שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: פתח אוורור ל TDR

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל פתח אוורור ל TDR

    אני מניח שרוב אם לא כל בעלי ה TDR מודעים לכך שמכיוון שהמנוע והבקר נמצאים בקדמת המסוק והחופה סוגרת עליהם יפה, צריך לפתוח בחופה פתח אוורור.

    בחור מארה"ב צר תבנית שבעזרתה הוא מייצר פתח אוורור מקרבון עם זרימת אויר פנימה לכיוון המנוע/בקר.
    אפשר להתקין את הפתח בתחתית החופה או בחלק העליון או בשניהם. לדעתי זה עדיף על פתיחת חור סתם משתי סיבות: 1. הובלת האויר בדרך טובה יותר. 2. שמירה על חוזק מבנה החופה...

    http://helifreak.com/showthread.php?t=311027&page=21

    אני מזמין 4 יחידות כאלה, אם מישהו רוצה שיודיע לי ואני אזמין גם בשבילו.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    WONDERED,
    אתה קונה מסוק גרמני שנחשב כפי שהבנתי לרולס רויס של המסוקים.
    לפי מה שאתה אומר יש במסוק הזה כשל תכנוני?
    לא נראה לי הגיוני שלא חשבו על כזה דבר.
    אני מציע שתיצור קשר עם המהנדס שתכנן תמסוק לפני שאתה עושה שינוי בכזה מסוק יקר ואיכותי.
    תהיה בטוח שתהיה לו תשובה רצינית בשבילך.
    אולי נוצרת זרימת אויר שאינך מודע לה?
    תן כבוד להנדסה הגרמנית ותהיה בטוח שלקחו הכל בחשבון.
    הרי אם הייתה בעיה של התחממות כזו המתכנן של המסוק היה עולה עלייה בטיסות הניסוי שלו.
    יואב

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    785
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 39 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    אני מניח שרוב אם לא כל בעלי ה TDR מודעים לכך שמכיוון שהמנוע והבקר נמצאים בקדמת המסוק והחופה סוגרת עליהם יפה, צריך לפתוח בחופה פתח אוורור.

    בחור מארה"ב צר תבנית שבעזרתה הוא מייצר פתח אוורור מקרבון עם זרימת אויר פנימה לכיוון המנוע/בקר.
    אפשר להתקין את הפתח בתחתית החופה או בחלק העליון או בשניהם. לדעתי זה עדיף על פתיחת חור סתם משתי סיבות: 1. הובלת האויר בדרך טובה יותר. 2. שמירה על חוזק מבנה החופה...

    http://helifreak.com/showthread.php?t=311027&page=21

    אני מזמין 4 יחידות כאלה, אם מישהו רוצה שיודיע לי ואני אזמין גם בשבילו.
    ציקי? שיסל?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    אלעד
    בחוברת ההרכבה של המסוק מומלץ לבצע חריץ בתחתית החופה שאמור להספיק לאוורור.
    עם זאת צריך לזכור שהחוברת נכתבה בהמלצה לסטאפ מלא של קונטרוניק מה שהוכח כעובד טוב ללא חירורים או כונסים למינהם.
    בהחלט ייתכן שבשימוש עם מנועים אחרים דוגמאת סקורפיון מתפתח חום רב יותר בתוך החופה הסגורה ומכאן שנוצר הצורך בלבצע כונס כזה או אחר לצרכי קירור.
    הכל כאמור לפי הצורך ואגב בשימוש במנוע סקורפיון יש גם צלעות קירור יעודיות שניתן להוסיף על תושבת המנוע.
    שים לב לדבר אחד חשוב, הריגיד הינו מסוק שנועד לטוס מהר, מהר מאד ולכן לצורת החופה ושלמותה חשיבות מכרעת לאיכות הטיסה שתקבל, כונס שלא ימוקם בצורה מדוייקת או בזוית לא נכונה עלול להפריע ולא להועיל.
    כל שינוי בחופה צריך להתבצע בזהירות ומחשבה תחילה.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 14-08-2011 בשעה 22:07:45.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    נכון מאוד ולכן אני לא בונה כונס כזה בעצמי אלא קונה ממישהו שעשה את זה בצורה מקצועית וכפי הנראה יודע על מה הוא מדבר, הוא וכל אלה שקנו ממנו את הרכיב הזה.
    יחד עם זאת, קונטרוניק טוענים שעם קירור מתאים הבקר שלהם יכול להגיע להספק כפול מהמוצהר עליו ולכן כדאי להוסיף את האוורור הזה ביחד עם צלעות קירור על הבקר.
    אני לא מתכוון להשתמש במנוע סקורפיון (למרות שלא הייתי מתנגד ללימיטד אדישן..) אלא כרגע במנוע אליין שבד"כ לא מתחמם יתר על המידה, בטח שלא כמו סקורפיון.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    נכון מאוד ולכן אני לא בונה כונס כזה בעצמי אלא קונה ממישהו שעשה את זה בצורה מקצועית וכפי הנראה יודע על מה הוא מדבר, הוא וכל אלה שקנו ממנו את הרכיב הזה.
    יחד עם זאת, קונטרוניק טוענים שעם קירור מתאים הבקר שלהם יכול להגיע להספק כפול מהמוצהר עליו ולכן כדאי להוסיף את האוורור הזה ביחד עם צלעות קירור על הבקר.
    אני לא מתכוון להשתמש במנוע סקורפיון (למרות שלא הייתי מתנגד ללימיטד אדישן..) אלא כרגע במנוע אליין שבד"כ לא מתחמם יתר על המידה, בטח שלא כמו סקורפיון.
    הוספת צלעות קירור כשלעצמה לא תגרום לבקר לעבוד בהספק גדול יותר אם המנוע לא יצרוך זאת !
    השאלה מה המנוע צורך והאם הבקר יכול לעמוד בהספק.
    אני לא מכיר את המנועים של אליין אבל אם הם לא מתחממים כמו הסקורפיונים אז עניין הכונס נראה לי מיותר, פתח קטן באותו מקום יעשה בדיוק את אותה העבודה.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    294
    תודה!
    18
    הודה 15 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    למרות ה"כשלים התכנוניים" של הנסליט לשלושת הריג'ידים שטסים עד היום בארץ אין פתחי איורור. למרות זאת בתמונה המצורפת אפשר לראות שלאחד המסוקים של מטיס הבית של הנסליט (טימו- מימין) יש פתח איוורור פשוט כך שגם הם חשבו על הצורך בזה- שכנראה נובע מזה שטימו מטיס עם מנועי סקורפיון. בלי קשר לסטאפ בחום של הארץ זה בהחלט יכול להואיל ואני מתכוון לעשות פתח כזה גם.

    Click image for larger version. 

Name:	DSC07866-r.jpg 
Views:	138 
Size:	389.9 קילובייט 
ID:	51236
    Mikado Logo 6003D 10S, Mikado Logo 600 se "swissrumpf", Tdr, Tdr 600

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    אם אתה רוצה את הכונס, דבר איתי, הזמנתי 4 יחידות.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    ציטוט נכתב במקור על ידי nirgo צפיה בהודעה
    למרות ה"כשלים התכנוניים" של הנסליט לשלושת הריג'ידים שטסים עד היום בארץ אין פתחי איורור. למרות זאת בתמונה המצורפת אפשר לראות שלאחד המסוקים של מטיס הבית של הנסליט (טימו- מימין) יש פתח איוורור פשוט כך שגם הם חשבו על הצורך בזה- שכנראה נובע מזה שטימו מטיס עם מנועי סקורפיון. בלי קשר לסטאפ בחום של הארץ זה בהחלט יכול להואיל ואני מתכוון לעשות פתח כזה גם.

    Click image for larger version. 

Name:	DSC07866-r.jpg 
Views:	138 
Size:	389.9 קילובייט 
ID:	51236
    תיקון קטן, במסוק של דניאל יש שניים מקדימה (לפחות בחופה המקורית) והוא מטיס עם סקורפיון.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    294
    תודה!
    18
    הודה 15 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    ציקי אתה צודק, וכפי שכתבתי, אם אצל טימו קיים פתח איורור זה בטח לא יזיק לעשות גם, אף על פי שמנוע קונטרוניק מפתח הרבה פחות חום וכנראה זה נדרש פחות.
    Mikado Logo 6003D 10S, Mikado Logo 600 se "swissrumpf", Tdr, Tdr 600

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    אני חושב שאתם קצת טועים לגבי הצורך רק כשיש סקורפיון - ישנם הרבה חבר'ה שלא עובדים עם סקורפיון ועדיין פתחו פתחי אוורור.
    ישנם דיווחים על ירידות טמפ' משמעותיות, בעיקר עם הזרמת האויר דרך הכונס המדובר, ולא עם מנועי סקורפיון.
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 16-08-2011 בשעה 07:19:10.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    אני לא נגד הפתח, אני פשוט חושב שעניין הכונס הוא מיותר.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    אתה לא חושב שהזרמת אויר בכיוון מסוים עדיפה על פני הכנסת אויר בלי שום בקרת זרימה?
    כשאתה באוטו עם מזגן - לא חשוב לך לאן מופנים התריסים?
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    אתה לא חושב שהזרמת אויר בכיוון מסוים עדיפה על פני הכנסת אויר בלי שום בקרת זרימה?
    כשאתה באוטו עם מזגן - לא חשוב לך לאן מופנים התריסים?
    החלל בתוך החופה הוא מאד קטן וכמות האוויר שתכנס משני חרירים (אחד תחתון ואחד עליון) מספיק גדולה להזרמת האוויר בתוך החופה.
    בנוסף, פעולת המנוע יוצרת אף היא זרימה של אוויר בתוך החופה לכן השילוב של השלושה בחלל קטן יתן לטעמי את אותו האפקט.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    נעשה את הבדיקות בפועל ונראה אם יש הבדל בהשפעה..
    אתה מהצד שלך לפי ה'חריר' ואחריו, אני אצלי אטיס לפני ההתקנה של הכונס ואחרי ההתקנה, נדווח אם יש הבדל טמפ על הבקר ועל המנוע. מתאים?
    את הבדיקה נבצע מיד עם הנחיתה כמו בניטרו?
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    נעשה את הבדיקות בפועל ונראה אם יש הבדל בהשפעה..
    אתה מהצד שלך לפי ה'חריר' ואחריו, אני אצלי אטיס לפני ההתקנה של הכונס ואחרי ההתקנה, נדווח אם יש הבדל טמפ על הבקר ועל המנוע. מתאים?
    את הבדיקה נבצע מיד עם הנחיתה כמו בניטרו?
    אנחנו לא עם אותו סטאפ לכן אין משמעות לבדיקה כזו.
    את הבדיקה צריך לבצע על אותו מסוק עם שתי חופות שונות ועל ידי אותו מטיס.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    בגלל זה לא כתבתי להשוות בינינו אלא אצל כל אחד לפני ואחרי - לגבי ההשפעה שיש לכל סוג של פתח איוורור..
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    מי שרוצה תעלת איוורור/כונס אויר שכזה מקרבון בצבע קרבון טבעי, 15$ ואני אדאג להעביר אליו כשיגיע אליי. לדעתי תעלת איוורור שמובילה את האויר ישירות אל הבקר/מנוע יעילים בהרבה מסתם אויר שמסתובב מתחת לחופה, כמו בכל דבר ומקום אחר שמתקינים תעלות ולא סתם מזרימים אויר לחלל..
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    מסתבר שאפילו ג'אן הנסליט בעצמו קיבל כמה כונסי אויר כאלה ואפילו התלהב מהם, הנה תגובתו לבחור שייצר אותן, (מי מבין גרמנית? );

    Hallo Michael,

    vielen Dank für die schönen NACA Luftkanäle :-) Eine tolle Arbeit, die Du da gemacht hast! Das ist genau der richtige Weg um Kühlluft in die Haube zu bekommen. Solche Dreiecke haben wir bei unseren Hauben auch schon ausgeschnitten, aber mit Deinem NACA Kanal wird die Strömung natürlich noch effizienter und gezielter als ohne. Ausserdem wird die Haube dort auch verstärkt. Bei mir habe ich in den oberen beiden Ecken des Dreieckes noch einen ganz kleinen Radius gelassen, damit sich keine Risse bilden können.

    Viele Gruesse Jan
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    אני אגיד לך מי לא יודע גרמנית


    שלום מיכאל,

    תודה על NACA צינוריות יפה :-) עבודה רבה שעשיתם את זה שם! זו בדיוק הדרך הנכונה לקרר את האוויר לתוך מכסה המנוע כדי לקבל. משולשים כאלה, יש לנו ברדסים שלנו גם נחתך, אך עם צינור שלך NACA, הזרימה היא כמובן בצורה יעילה ואפקטיבית יותר מאשר בלעדיו. בנוסף, מכסה המנוע שם גדל גם. במקרה שלי יש לי שתי פינות העליון של המשולש עדיין שמאל ברדיוס קטן מאוד, כך סדקים לא יכול להיווצר.

    בברכה בינואר
    700E F3C



    ( google translate )

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    כרמיאל\צפת
    הודעות
    648
    תודה!
    47
    הודה 43 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פתח אוורור ל TDR

    תרגום בגוגל טרנסלייט:
    "
    Thanks for the nice NACA ducts :-) A great work that you have made ​​it there! This is exactly the right way to cool air into the hood to get. Such triangles, we have our hoods also been cut, but with your NACA duct, the flow is of course more efficiently and effectively than without. In addition, the hood is there also increased. In my case I have in the top two corners of the triangle still left a very small radius, so that no cracks can form.
    "
    T-rex 700e V2
    T-rex 450 V2

    מיכאל,
    0526-10-11-42.

נושאים דומים

  1. חורי אוורור בפיילון
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 31-10-2011, 16:17:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •