אני מניח שרוב אם לא כל בעלי ה TDR מודעים לכך שמכיוון שהמנוע והבקר נמצאים בקדמת המסוק והחופה סוגרת עליהם יפה, צריך לפתוח בחופה פתח אוורור.
בחור מארה"ב צר תבנית שבעזרתה הוא מייצר פתח אוורור מקרבון עם זרימת אויר פנימה לכיוון המנוע/בקר.
אפשר להתקין את הפתח בתחתית החופה או בחלק העליון או בשניהם. לדעתי זה עדיף על פתיחת חור סתם משתי סיבות: 1. הובלת האויר בדרך טובה יותר. 2. שמירה על חוזק מבנה החופה...
http://helifreak.com/showthread.php?t=311027&page=21
אני מזמין 4 יחידות כאלה, אם מישהו רוצה שיודיע לי ואני אזמין גם בשבילו.