שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 35

נושא: עזרה ב"חישמול" טיסן

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה ב"חישמול" טיסן

    תישארו עם התיאוריה. אני בפרקטיקה של 2 טריינרים כאלו.
    זמן טיסה דומה לשל דלק.
    נ.ב.
    מר דר צאלון, אל תשכח שאתה צריך פחות משקל לסחוב למעלה.. הגוש של הברזל שהיה בקצה כבר לא קיים.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question תגובה להודעה: עזרה ב"חישמול" טיסן

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    ...אל תשכח שאתה צריך פחות משקל לסחוב למעלה.. הגוש של הברזל שהיה בקצה כבר לא קיים.
    דרימר היקר,


    מנוע 46. שוקל כ-450 גרם עם המשתיק. מיכל הדלק המלא (380 סמ"ק) שוקל עוד 300 גרם.

    לעומתם, מנוע בראשלס בעל הספק דומה שוקל בין 200 ל-300 גרם והבקר שוקל עוד 100.
    פאק הסוללות (4000 4S) שוקל כ-400 גרם.

    היכן אתה מוצא כאן חיסכון מהותי במשקל?


    דר צאלון

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •