א) העומס שנוצר על קורת החיזוק הוא לא עומס מתיחה אלא כיפוף \ שבירה (יכול להיות שיש מונח יותר מדוייק, מכונות זה לא התחום שלי).
ב) לא מדובר בצינור קרבון במפרט NASA, אלא בזבל סיני (ואני אומר את זה מתוך אהדה רבה לזבל הסיני)
ג) מוט הקרבון של הביקסלר (לפני חיזוקים) כבר נשבר בטיסה לכמה אנשים...
השיטות שעודד תיאר טובות לדעתי. מבחינת משקל תלוי מאוד מה הציפיות שלך מהטיסן, לי אין בעיה גם למלא את המוט הזה עופרת ועדיין להנות מההטסה של הטיסן הזה, אבל יש כאלה שלא יאהבו.