שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: דלק Magnum

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    566
    תודה!
    25
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל דלק Magnum

    ערב טוב ,
    יום שישי קניתי את הדלק הזה http://www.dorhm.co.il/Websites/Prod...=4667&p=148977 ,
    המנוע מגמגם ולא מגיע למירב הכוח שלו .
    בשטח אנשים אמרו לי שזה דלק עם תחליף לניטרו ,
    1. מישהו נתקל בבעיה הזו ?
    2. איך אפשר לשפר את הדלק הזה ? אם בכלל אפשר.
    3. תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    דלקים שונים עשויים להיות בעלי צמיגויות שונות. יתכן שישי צורך לבצע כיוונים של המחטים (דר !!) הראשית והמשנית. אם עדיין לא יהיה שיפור, משמע הרכב הדלק אינו מתאים למנוע המסוים שלך (באיזה מנוע מדובר?). ניתן להוסיף כמות מסוימת (5%) ניטרו לדלק שבידך או להשתמש בדלק אחר שפעולת המנוע איתו מוכחת.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    א. החלפה של סוג דלק בדרך כלל מצריכה כיוון מחדש של המנוע.
    ב. מניסיוני הדלק הזה פחות מוצלח ממתחריו בשוק.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    תנסה להריח אותו ותרגיש ריח אציתון ולא של ניטרו למרות שהוא אכן מכיל ניטרו
    מניסיון שלי לא עובד טוב עם מנוע O.S 55AX

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    57
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    תנסה סיכה נגדית...כשאני מחליף דלק אז צריך לשחק איתה...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    קשה עד בלתי אפשרי לפתור בעיה כזו ב"שלט רחוק". חסרים לנו המון נתוניםץ
    1) באיזה דלק וכמה ניטרו השתמשת קודם?
    2) כמה ניטרו עכשיו?
    3) איזה מנוע, פלאג ופרופלור?
    4) האם כשהוא מגמגם הוא גם פולט הרבה עשן?
    5) האם אחרי דקה או שתיים הוא מתייצב?


    כדי שנוכל לעזור לך נסה לספק כמה שיותר מידע. אולי אתה יודע מה יש לך אבל אנחנו לא.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    566
    תודה!
    25
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    ציטוט נכתב במקור על ידי erazz צפיה בהודעה
    קשה עד בלתי אפשרי לפתור בעיה כזו ב"שלט רחוק". חסרים לנו המון נתוניםץ
    1) באיזה דלק וכמה ניטרו השתמשת קודם?
    2) כמה ניטרו עכשיו?
    3) איזה מנוע, פלאג ופרופלור?
    4) האם כשהוא מגמגם הוא גם פולט הרבה עשן?
    5) האם אחרי דקה או שתיים הוא מתייצב?


    כדי שנוכל לעזור לך נסה לספק כמה שיותר מידע. אולי אתה יודע מה יש לך אבל אנחנו לא.
    1.השתמשתי בדלק שמישהו היה מכין 10% ניטרו , המנוע עבד מצויין
    2. נשארתי עם 10%
    3. מנוע פלג os מדיום פרופ 10X7
    4.כן , פולט קצת יותר
    5.כשאני מריץ את המנוע בקרקע למשך זמן המנוע מגיב יותר טוב

    ניסיתי לפתוח את הסיכה וסגרתי קצת את הסיכה הנגדית , לא עזר

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    ציטוט נכתב במקור על ידי omribensamon צפיה בהודעה
    ערב טוב ,
    יום שישי קניתי את הדלק הזה http://www.dorhm.co.il/Websites/Prod...=4667&p=148977 ,
    המנוע מגמגם ולא מגיע למירב הכוח שלו .
    בשטח אנשים אמרו לי שזה דלק עם תחליף לניטרו ,
    1. מישהו נתקל בבעיה הזו ?
    2. איך אפשר לשפר את הדלק הזה ? אם בכלל אפשר.
    3. תודה
    קודם שאל את המוכר אם זה מגנום בסדרת התחליף לניטרו.
    למיטב זכרוני כתוב על המיכל אם זה ניטרו או אחר , ניסית לראות בתמונה של המוצר אבל התמונה לא ניתנת להגדלה.
    מנסיון עבר עם הדלק הזה במסוק הוא עובד בסדר גמור ,אם מדובר במגנום התחליף לניטרו אתה חייב להחליף פלג ,יש פלג יעודי לדלק זה וזו הבעיה שיש לך.
    בנוסף הדלק הזה דורש לחץ גבוה ולכן ממליצים להוריד לו את השימס מהפלג.
    נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 30-08-2011 בשעה 07:28:34.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    מנוע 2 פעימות או 4?
    אני שואל זאת כיוון שחניך שלי משתמש בדלק הזה למנוע MAGNUM 55 בהצלחה רבה (אולי בגלל שהוא חושב שהוא קרוב משפחה של המנוע...)
    לעומת זאת, לי היה ניסיון רע עם דלק מגנום 4 פעימות - חימם לי את המנוע והתיך את ה BACKPLATE בסאיטו 72.
    כרגע אני משתמש במורגן COOL POWER בהצלחה רבה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    566
    תודה!
    25
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    קודם שאל את המוכר אם זה מגנום בסדרת התחליף לניטרו.
    למיטב זכרוני כתוב על המיכל אם זה ניטרו או אחר , ניסית לראות בתמונה של המוצר אבל התמונה לא ניתנת להגדלה.
    מנסיון עבר עם הדלק הזה במסוק הוא עובד בסדר גמור ,אם מדובר במגנום התחליף לניטרו אתה חייב להחליף פלג ,יש פלג יעודי לדלק זה וזו הבעיה שיש לך.
    בנוסף הדלק הזה דורש לחץ גבוה ולכן ממליצים להוריד לו את השימס מהפלג.
    כתוב עליו בצד סינטטי , אתה יכול לצרף קישור לפלג ?
    השימס זו השייבה ?

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    השימס זו הטבעת בין מכסה הבוכנה לצלינדר.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    למכסה הבוכנה קוראים 'ראש המנוע'
    ובענין האחר. שימסים מזוהים כרגיל עם פחיות דקות, בעובי משתנה, המשמשת לכיוונון מרווחים, לרוב עדינים. כוונת הכותב היתה לדיסקית הנחושת שמותקנת בין הפלג וראש המנוע.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    566
    תודה!
    25
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    חברים אז מה לעשות ?

    סגרתי עד כמה שאפשר את הסיכה הנגדית , יותר מי זה המנוע לא מניע .
    פתחתי את הסיכה ועדין אותה בעיה .

    אם אני יוסיף 5% ניטרו למיכל זה יפתור את הבעיה ? אם כן ,מאיפה קונים ניטור ?

    אפשר הסבר על מה משפיעה הסיכה הנגדית?

    תוידה

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    בדלק למנועי להט צריכים להיות כמה רכיבים.

    שני הבסיסיים הם מתנול ושמן.
    המתנול הוא הרכיב הזול בדלק, מהווה את רובו וקיומו נחוץ לפעולת המנוע. חום הבעירה וחום הדחיסה אינם מספיקים כדי לשמור על הלהט במצת.
    המתנול עושה את זה לבדו!

    מי שאינו מאמין מוזמן לצפות בקליפ:

    השמן יכול להיות שמן-קיק, או שמן סינתטי המסיס במתנול.
    הרכיב הנוסף הוא ניטרומתן, שמשפר את כוחו של המנוע ואת אמינותו; אבל בו-זמנית הופך את הדלק רגיש יותר לדטונציה (לא עובד במנועים עם יחס-דחיסה גבוה); ומגדיל באופן דרמטי את צריכת-הדלק.

    אצטון *ניתן* להוספה בשיעור מרבי של 5% (!!!) במזג-אויר ישראלי; ומקטין את רגישות הדלק לדטונציה, עם שיפור קל באמינות ובקלות ההתנעה. אבל הוא אינו מוסיף שום כוח...
    בקיצור, אצטון לא מחליף ניטרו!


    כל זבל אחר שיצרן הדלק ינסה להוסיף כדי להפחית את עלויותיו, לא יעבוד ואתם יכולים להאמין שרבים כבר ניסו.

    כשמחליפים סוג דלק, את המחט המשנית צריך לסובב באותה מגמה שסובבה המחט הראשית.
    אם המנוע צריך תערובת יותר עשירה בסל"ד גבוהים, הוא יידרש לאותו שינוי גם בסל"ד נמוכים - האם מישהו מכיר סיבה שזה יהיה אחרת?

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    ציטוט נכתב במקור על ידי omribensamon צפיה בהודעה
    חברים אז מה לעשות ?

    סגרתי עד כמה שאפשר את הסיכה הנגדית , יותר מי זה המנוע לא מניע .
    פתחתי את הסיכה ועדין אותה בעיה .

    אם אני יוסיף 5% ניטרו למיכל זה יפתור את הבעיה ? אם כן ,מאיפה קונים ניטור ?


    אפשר הסבר על מה משפיעה הסיכה הנגדית?

    תוידה
    תפסיק לסבך לך את העניינים כתבתי לך מה בדיוק הפתרון בהנחה שזה באמת מגנום עם תערובת חלופית אז ככה:

    1.תתקשר לחנות ותוודא שזה אכן הדלק החלופי.
    ואז,
    לא זוכר מה אמור להיות כתוב ,בדלק הזהה למסוקים לא היה רשום ניטרו אלא HELI 30% ,בטיסנים אני לא זוכר .לגבי הפלאג
    חיפשתי לא מצאתי קישור(הדלק הזה די ירד מהמדפים בשל חזרתו של הניטרו לשוק ללא הגבלה) תתקשר למרכז המסוקים היבואן של מגנום לדעתי (ליאור בר עמי )דבר איתו
    לגבי הפלאג.
    ואם אין לו או לא תמצא עזרה מבעלי העסק (ממש לא הגיוני שמי שמכר לך את הדלק לא יודע על הצורך בפלאג ולכן לא הגיוני שאין לו פלאג כזה ) אבדוק לך עם חבר שבעבר היה לו פלאג כזה אני מאמין שתוכל לרכוש ממנו ללא בעיה.למיטב זכרוני הפלאג נימכר ללא מותג ובשקית אטומה שקופה.
    אל תחפש לנסות לשפר את הדלק ודרך אחרת לא תצליח זה מיותר !!!הפתרון ניתן לך.אחרי שתעשה זאת ואתה יודע לכוון הכל ילך טוב.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    בקיצור, אם הדלק הזה עושה לך בעיות בתפעול המנוע ואתה צריך לחפש פלג בשקית אטומה וללא מותג - פשוט תפסיק להשתמש איתו כמו שאני וכמה חברים בשטח ההטסה שלנו עשינו.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    ציטוט נכתב במקור על ידי גבי א צפיה בהודעה
    בקיצור, אם הדלק הזה עושה לך בעיות בתפעול המנוע ואתה צריך לחפש פלג בשקית אטומה וללא מותג - פשוט תפסיק להשתמש איתו כמו שאני וכמה חברים בשטח ההטסה שלנו עשינו.
    מסכים !!
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    ציטוט נכתב במקור על ידי misha_malahov צפיה בהודעה

    השימס זו הטבעת בין מכסה הבוכנה לצלינדר.
    ציטוט נכתב במקור על ידי omribensamon צפיה בהודעה

    כתוב עליו בצד סינתטי, אתה יכול לצרף קישור לפלג ?
    השימס זו השייבה?
    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה

    למכסה הבוכנה קוראים 'ראש המנוע'.
    ובענין האחר; שימסים מזוהים כרגיל עם פחיות דקות, בעוביים שונים, המשמשים לכיוונון מרווחים, לרוב עדינים. כוונת הכותב היתה לדיסקית הנחושת שמותקנת בין הפלג וראש המנוע.
    אני קורא לכתוב למעלה 'סבטוכה'...

    קודם כל, השפה העברית ידועה בנטייתה להשתמש במילים לועזיות בצורת רבים, כאילו היו בצורת יחיד...

    כך; המילה 'מדיה' שהיא צורת הרבים של 'מדיום' (תווך), בה משתמשים בעברית לביטוי 'מדיות לצריבה', למשל... צורת רבים לצורת רבים... 'מדיומימים', אם תרצו.
    אם לשפוט רק על פי כישורי הלשון של רבים מאיתנו, אנחנו עם מטומטם; ממש, ממש מטומטם...

    המילה 'שִׁים' פרושה 'פריט מִרְווַח'; ובשימושה למנועי טיסנים, היא מתארת דיסקת פח דקיקה (מאלומיניום או מנחושת בד"כ) הממוקמת בין המשטח האופקי העליון של שרוול הצילינדר (sleeve flange), לבין תחתית ראש המנוע.
    אותה דיסקה משמשת הן לאטימה הרמטית והן לקביעת המרווח בין שני החלקים; ובעקיפין לשינוי יחס-הדחיסה של המנוע.
    אם רוצים להפחית את יחס-הדחיסה באופן ניכר, ניתן להשתמש בשניים-שלושה שימים זה על גבי זה (או בשים עבה יותר).

    האטם המצורף למצֶת-הלהט אינו שים, אלא סתם אטם... בהנחה שהושגה אטימה בלעדיו, השמטתו תפחית את יחס-הדחיסה ממש במעט, עקב 'פיצפונותו'... ותקרב את קרב הלהט למרכז תא-השריפה; ובאופן אפקטיבי תהפוך את המצת לחַם יותר... זו בטוח אינה המטרה!

    לבוכנה אין מכסה... המשטח העליון שלה מכונה באנגלית 'כתר' (piston crown)... והטבעת אכן ממוקמת כמ"מ-שניים מתחתיו.
    ראש-המנוע הוא מכסה הצילינדר ותא-השריפה - לא מכסה הבוכנה.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 31-08-2011 בשעה 18:08:14. סיבה: שגיאת כתיב.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    איני יודע מאין רכשת את הדלק, אך אתה מוזמן להרים לי טלפון 0546686485 ואשמח לעזור לך עם כיווני המנוע וגם עם החלפת הדלק אם תצטרך.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    566
    תודה!
    25
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    חברים שלום

    דברתי עם המוכר שמכר לי את הדלק (דור המחשוב) והוא טוען בתוקף שזה לא דלק סינטטי .
    מה שנישאר זה לכוון את המנוע .
    משיהו יכול להסביר על מה משפיע כיון סיכה הנגדית ?

    תודה

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    ציטוט נכתב במקור על ידי omribensamon צפיה בהודעה
    חברים שלום

    דברתי עם המוכר שמכר לי את הדלק (דור המחשוב) והוא טוען בתוקף שזה לא דלק סינטטי .
    מה שנישאר זה לכוון את המנוע .
    משיהו יכול להסביר על מה משפיע כיון סיכה הנגדית ?

    תודה
    זה מה שההיתה צרך לעשו קודם לכל.

    בהצלחה.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק Magnum

    ציטוט נכתב במקור על ידי omribensamon צפיה בהודעה

    מישהו יכול להסביר על מה משפיע כיוון סיכה הנגדית?
    עומרי,


    כיוונון המחט המשנית קובע כמה עשירה תהיה התערובת, בכל מצבי המצערת מ-75% ומטה.
    זו לא סיכה אלא מחט, או שסתום-מחט (needle valve).

    ברוב הקרבורטורים, כשמסובבים את תוף המצערת, הוא לא רק מסתובב אלא גם נע אופקית; פנימה והחוצה בתוך גוף-הקרבורטור.
    המחט המשנית שהברגת הכיוונון שלה היא בתוף, נעה ביחד איתו; והקונוס שבקצֶהַ נכנס או יוצא מנחיר הדלק ובכך משנה את גודלו.


    אם מנוע אינו 'מתנהג' כראוי במצערת פתוחה, אין טעם לגעת במחט המשנית.
    אם אינו מתנהג כראוי בסל"ד חלקי ובסיבובי-סרק, משחק במחט הראשית מזכיר תדלוק מכונית לאחר שגנבו לה את הגלגלים...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. [עזרה!] עזרה במנוע magnum.
    על ידי .omer biton בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 13-05-2011, 17:09:04
  2. מנוע Magnum 52
    על ידי שרון פרידמן בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-12-2009, 13:21:34
  3. ASP/MAGNUM 52 FS
    על ידי sudi9 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-03-2009, 12:37:28
  4. למכירה מנוע MAGNUM 46
    על ידי itzik בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-10-2008, 12:32:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •