
נכתב במקור על ידי
alexk
לא הבנתי למה הלכת לחפש אותו רק למחרת ?
אנא פרט אם איזה תוכנה אתה עובד, כי אני מכניס את הקורדינטות ידנית לתוכנת IGO בשביל לקבל מיקום (משום מה במפות גוגל יש סטייה מכוונת).
דבר אחרון, ברור שהמצב שלך היה קשה וכמעט בלתי אפשרי לצאת ממנו, אבל נתקלתי כבר במקרה כזה בשטח, ומה שעשו בשביל לצמצם נזקים קצת הוא לטוס במצב knife Edge ואז יש לך כביכול הגה גובה, בעשרות מטרים האחרונים לא יעזור הכלי עדיין יתרסק אבל לפחות לא במהירות של 100 קמ"ש... המקרה שאני ראיתי היה בהטסה ב LOS ולא ב FPV והמטיס היה מספיק מקצועי לצאת מזה יפה.
במצב שאתה היית בו נראה לי שזה היה בלתי אפשרי לעשות זאת על סמך התמונה המתקבלת במשקפיים... וואו בלתי נתפס.
אני יודע שאי אפשר להתכונן לכל כשל אפשרי, אבל בגדול נקודת חולשה של כל כלי הוא סרוו הגה גובה או הגה הגובה עצמו במיוחד בכלים מהירים שם הכוח שמופעל על משטח ההיגוי הוא עצום.
אולי כדאי להגדיר מיקס שעל ידי הזזת מפסק המאזנות בכלי יקבלו מיקס של כנף דלתה ואז יהיו גם מאזנות וגם הגה גובה דרך המאזנות הראשיות... רעיון ששווה לחשוב עליו.
התופעה הנפוצה בFPV הוא שעולים לגובה רב וטסים למרחק רב ואז בחזרה מנמיכים בגובה ומפעילים מנוע והכלי יכול להגיע בשקט למהיריות של 100 - 150 קמ"ש, מטיס לא מנוסה ינסה להזיז את הגה הגובה ולא יבין למה הוא לא מתפקד, הסיבה היא הלחץ שמופעל על ההגה גובה...
נקודה למחשבה... במיוחד שמשתמשים בסרוואים עם כוח של 1.5-2 ק"ג על משטח מוקצף דרדלה...