אורי,
היתה לי את אותה בעיה בדיוק עם הרפטור 30 שלי,
אכן הבעיה היא בגרפים ,אצלי הבעיה היתה עם הגרף של המנוע (צריך למצוא את האיזון הנכון בין הפיץ למנוע).
בשבת אסדר לך את זה...![]()
אורי,
היתה לי את אותה בעיה בדיוק עם הרפטור 30 שלי,
אכן הבעיה היא בגרפים ,אצלי הבעיה היתה עם הגרף של המנוע (צריך למצוא את האיזון הנכון בין הפיץ למנוע).
בשבת אסדר לך את זה...![]()
זו ממש לא אותה הבעיה שהייתה לך ברפטור.
ראה מה ליאור זהבי כתב לך פה בתגובה 11.
אצלי זו "לא ממש בעיה" כפי שכתבו פה אחרים, זריקת הזנב היא מינימאלית ואחרי חלקיק שניה הוא חוזר למצבו הקודם.
לגרף המנוע הנוכחי הגעתי אחרי הרבה כיוונים ואני מאוד נהנה מהגרף הנוכחי ולא מתכוון לשנות אותו.
התופעה מוכרת לי בכל הורסיות של כיווני גרף המנוע האפשריות עם ה 401 ו 9257.
זה לא קשור לגרף המנוע, זה קשור לזה שה 401 וה 9257 לא "מהירים מספיק" להתגבר על הטורק באופן מושלם במצב קיצוני.
אני לא בטוח שאפשר לתקן את זה, רק מנסה להקטין את התופעה למינימום (כנראה שכבר הגעתי למינימום).
הייתי שמח לבטל את זה בכלל כמו בTrex 600 שלי עם ה 611, אבל לא בטוח שזה אפשרי ובטח לא ממש הכרחי (כמו שכתב שיסל).
אני אנסה אולי את מה שאופיר הציע...ואז ארים ידיים
זה לא כל כך נורא.
אורי
אגב ...
את הגיין אצלי אני מכוון דרך ערוץ ה Gear ולא דרך ה Gyro Sens
ה Gyro Sens במצב INH.
אולי זה הכיוון...
אורי