שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,418
    תודה!
    13
    הודה 34 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    חיזקתי תושבת החלפתי מתקפלים פירקתי בקר והרכבתי מחדש היום נתקין את המנוע החדש ובופס לאויר דיווחים מחר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    שיהיה בהצלחה , קח בחשבון שהוא מהטיסנים ה"בועטים" - נהג איתו בעדינות..
    .Itay.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,203
    תודה!
    73
    הודה 92 פעמים ב 60 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    בהצלחה, מחכים לדיווח והתרשמות. אם תוכל תשווה אותו ביחס ל T34 של eflite .

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    בהצלחה אחי.
    "בועטים"? לא ממש חוץ מההמראה... מושך חזק שמאלה בגלל ה-P פקטור כשמתחיל לפתח מהירות. הרעיון הוא לפתוח מצערת לאט לאט ולתת לו לרוץ קצת על המסלול ולהוסיף הגה כיוון ימינה שמתחיל לברוח שמאלה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,418
    תודה!
    13
    הודה 34 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    למה מושך חזק שמאלה ?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    יש כוחות ה"מופקים" ע"י הפרופלור אשר גורמים לסיבסוב שמאלה של הטיסן בתוספת סירקולציית האויר מהפרופלור שפוגעת במייצב הכיוון וגורמת אף היא לסיבסוב שמאלה.

    מצרף שירשור בתפוז עם הסברים מפורטים (של גדעון, יוסי ואחרים):

    תקציר מהשירשור:
    "סיבוב הפרופלור משפיע על המטוס (טיסן במקרה שלנו) בכמה צורות. החשובה בינינן, היא אפקט אי-הסימטריות (p factor). בעת ריצת המראה, כמו גם בטיפוס תוך כדי השקעת כוח רב של המנוע, נוצר מצב בו זוית ההתקפה של הפרופלור בצידו הימני (בהתאם לכיוון ההתקדמות) גדלה. כתוצאה מכך, מרכז הסחב של הפרופלור זז ימינה ונוצר מומנט בינו ובין ציר האורך של המטוס (טיסן). מומנט זה שואף לסבסב את המטוס שמאלה. ההטיה לימין מצמצמת את האפקט הזה, עד כדי ביטולו. שיעור זוית ההטיה לימין קשור לפרטים ספציפיים התלויים במבנה המטוס ומשתנה מאחד למשנהו."
    "בנוסף הפרופלור יוצר זרימת סירקולציה. זרימהזו פוגעת המייצב הכיוון ואף לה יש תרומה של סבסוב הטיסן.(ואף השפעה על מומנט הזנב כולו, גם במישור האנכי)"

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    יש כוחות ה"מופקים" ע"י הפרופלור אשר גורמים לסיבסוב שמאלה של הטיסן בתוספת סירקולציית האויר מהפרופלור שפוגעת במייצב הכיוון וגורמת אף היא לסיבסוב שמאלה.

    מצרף שירשור בתפוז עם הסברים מפורטים (של גדעון, יוסי ואחרים):

    תקציר מהשירשור:
    "סיבוב הפרופלור משפיע על המטוס (טיסן במקרה שלנו) בכמה צורות. החשובה בינינן, היא אפקט אי-הסימטריות (p factor). בעת ריצת המראה, כמו גם בטיפוס תוך כדי השקעת כוח רב של המנוע, נוצר מצב בו זוית ההתקפה של הפרופלור בצידו הימני (בהתאם לכיוון ההתקדמות) גדלה. כתוצאה מכך, מרכז הסחב של הפרופלור זז ימינה ונוצר מומנט בינו ובין ציר האורך של המטוס (טיסן). מומנט זה שואף לסבסב את המטוס שמאלה. ההטיה לימין מצמצמת את האפקט הזה, עד כדי ביטולו. שיעור זוית ההטיה לימין קשור לפרטים ספציפיים התלויים במבנה המטוס ומשתנה מאחד למשנהו."
    "בנוסף הפרופלור יוצר זרימת סירקולציה. זרימהזו פוגעת המייצב הכיוון ואף לה יש תרומה של סבסוב הטיסן.(ואף השפעה על מומנט הזנב כולו, גם במישור האנכי)"
    גל, יהיה בסדר..

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,418
    תודה!
    13
    הודה 34 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    המטוס הורכב הונח על המסלול התחיל לרוץ וזהו......לא היה טסט עכב כך שהגלגלים המתקפלים ב7דולר של הסיני פשוט לא מחזיקים את הגלגל כמו שצריך בנוסף מערכת הפושפול של הגלגל האחורי כול כך מחורבנת שלא שרדה הסעה פשוטה
    אז נכון לכרגע נתקין גלגלים קבועים ונחליף את מערכת ההיגוי של הגלגל האחורי לפושרוד ונעשה טסט בשבוע הבא

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    אני מטיס את הטיסן הזה כבר חודש והוא לא בועט ולא כלום ממש בונבוניירה.עושה בידיוק מה שאומרים לו .צריך להגדיל את טווח המאזנות עד הסוף,צריך לתת למנוע הטעייה של 2 או 3 מעלות ימינה ועוד 2 מעלות למטה אחרת בטיפוס של 90 מעלות הוא לוקח שמאלה חזק.יש לתת בהמראה טיפה מנוע ואז ליפתוח פול והוא ממריא אחרי 5 מטר כמו כלום.יש לשים לב לא לתת אפ חזק ממש בהמראה כל עוד הוא פיתח מהירות מספקת אחרת מפיל כנף שמאלה. הטיסה סבירה מאוד ולא טיל וממולץ לא לתת יותר מ15 שניות פול גז רצוף אחרת הבקר יכול להשרף.יש לאזן את הפרופ אחרת אחרת יפרק את התושבת מנוע.זמן טיסה עם סוללה 4000 4 תאים 40 סי 10 דקות.נחיתה עם מדפים פול למטה גורם לאיזון הטיסן ממש כמו טייס אוטומטי,רק לתת טיפה אפ ורבע גז לסרוגין והוא נוחת כמו סרדין.הסוללה יושבת ממש על הדיקט שמיועד לסוללה במרכז שלה.בחלק של האגזוזים מפלסטיק מומלץ ליקדוח את כל החורים משני הצדדים על מנת ליצור לחץ ווינטורי וכך ליגרום לכניסת אוויר לכיוון המנוע שיקבל קירור טוב.ברוח חזקה מומלץ להוריד מדפים לחצי אחרת הוא נוחת ברוורס.את הפולפולים בגלגל הזנב יש להחליף לחוטי קוואלר או משהו חזק יותר אחרת ניקרא בשניה.מומלץ בגלגל הזנף לחפור שם בצידי הקלקר פאזות שלא יתקע הגלגל בסגירה.מומלץ בחום רב.התרשמות טובה בסך הכול מהטיסן ונראה יפה באוויר במיוחד באזים נמוכים ואיטיים.יציב מאוד וקל מאוד להטסה ונחיתות והמראות קלות מאוד.,בגדול ממש טריינר.גל בוא נעשה סירטון מיבנה יחד.אולי גם גאי יצטרף עם המוסטנג שלו.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    איזה קטע בידיוק רשמתי את התגובה והשגת אותי.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    יאללה בכיף...

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    יאלה אני הולך להטיס הגיעה השעה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,203
    תודה!
    73
    הודה 92 פעמים ב 60 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    אני מטיס את הטיסן הזה כבר חודש...
    ככה אתה מחריש במשך חודש, לא יפה חיים

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    סמכתי על גל שיעלה שירשור לפני
    חיים גיל תעשה תרגיל

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,418
    תודה!
    13
    הודה 34 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    רוצה לשדרג מנוע הזמנתי אחד קיבלתי שנים 5065 מלידרס אני מבטל את כל המתקפלים עושים לי רק צרות

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחר טסט ראשון למוסטנג 160 של הסיני

    כן רוצה לשדרג גם את המנוע וגם את הבקר.בא לי שיהיה קצת יותר מהיר .אני רוצה 90 מעלות ללא הפסקה.לא איכפת לי כמה מהר הוא יטוס.בעצם כן איכפת.חמודים האייקונים החדשים.
    חיים גיל תעשה תרגיל

נושאים דומים

  1. [עזרה!] מי עוזר לי עם סטאפ למוסטנג?
    על ידי aofer בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-01-2011, 20:18:15
  2. טסט למוסטנג עבר בהצלחה
    על ידי 26112611 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-07-2010, 19:44:39
  3. התאמת סרבו למוסטנג
    על ידי 26112611 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-03-2010, 20:00:54
  4. אילת מחפש כנף למוסטנג 108-120 של CM PRO
    על ידי hifly בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-03-2010, 00:18:26
  5. מחפש כנף למוסטנג 46
    על ידי dudy201 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-12-2009, 17:30:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •