    ...אבל הבקר בסט-אפ של דוד... זה Jeti, לא הובי-סיטי... זול, הוא לא!

    בנוסף, אני דוגל בשימוש בבקרים שיש להם שקע המתחבר לתקע האיזון של פאק הלי-פו...
    זו נותן הגנה בפני פריקת-יתר של אחד התאים, כשהאחרים עדיין במתח קצת יותר גבוה ומאריך בכך את חייו של פאק הלי-פו.

    ראה פרטים כאן. השקע הזה אינו מייקר את הבקר מעבר למחירה של יחידה סבירה.


    דר צאלון
    אני דוגל בדעה שכל דבר צריך לנסות פעם אחת.
    גם אני לא האמנתי שבפחות מ10$ הבקר גם יעבוד.
    במיוחד שCC25 עלה לי באש סתם ככה ללא סיבה נראית לעין ועלה לי פי 8

    לא הרגשתי בהבדל בין ה CC25 לSUPERSIMPLE30 חיברתי וזה עובד.

    לנושא הגנה על סוללות...
    ככלל אני אף פעם לא מגן על סוללות ומכוון את מתח הCUTOFF ל5V
    אם מתח תא מסויים ירד בצורה חריגה ה CUTOFF לא יציל את התא אבל יפיל את הטיסן.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SWIFT II

    [B]
    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    לנושא הגנה על סוללות...
    ככלל אני אף פעם לא מגן על סוללות ומכוון את מתח הCUTOFF ל5V
    אם מתח תא מסויים ירד בצורה חריגה ה CUTOFF לא יציל את התא אבל יפיל את הטיסן.
    יגאל,


    הגישה הזאת היא בדיוק מה שגורם לכך שפאקים לי-פו מסוימים מחזיקים מעמד רק כ-10 טעינות ופריקות ונגמרים...

    הבקר עליו אני מדבר ניתן לתיכנות...
    אחת התכונות היא נושא הקאט-אוף.

    ניתן לתכנת שכאשר המתח של התא החלש ביותר מגיע למתח המינימלי (שגם הוא ניתן לבחירה - 2.7V, 2.85V, או 3.1V), הבקר יכול להפסיק לחלוטין את המתח למנוע (סגירת מצערת למינימום ופתיחה מחדש תתן כוח לכמה שניות), או לעשות taper-off ולהוריד בהדרגה את הזרם המוזן למנוע, כך שהמטיס יידע שצריך לנחות, אך הוא יוכל להגיע לגישה נוחה לנחיתה.

    חדל סדר ריסוקים לא רצוניים..


    דר צאלון
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 27-12-2008 בשעה 19:19:08.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •