שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 74

נושא: סוף סוף !! הם פה !

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוף סוף !! הם פה !

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    תקלה ראשונה ...
    מה השיטה המומלצת לחיבור המנועים לשלדה והפרופים למנועים ?

    ברגים עם ניילוק למנועים אני מניח ? חיבור קשיח לחלוטין ?

    פרופ סייבר זה לא רעיון טוב אני מניח ? ...
    ממליץ על אומים רגילים + דיסקית קפיצית + לוקטייט. אפשר גם ניילוק במקום הרגילים אבל את תוותר על הדיסקית הקפיצית.
    מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוף סוף !! הם פה !

    ציטוט נכתב במקור על ידי dror צפיה בהודעה
    ממליץ על אומים רגילים + דיסקית קפיצית + לוקטייט. אפשר גם ניילוק במקום הרגילים אבל את תוותר על הדיסקית הקפיצית.
    לא הבנתי אם צריך לוותר על הדיסקית או לא צריך לוותר....

    בכ"א אם משתמשים באום ניילוק אין צורך בדיסקית קפיצית אבל מומלץ דיסקית שטוחה בשתי האופציות.
    כמו כן טעות נפוצה בשימוש באומי ניילוק היא שימוש חוזר מספר פעמים באותה האום - הנעילה מאבדת מתכונותיה והאום כבר לא "ניילוק".

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוף סוף !! הם פה !

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    כמו כן טעות נפוצה בשימוש באומי ניילוק היא שימוש חוזר מספר פעמים באותה האום - הנעילה מאבדת מתכונותיה והאום כבר לא "ניילוק".
    ידוע .. הלוק נימעך ונישאר רק ניי ....

    אני מעדיף ניילוק

    עם שייבה שטוחה בכל צד.

    אני אכנס לחנות ברגים בסופ"ש

    עוד שאלה,

    מה אמור להיות מתוכנת בבקרים ( http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11616 ) מבחינת
    מעצור ( מניח שלא צריך ) ? התחלת סיבוב ( מניח שמהירה ) ? תדר ( מניח שגבוה ) ?

    תודה.
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 30-10-2011 בשעה 17:00:15.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוף סוף !! הם פה !

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה

    מה אמור להיות מתוכנת בבקרים ( http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11616 ) מבחינת
    מעצור ( מניח שלא צריך ) ? התחלת סיבוב ( מניח שמהירה ) ? תדר ( מניח שגבוה ) ?

    תודה.
    חפש את ה-build log שלי על הארדוקופטר, זה מוסבר שם היטב כולל צילום!

    דרור
    מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוף סוף !! הם פה !

    ציטוט נכתב במקור על ידי dror צפיה בהודעה
    חפש את ה-build log שלי על הארדוקופטר, זה מוסבר שם היטב כולל צילום!

    דרור

    הרעיון הוא שה-ESC יהיה טיפש ככל הניתן ויעשה מה שה-flight controller אומר לו, לא יותר, לא פחות. ESC חוכמולוג בזרוע אחת עלול להחליט לחתוך בזמן שבזרועות האחרות ה-ESC עדיין לא. לכן אתה מתכנת אותו לא לבדוק מתח סוללה, והדרך המעשית היא לשקר לו שיש לך סוללת NiMH.

    דרור
    מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •