שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: טבעת בקיט מנוע 35-36

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    הבעיה בפאן קאב (!) היא שמתאם הקולט יושב בצד הcirclip בקצה הציר. במצב הזה הטבעת אבטחה (זה המינוח הקביל) לא ממש עושה תפקיד חשוב.
    היות והצירים מיוצרים מפלדה מחוסמת ואת החריץ לטבעת מבצעים לאחר החיסום, יש כאן נקודת כשל בעומס של נגיפה המפעיל מומנט כפיפה על הציר.
    הכשל קורה כתוצאה מהתנגשות האף עם הקרקע או משימוש בפרופ או קולט לא מאוזנים.
    לעולם יהיה סדק בחריץ הטבעת ולעולם האזור יהיה בעייתי כי בדכ החיסום של הפלדה חודר לעומק של כמה עשיריות ממ בלבד מתחת לפני השטח.
    הפתרון הכי יעיל במצב זה הוא שימוש בציר ללא חריץ לטבעת וכמובן ללא טבעת, כמובן שבהתקנה הסטנדרטית בפאן קאב.
    קיבלתי ציר חליפי באורך כ45 ממ שנרכש אצל הערסי, והוא ללא חריץ. לאחר החלפה, היות והציר קצר יחסית, מתאם הקולט (היפני) נכנס עד למיסב והוא משמש כבר גם כטבעת אבטחה. הוא גם מתאים בקוטרו להכנס באופן מדוייק להפליא בקדח המרכזי של תושבת האלומיניום האמריקאית...
    אם כך, טיסן גרמני
    מנוע סיני
    תושבת ופרופ אמריקאים
    צביעה אוסטראלית
    טיסן ישראלי גלובאלי


    Sent from my mobile please excuse typo's
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טבעת בקיט מנוע 35-36

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    היות שהצירים מיוצרים מפלדה מחוסמת ואת החריץ לטבעת מבצעים לאחר החיסום, יש כאן נקודת כשל בעומס של נגיפה ...

    בנצי,


    חריטת החריץ ל-E-clip, או כל תהליך עיבוד מכני אחר, המבוצע לאחר הקשחה חיצונית והפוגע בשכבה החיצונית של הציר, היא טעות.

    היות שיש מיליוני מנועי brushless out-runner, שהשימוש בהם נעשה באופן דומה; והיות שלרוב ציריהם לא נשברים 'ככה סתם', אני מניח שהקשחת הציר נעשית בהם לאחר העיבוד של החריץ ולא לפניו.
    העיבוד של פלדה שטרם הוקשחה בתהליך טיפול תרמי, הוא קל בהרבה ופחות שוחק לכלים. ונכון; טיפול תרמי עלול לעוות חלק מהצירים, כך שצריך לקחת בחשבון שיעור נפל מסוים.


    האם קביעתך שהחריץ ל-E-clip נחרט לאחר ההקשחה, מבוססת על ידע, או רק על עובדת הכשל במקרה זה?
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 11-11-2011 בשעה 08:20:43. סיבה: שיפור.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. [שאלה] טבעת קפיצית על ציר המנוע.
    על ידי avimag בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 22-09-2011, 10:11:53
  2. צפון מחפש בדחיפות טבעת סגירה לציר מנוע 4 ממ סדרת Turnigy AerodriveXp 35-42 SK Series Shaft
    על ידי yona@arad.co.il בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-09-2011, 13:37:35
  3. מיקום טבעת פריט על חוט בקר מהירות
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-08-2009, 20:29:20
  4. טבעת פריט ובעיה בבקרה.
    על ידי guylihi בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25-10-2008, 22:28:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •