דר, סתם מתוך סקרנות, האם ניתן לבצע הסבה למנוע כזה?
דר, סתם מתוך סקרנות, האם ניתן לבצע הסבה למנוע כזה?
שלום דניאל
אני לא דר, אבל אוכל להשיב לך.
פתח כניסת האויר במנוע הזה הוא חלק בלתי נפרד מגוף המנוע. על מנת להסב את המנוע הזה לקורבורטור בעל מצערת נשלטת יש צורך לפרק את המנוע, לחרוט ולסלק את הקיים ולחרוט פנימה קדח בקוטר מתאים לקורבורטור החדש, לקדוח עבור ברגי תפיסת המנוע, ובסיום להרכיב (כמובן) את המנוע עם הקורבורטור החדש ולהביאו לכלל פעולה.
לא פשוט ולדעתי אין טעם בכך.
נערך לאחרונה על ידי flatspin; 07-10-2011 בשעה 17:30:41.
ב OS LA הקרבורטור לכבלים והקרבורטור לרדיו חליפיים לחלוטין. קוטר הצוואר זהה. הפייה או בית הסיכה / מחט לכבלים נכנסים באותם חורים שבהם נכנסים הברגים שתופסים את הקרבורטור רדיו. כך גם בסדרת FP הישנה והטובה שגם עדיין אהובה על מטיסי כבלים בעולם.
גם סדרת LA אהודה על מטיסי כבלים מכיוון שהמנוע קל יחסית, והעדר הכח היחסי ב LA לא מהווה בעיה עבור טיסן כבלים.
פתח בניסת האוויר (וונטורי) כחלק מגוף המנוע לכבלים היה נפוץ בעבר הרחוק, אך כאשר מנועי 'הרדיו' הפכו להיות נפוצים יותר ויותר, היצרנים דאגו (בקלות) לחליפיות של הקרבורטורים, ויכלו להציע מנוע כבלים ומנוע רדיו שהם 90% זהים.