שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: דלק Magnum

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    השימס זו הטבעת בין מכסה הבוכנה לצלינדר.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    ציטוט נכתב במקור על ידי misha_malahov צפיה בהודעה

    השימס זו הטבעת בין מכסה הבוכנה לצלינדר.
    ציטוט נכתב במקור על ידי omribensamon צפיה בהודעה

    כתוב עליו בצד סינתטי, אתה יכול לצרף קישור לפלג ?
    השימס זו השייבה?
    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה

    למכסה הבוכנה קוראים 'ראש המנוע'.
    ובענין האחר; שימסים מזוהים כרגיל עם פחיות דקות, בעוביים שונים, המשמשים לכיוונון מרווחים, לרוב עדינים. כוונת הכותב היתה לדיסקית הנחושת שמותקנת בין הפלג וראש המנוע.
    אני קורא לכתוב למעלה 'סבטוכה'...

    קודם כל, השפה העברית ידועה בנטייתה להשתמש במילים לועזיות בצורת רבים, כאילו היו בצורת יחיד...

    כך; המילה 'מדיה' שהיא צורת הרבים של 'מדיום' (תווך), בה משתמשים בעברית לביטוי 'מדיות לצריבה', למשל... צורת רבים לצורת רבים... 'מדיומימים', אם תרצו.
    אם לשפוט רק על פי כישורי הלשון של רבים מאיתנו, אנחנו עם מטומטם; ממש, ממש מטומטם...

    המילה 'שִׁים' פרושה 'פריט מִרְווַח'; ובשימושה למנועי טיסנים, היא מתארת דיסקת פח דקיקה (מאלומיניום או מנחושת בד"כ) הממוקמת בין המשטח האופקי העליון של שרוול הצילינדר (sleeve flange), לבין תחתית ראש המנוע.
    אותה דיסקה משמשת הן לאטימה הרמטית והן לקביעת המרווח בין שני החלקים; ובעקיפין לשינוי יחס-הדחיסה של המנוע.
    אם רוצים להפחית את יחס-הדחיסה באופן ניכר, ניתן להשתמש בשניים-שלושה שימים זה על גבי זה (או בשים עבה יותר).

    האטם המצורף למצֶת-הלהט אינו שים, אלא סתם אטם... בהנחה שהושגה אטימה בלעדיו, השמטתו תפחית את יחס-הדחיסה ממש במעט, עקב 'פיצפונותו'... ותקרב את קרב הלהט למרכז תא-השריפה; ובאופן אפקטיבי תהפוך את המצת לחַם יותר... זו בטוח אינה המטרה!

    לבוכנה אין מכסה... המשטח העליון שלה מכונה באנגלית 'כתר' (piston crown)... והטבעת אכן ממוקמת כמ"מ-שניים מתחתיו.
    ראש-המנוע הוא מכסה הצילינדר ותא-השריפה - לא מכסה הבוכנה.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 31-08-2011 בשעה 18:08:14. סיבה: שגיאת כתיב.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. [עזרה!] עזרה במנוע magnum.
    על ידי .omer biton בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 13-05-2011, 17:09:04
  2. מנוע Magnum 52
    על ידי שרון פרידמן בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-12-2009, 13:21:34
  3. ASP/MAGNUM 52 FS
    על ידי sudi9 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-03-2009, 12:37:28
  4. למכירה מנוע MAGNUM 46
    על ידי itzik בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-10-2008, 12:32:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •