אגב, הוא לא יותר מהיר מקודם.. הוא הרבה יותר מהירמ קודם!!!
לפני (דר אם היית עוקב) הקצוץ הוא נמדד בדופלר ב- 180קמ"ש, אחרי 222.3קמ"ש..הבדל קטן..אפילו לא..הבדלונצ'יק..לא..הבד...
אבל זה רק נראה כי הוא קטן![]()
אגב, הוא לא יותר מהיר מקודם.. הוא הרבה יותר מהירמ קודם!!!
לפני (דר אם היית עוקב) הקצוץ הוא נמדד בדופלר ב- 180קמ"ש, אחרי 222.3קמ"ש..הבדל קטן..אפילו לא..הבדלונצ'יק..לא..הבד...
אבל זה רק נראה כי הוא קטן![]()
עכשיו ראיתי, אדי, איפה הסתרת את זה... הייתי צריך לעשות Ctrl-F לביטוי '180'...
לידיעתך, כדי שטיסן עם גרר נתון יטוס מהר יותר, הוא צריך הספק מוגבר בחזקה השלישית.
כלומר שאם רוצים שטיסן יטוס במהירות כפולה, ההספק צריך להיות גדול פי 8!
כלומר, שכדי שטיסן שמהירותו 180 קמ"ש יגיע ל-222.3 קמ"ש, הוא צריך 88% יותר הספק!
זאת, כמובן, בהנחה שהגרר שהוא מפתח לא השתנה ושיעילות המדחף נשארה כשהייתה.
אם לשפוט על-פי נתוני ה-OS.46 והסל"ד ש-Jett מדדו עם המפלט המקורי, לעומת ה-JettStream; השיפור בהספק הוא 40% (הסל"ד גברו מ-14,200 ל-15,900).
אני לא יודע לגבי ה-Hyper, אבל אני מעריך שהשיפור בהספק לאחר התקנת ה-JettStream, די דומה.
אני לא חושב שקיצוץ 30 וכמה סנטימטר ממוטת-הכנף יכול להפחית את הגרר הכולל של הטיסן ב-25%...
לדעתי יש טעות מדידה, או שבפעם הראשונה המדידה היתה נגד רוח די ערה; ובפעם השניה, עם הרוח.
בנצי, האם יש לך הערות?