הדיודה תישרף היא לא תעמוד בזרמים שתמשוך.
ובלי קשר אתה לא צריך לעשות שום שינוי המתח כמעט זה.. אתה יכול לחבר את הסוללה ולבדוק את חום המנוע
הדיודה תישרף היא לא תעמוד בזרמים שתמשוך.
ובלי קשר אתה לא צריך לעשות שום שינוי המתח כמעט זה.. אתה יכול לחבר את הסוללה ולבדוק את חום המנוע
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
לאחר ניסוי כלים,חיבור הסוללה ישירות לבקר ללא דיודה מחמם את הבקר ברמות מטורפות (גוף הקירור של הבקר מתחיל להמיס את הפלסטיק..) תוך 40 שניות. אך ברגע שחיברתי את הדיודה, גוף הקירור לא הראה אפילו חימום הכי קל, למרות שהמנוע עובד בחצי סטיק, היה ניראה כאילו המתח של הסוללה יורד בזמן של 30 שניות עבודה מ-6 וולט לרמה של כמעט אפס (הגיוני ? אולי קצר ?) ברגע שהוצאתי את הסוללה ומדדתי עם וולטמטר ניראה "כאילו" המתח החשמלי מתחיל לעלות חזרה לכיוון ה-5 וולט.
יש מצב שליפו פשוט לא יכול לעבוד עם הבקר משנות התשעים ..?
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
המנוע שלך הוא Brushed והבקר לא בנוי לעבוד עם סוללות ליטיום.
המלצה שלי היא לקנות בקר Brushed שיודע לעבוד עם ליטיום אם אתה לא רוצה להרוס את הסוללה
והבקר גם יחד.
בכל מקרה תחשוב על שגרוג ל-Brushless תקבל הרבה יותר כוח ואת הכיף של ה-Tweeking,
קבל קישור לבקר מהירות למכוניות ל-
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...erse_programm.
תודה לעונים ולתשובות
שבת שלום