שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 24 מתוך 24

נושא: טיסת FPV בין העננים 1.2 ק"מ גובה וריסוק כואב....

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    חולון
    הודעות
    1,656
    תודה!
    3
    הודה 46 פעמים ב 36 הודעות
    כניסות לבלוג
    12
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסת FPV בין העננים 1.2 ק"מ גובה וריסוק כואב....

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shlomi4046 צפיה בהודעה
    יצאתי עם התוכנה של אייפון GPS TRAKER (תוכנה פשוט מדהימה) ו4 קורדינאטות
    ותוך 5 דק כבר ראיתי את הטיסן אוכל את האדמה
    לא הבנתי למה הלכת לחפש אותו רק למחרת ?

    אנא פרט אם איזה תוכנה אתה עובד, כי אני מכניס את הקורדינטות ידנית לתוכנת IGO בשביל לקבל מיקום (משום מה במפות גוגל יש סטייה מכוונת).

    דבר אחרון, ברור שהמצב שלך היה קשה וכמעט בלתי אפשרי לצאת ממנו, אבל נתקלתי כבר במקרה כזה בשטח, ומה שעשו בשביל לצמצם נזקים קצת הוא לטוס במצב knife Edge ואז יש לך כביכול הגה גובה, בעשרות מטרים האחרונים לא יעזור הכלי עדיין יתרסק אבל לפחות לא במהירות של 100 קמ"ש... המקרה שאני ראיתי היה בהטסה ב LOS ולא ב FPV והמטיס היה מספיק מקצועי לצאת מזה יפה.

    במצב שאתה היית בו נראה לי שזה היה בלתי אפשרי לעשות זאת על סמך התמונה המתקבלת במשקפיים... וואו בלתי נתפס.

    אני יודע שאי אפשר להתכונן לכל כשל אפשרי, אבל בגדול נקודת חולשה של כל כלי הוא סרוו הגה גובה או הגה הגובה עצמו במיוחד בכלים מהירים שם הכוח שמופעל על משטח ההיגוי הוא עצום.

    אולי כדאי להגדיר מיקס שעל ידי הזזת מפסק המאזנות בכלי יקבלו מיקס של כנף דלתה ואז יהיו גם מאזנות וגם הגה גובה דרך המאזנות הראשיות... רעיון ששווה לחשוב עליו.

    התופעה הנפוצה בFPV הוא שעולים לגובה רב וטסים למרחק רב ואז בחזרה מנמיכים בגובה ומפעילים מנוע והכלי יכול להגיע בשקט למהיריות של 100 - 150 קמ"ש, מטיס לא מנוסה ינסה להזיז את הגה הגובה ולא יבין למה הוא לא מתפקד, הסיבה היא הלחץ שמופעל על ההגה גובה...

    נקודה למחשבה... במיוחד שמשתמשים בסרוואים עם כוח של 1.5-2 ק"ג על משטח מוקצף דרדלה...

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    1,623
    תודה!
    101
    הודה 96 פעמים ב 77 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסת FPV בין העננים 1.2 ק"מ גובה וריסוק כואב....

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexk צפיה בהודעה
    לא הבנתי למה הלכת לחפש אותו רק למחרת ?

    אנא פרט אם איזה תוכנה אתה עובד, כי אני מכניס את הקורדינטות ידנית לתוכנת IGO בשביל לקבל מיקום (משום מה במפות גוגל יש סטייה מכוונת).

    דבר אחרון, ברור שהמצב שלך היה קשה וכמעט בלתי אפשרי לצאת ממנו, אבל נתקלתי כבר במקרה כזה בשטח, ומה שעשו בשביל לצמצם נזקים קצת הוא לטוס במצב knife Edge ואז יש לך כביכול הגה גובה, בעשרות מטרים האחרונים לא יעזור הכלי עדיין יתרסק אבל לפחות לא במהירות של 100 קמ"ש... המקרה שאני ראיתי היה בהטסה ב LOS ולא ב FPV והמטיס היה מספיק מקצועי לצאת מזה יפה.

    במצב שאתה היית בו נראה לי שזה היה בלתי אפשרי לעשות זאת על סמך התמונה המתקבלת במשקפיים... וואו בלתי נתפס.

    אני יודע שאי אפשר להתכונן לכל כשל אפשרי, אבל בגדול נקודת חולשה של כל כלי הוא סרוו הגה גובה או הגה הגובה עצמו במיוחד בכלים מהירים שם הכוח שמופעל על משטח ההיגוי הוא עצום.

    אולי כדאי להגדיר מיקס שעל ידי הזזת מפסק המאזנות בכלי יקבלו מיקס של כנף דלתה ואז יהיו גם מאזנות וגם הגה גובה דרך המאזנות הראשיות... רעיון ששווה לחשוב עליו.

    התופעה הנפוצה בFPV הוא שעולים לגובה רב וטסים למרחק רב ואז בחזרה מנמיכים בגובה ומפעילים מנוע והכלי יכול להגיע בשקט למהיריות של 100 - 150 קמ"ש, מטיס לא מנוסה ינסה להזיז את הגה הגובה ולא יבין למה הוא לא מתפקד, הסיבה היא הלחץ שמופעל על ההגה גובה...

    נקודה למחשבה... במיוחד שמשתמשים בסרוואים עם כוח של 1.5-2 ק"ג על משטח מוקצף דרדלה...
    אלכס תודה על ההתייחסות בעקרון השתמשתי בתוכנה מצויינת GPS TRAKER אני יעלה קישור שלה להורדה יותר מאוחר
    אתה לא משתמש בפורמט דצימאלי בגלל זה אתה מקבל סטייה מעצבנת גם לי קרה וסידרתי את זה על ידי הגדרה של התוכנה לשימוש בפורמט הנכון

    הטיסן נחת במקום מאוד מסוכן לשוטט בו בלילה במיוחד שהפעם הקודמת רדפו אחריי להקה של כלבי זאב
    וברגע האחרון קפצתי לג'יפ

    אזי נתתי לו לנוח עד הבוקר ... ואז מצאתי אתו ממש מהר

    לגבי השליטה במטוס שאין לך הגה גובהה לוקח כמה שניות עד שאתה מבין זאת כמובן הרוח לא כל כך תורמת
    כנראה שאני עדיין לא טייס FPV מנוסה
    נערך לאחרונה על ידי Shlomi4046; 16-08-2011 בשעה 19:32:49.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    חולון
    הודעות
    1,656
    תודה!
    3
    הודה 46 פעמים ב 36 הודעות
    כניסות לבלוג
    12
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסת FPV בין העננים 1.2 ק"מ גובה וריסוק כואב....

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shlomi4046 צפיה בהודעה
    לגבי השליטה במטוס שאין לך הגה גובהה לוקח כמה שניות עד שאתה מבין זאת כמובן הרוח לא כל כך תורמת
    כנראה שאני עדיין לא טייס FPV מנוסה
    מה שרשמתי זאת חוכמה לאחר מעשה, אף אחד לא היה מצליח לצאת מהמצב אליו נקלעת, לא משנה כמה הוא מנוסה...

נושאים דומים

  1. [שאלה] הפעלת הגה גובה המופעל ע"י 2 סרבו
    על ידי yigal בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-07-2011, 15:05:05
  2. וונטוס 2.3 , טיסת בכורה וריסוק .
    על ידי ilan_l בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-05-2011, 11:47:52
  3. [מדליק] טיסת טריפל-סינכו : תותי, ה"בורר" וליאור ברעמי
    על ידי guyro בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 19-11-2010, 13:27:38
  4. [שאלה] גובה סל"ד במנוע 46AX
    על ידי אליקופטר בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-02-2010, 15:22:23
  5. מחפש הגה גובה ימיני לסמנזיני 50 סמ"ק
    על ידי winner33 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-02-2009, 20:41:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •