אם אתה רוצה לבנות את הבז לייט, דע לך שיש גירסה חדשה, עם תיקוני הליקויים שיש בגירסה הזאת.
לא פירסמתי עדיין. אני לא מפרסם עד שיש טיסת מבחן.
אם אתה רוצה, בוא אלי ואדריך אותך בגירסה החדשה ונלך יחד להטיס אותו.
לגירסה הנוכחית יש חסרונות שזקוקים לתיקון
אם אתה רוצה לבנות את הבז לייט, דע לך שיש גירסה חדשה, עם תיקוני הליקויים שיש בגירסה הזאת.
לא פירסמתי עדיין. אני לא מפרסם עד שיש טיסת מבחן.
אם אתה רוצה, בוא אלי ואדריך אותך בגירסה החדשה ונלך יחד להטיס אותו.
לגירסה הנוכחית יש חסרונות שזקוקים לתיקון
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
תודה עודד ברגע שתפרסם את הגירסה החדשה אני אבנה אותה, מאיפה אתה בארץ?
__________________________________________________ ________________________________________
כבר סיימתי לבנות מה שנשאר לי לעשות זה להרכיב את המנוע והסרוואים ואפשר להמריא (במשלוח)
הדבר היחידי שכרגע אני בפער זה הנייר דבק עם הסיבים, חשבתי פשוט להשתמש בדבק סלוטייפ עבה במקום אבל זה נראה לי פחות חזק.
לגבי השאלה שלי הכוונה היא לחבר את הבקר למנוע עם צבעים מנוגדים ? אדום לשחור ושחור לאדום (בין המנוע לבקר)?
הגירסה החדשה לא תתפרסם לפני שמישהו יבנה אותה
אני לא אבנה אב טיפוס נוסף עבור עצמי, כך שאם אתה רוצה, תבוא ובעזרתי תבנה את זה עבורך.
אתה יכול להשתמש בכל טייפ דביק, הטייפ סיבים הכי טוב אבל גם אחרים באים בחשבון
את הבקר למנוע תחבר איך שמתחשק לך. אם המנוע יסתובב הפוך, תצליב בין שני חיבורים
אין כל משמעות לצבעי החוטים
נערך לאחרונה על ידי wind556; 10-11-2011 בשעה 19:29:17.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
יש למה לחכות? ההבדל בין הגרסאות יהיה משמעותי?
אחד הכותבים למעלה razor1 כותב : "מיקום המנוע לא משנה בעיקרון (מקידמת המטוס\מאחור, ציר המנוע מקדימה\אחורה)
כל עוד תדאג שהפרופ מונח כך שהכיתוב מקדימה כלפי כיוון הטיסה
ואם אתה מסתכל על הפרופ מאחור הוא מסתובב עם כיוון השעון אז הוא ייתן דחף קדימה.
אם תהפוך (הצד של הפרופ עם הכיתוב נגד כיוון הטיסה וסיבוב נגד כיוון השעון) יהיה לך דחף הפוך."
במצב כזה (שהכיתוב על הפרופ נגד כיוון הטיסה) שפת התקיפה של הפרופ לא נכונה, האם לא מאבדים יעילות של הפרופ??
מישהוא מוכן לתת הסבר מקיף וטוב לנושא כיוון הפרופ וכיוון הסיבוב ביחס לכיוון הטיסה(גם למנועים המורכבים מאחור)
FIGHTING GRAVITY IS SO SIMPLE - JUST PUSH THE THROTTLE TO ITS UPPER LIMIT
DX7
TREX 600 NITRO SUPER PRO
TREX 450
GAUI HURRICANE425
טעות חוזרת על עצמה שוב ושוב:
אין בכלל משמעות למיקום המנוע, למעט נושא כיוון סגירת האום המחזיקה את הפרופ (לא רלוונטי בכלל לנושא שלנו)
לעולם אל תתייחסו לכיתוב על הפרופ, זו התייחסות לא נכונה, לפרופ יש עקימון עליון ועקימון תחתון שניתן בקלות להבחיו ביניהם, וכמו כן שפת התקפה ושפת זרימה, גם בזה מבחינים בקלות. זה המדד היחיד ולא שום כיתוב. (בדרך כלל הכיתוב על העקימון העליון, אבל להסתמך על זה נובע מחוסר הבנה ויכול לגרום לטעויות)
פרופ ע פסיעה רגילה (יש הקוראים לה ימנית) תמיד יסתובב בכיוון השעון כאשר אתה עומד מאחרי הטיסן
פרופ עם פסיעה הפוכה, יסתובב לצד השני
לפרופ בכלל לא איכפת איפה המנוע מורכב, הפרופ צריך לקבל את התנאים ליצירת עילוי בלי להתחשב במיקום המנוע.
פעם כתבתי על זה כאן בליווי שירטוטים, ואני לא מוצא את זה...
אה, ועוד משהו: זה לא טיסן שתוכנן בנאס"א זה צעצוע מעופף זול , בלתי שביר ונחמד, מתאים כטיסן באגאז' ולהתנסות ראשונית, לא מעבר לזה. שווה את ההשקעה, בתנאי שתשמור שההשקעה תהיה קטנה
נערך לאחרונה על ידי wind556; 10-11-2011 בשעה 19:27:07.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110