
נכתב במקור על ידי
ziki
+1
זה בדיוק המונה שרץ לך מהרגע שהתחלת לטעון ביחידות של מיליאמפר שעה.
אני רק רוצה להיות בטוח היכן בדיוק במטען שלי רואים כמה מיליאמפר קיבלה הסוללה במהלך טעינה:

המטען הוא טורניג׳י A-6-10 200W. מונה הטעינה במיליאמפר הוא ה1227 בצד ימין למטה?
אם כן משהו לא הגיוני לי בחישוב... זו סוללת 2650mAh של 6 תאים. הטעינה הזו היא לאחר 6:30 דקות של ריחוף - כלומר המסוק צרך סביב 190mAh לדקה, בממוצע? אם אני מכפיל 2650 ב0.8 (80% ניצול של הסוללה) מקבלים 2120mAh ואם מחלקים נניח ב200mAh לדקה כטווח ביטחון, אני מקבל קצת יותר מ10 דקות.. זה הגיוני שאני יכול לרחף 10 דקות עם הסוללה הזו, ולהשאר בתחום הבטוח? ואיך קשור לכך נתון מתח תא ממוצע בסיום ההטסה? כי כרגע אם אני מטיס 7 דקות הסוללות הללו יורדות עם מתח תאים ממוצע של 3.8 וולט לתא והבנתי שזה רף שעדיף לי לא לרדת ממנו.
אם כך השאלה היא האם את משך ההטסה המומלץ למסוק שלי ולסגנון הטיסה שלי אני קובע לפי החישוב של צריכת הזרם הממוצעת לדקה או לפי מתח התאים בסיום ההטסות? המשמעות של הנתונים הללו בקביעת זמן הטיסה המומלץ קצת התערבבה לי. אודה להסבר
נערך לאחרונה על ידי Friman; 30-11-2011 בשעה 07:52:36.
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9