תתחדש.
חיזוק קורת הקרבון מומלץ. אצלנו בשטח בתמרון ממש לא חריף הקרבון נשבר ומזל הטיסן לא התרסק.
מה שאני עשיתי, הכנסתי קורת פיברגלאס לתוך הקרבון המקורי - ניתן לקנות עפיפון פשוט ב-20 ש"ח בחנויות הילדים ולהשתמש בקורות שלו.
תתחדש.
חיזוק קורת הקרבון מומלץ. אצלנו בשטח בתמרון ממש לא חריף הקרבון נשבר ומזל הטיסן לא התרסק.
מה שאני עשיתי, הכנסתי קורת פיברגלאס לתוך הקרבון המקורי - ניתן לקנות עפיפון פשוט ב-20 ש"ח בחנויות הילדים ולהשתמש בקורות שלו.
שרון, אתה ממש לא חייב פיברגלס
המטרה אינה עמידות לכפיפה, את זה יש לקרבון בשפע
המטרה היא מניעת קריסה ואת זה יעשה כמו גדול אפילו דיבל עץ הום סנטר שעולה כלום
תיאורטית אפילו קורת בלזה עגולה היתה עושה את העבודה.
הדבר החשוב הוא שלא יהיה רווח בין הקרבון למילוי, ואם יש, למלא אותו אפוקסי.
במחשבה נוספת, גם למלא את כל הצינור באפוקסי יעשה את העבודה.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
מילוי גורילה סביב המוט פיברגלאס הקשיח אותו כמו שצריך
האם הדיבל עץ מהסוג שבקישור- http://www.hayadit.co.il/Products/%D...%9C%D7%A7/4217
מתאים מבחינת קוטר להיכנס בתוך קורת הקרבון שבביקסלר?
ואיך ניתן להתאים אותו שימלא את כל הקורה?
נערך לאחרונה על ידי eladh7; 13-10-2011 בשעה 15:37:36.
מבחינת הקוטר, למה בכלל אתה שואל? כל כך קשה למדוד?
מבחינת ההתאמה למילוי אפוקסי לעשה את העבודה, דבק גורילה לא ממלא נכון את התפקיד, הוא גמיש ולחיץ.
נכון שגורילה יותר טוב מכלום, אבל הוא גמיש ולא ממש מתנגד לקריסה.
אגב, הקורות החזקות ביותר עשויות מאלומיניום מצופה קרבון, זה האופטימאלי .
אם תמצא צינור אלומיניום דק דופן שנכנס בול לקרבון, זה הכי טוב שיש (כמובן מודבקים אחד לשני באפוקסי)
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אתה צודק חלקית,רק שלא הבנת את כוונתי
לקרבון יש עמידות טובה לכפיפה, אבל למבנה הספציפי המדובר אין
צינורות הקרבון הסיניים עשויים מסיבי אורך בלבד, ולכן החוזק של החומר הוא רק נגד כפיפה. אני מדגיש, החומר, ולא המבנה (צינור זה מבנה).
בכפיפה של צינור יש התקרבות בין דפנות הצינור, ונוצרים שם מאמצים מאד גבוהים שגורמים לצינור להיסדק לאורכו, וברגע שהרזין נפרד מהסיבים, לא נשאר גם שום כוח המתנגד לכפיפה.
על ידי מילוי קשיח שלא יאפשר לדפנות הצינור להתקרב אחת לשניה אתה מונע את תגובת השרשרת מצד אחד, ומצד שני מאד מחזק כנגד מאמצי כפיפה.
בצינור קרבון עם כיוונ סיבים צולבים, הסיבים הרוחביים ממלאים את התפקיד הנ"ל במינימום משקל.
מכל זה נובע שאם תיצור מצב שבו לא ניתן למעוך את הצינור, הוא יהיה יותר עמיד גם לכפיפה
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110