שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 39 מתוך 39

נושא: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    ציטוט נכתב במקור על ידי ohadsh צפיה בהודעה
    אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??
    תודה מראש
    חישוב מהירות סיבוב רוטור ראשי :אחרי שתחשב מהירות רוטור ראשי זה לא בעיה להגיע למהירות מנוע ....(תלוי ביחס העברה בין הפניון לגלגש הגדול)

    http://www.efly.co.il/forums/showthr...4%E9-%F7%E5%EC..
    052-3200015

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    ציקי מה שאתה בעצם אומר הוא שעם גוברנר אני לא ממצה מהמסוק את המכסימום כי תמיד נשאר הספק
    "רזרבה" למקרה שהעומס יגדל והגוברנר ישתמש בהספק ה"רזרבה" לצורך שמירת הסל"ד.

    הנה תמרון פשוט לדוגמא (שלט MODE2):
    אתה טס מהר קדימה בקו ישר ואופקי, סטיק מצערת עד הסוף למעלה.
    אתה נותן למסוק לצבור מהירות ואז במהירות בלי להוריד גז
    מושך סטיק ימין למטה עד הסוף. העומס על הרוטור גדל מיד משמעותית.

    אם הגוברנר משאיר אותך בסל"ד קבוע אז בעצם היית רחוק מאד מלהנות מהביצועים המכסימליים
    בקטע הטיסה הישרה.

    אם בטיסה הישרה כן ניצלת 100% ממה שהמנוע-בקר-סוללה מסוגלים להוציא אז בעליית העומס הגדולה
    הסל"ד ייפול חזק כי אין הספק "רזרבה" כדי לשמור על הסל"ד.

    נכון?
    יואב

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    האמת יואב, כבוגר טכניון אתה דיי מפתיע אותי.
    עם גברנור אתה ממצה את מקסימום הכח והיעילות שתוכל להוציא מהמסוק בהנחה שאתה מטיס ושומר על הסל"ד המומלץ.
    אם אתה חי בתפיסה שהטסה ב 100% מצערת זו הטסה נכונה הרי שאתה טועה ובגדול.
    לכל מסוק יש סל"ד מומלץ, גבוה ממנו או נמוך ממנו לא יביאו אותך לתוצאות אופטימליות וגם אם לכאורה תקבל ביצועים מעט טובים יותר הרי שזה יבוא לידי ביטוי רק באופן שלילי - בלאי מואץ, כשל בלתי צפוי, זמן טיסה קצר באופן משמעותי כשמטיס מומצע לא ירוויח מכך כלום ואפילו לא ירגיש בהבדל.
    בנוסף, עליך לדאוג שבסל"ד המומלץ המנוע יעבוד באיזור ה 75%-80% מהיכולת שלו כאשר הרזרבה בכוח שאותה תארת נועדה לתיקון בלבד כדי לשמר כח יעיל, זו המטרה.
    אם אתה נאלץ להטיס את המסוק שלך במצערת 100% כדי להיות בסל"ד הדרוש הרי שהסטאפ שלך לא נכון או מתאים למסוק.

    תחשוב על זה
    אם מה שאתה אומר היה נכון הרי שהרכב שלך היה מחליף הילוך רק כאשר המנוע היה מגיע לסל"ד מקסימלי, לא?
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 30-11-2011 בשעה 21:29:03.

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    794
    תודה!
    237
    הודה 35 פעמים ב 33 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    מישהו יכול לעזור לי בבקשה.. מה המהירות ראש המומלצת ל450 פלייברלס ??

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    אשקלון
    הודעות
    82
    תודה!
    44
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    http://dhrc.rchomepage.com/calcAdvanced.htm

    תנסו במחשבון הזה.. הוא די ריאלי

    וסל"ד לדעתי בין 2800 ל 3100, תלוי בהטסה

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לyooovel על הודעתו:

    ohadsh (01-12-2011)

  7. #31
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אם אתה חי בתפיסה שהטסה ב 100% מצערת זו הטסה נכונה הרי שאתה טועה ובגדול.
    לכל מסוק יש סל"ד מומלץ, גבוה ממנו או נמוך ממנו לא יביאו אותך לתוצאות אופטימליות וגם אם לכאורה תקבל ביצועים מעט טובים יותר הרי שזה יבוא לידי ביטוי רק באופן שלילי - בלאי מואץ, כשל בלתי צפוי, זמן טיסה קצר באופן משמעותי כשמטיס מומצע לא ירוויח מכך כלום ואפילו לא ירגיש בהבדל.
    ....אם אתה נאלץ להטיס את המסוק שלך במצערת 100% כדי להיות בסל"ד הדרוש הרי שהסטאפ שלך לא נכון או מתאים למסוק.
    +1

    הסיבה היחידה שאני רואה להטסה עם מצערת מלאה לדעתי היא בהטסה בקו ישר כדי לצבור את המהירות הגדולה ביותר - במקרה כזה לא מבצעים שום פנייה חדה.. ויש לבצע את זה בצורה מתאימה ונכונה כדי לצבור את מירב המהירות.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  8. #32
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    גם לצורך הפעולה הזו אין צורך במצערת מלאה (גברנור מכוייל למצערת של 100%)
    יעילות הראש באה לידי ביטוי בשילוב נכון של זוויות קולקטיב וסל"ד ראש מתאים למסוק.
    זה לא שכל המרבה הרי זה משובח, בסוף זה בא על חשבון משהו.

    אלעד
    לצורך הדוגמא שים לב מה הנסליט כותב בחוברת ההוראות של ה TDR.
    באיידל, תטיס במהירות ראש של 1850 וזוויות קולקטיב של 13 מעלות.
    רוצה לטוס מהר יותר? פשוט תעלה את הזוויות ל/עד 15 מעלות, אין צורך להעלות את מהירות הראש בכלל משום שתקבל הבדל מזערי בביצועים עד כמעט בלתי מורגש אבל ביזבוז הספק אדיר שיתבטא בפגיעה משמעותית בזמן הטיסה.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 01-12-2011 בשעה 12:06:49.

  9. #33
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    ציקי, אני יודע בדקתי את זה בפועל

    העניין עם המצערת המלאה הוא להגיע למקסימום פיטצ' ולא להעלאת סל"ד..
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  10. #34
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    העניין עם המצערת המלאה הוא להגיע למקסימום פיטצ' ולא להעלאת סל"ד..
    אם זו הכוונה אז אתה צודק ב 100%, זו בהחלט המטרה.

  11. #35
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    45
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    למה לריב אם אפשר לרצוח אחד את השני תירגעו שכונה ושוק הכרמל ומחלקת טכניון לא משנה איזו תשובה תיתנו או איזו פרבולה דפוקה לא תדעו סל"ד לעולם עד שלא תבדקו עם מכשיר לייזר מגנטי כי הוא הכי מהיר ממש כמו מהירות האור

  12. #36
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    45
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים *********************

  13. #37
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    11
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    וואי מי היה מאמין שיש עוד אנשים שעושים כפול ולחלק ונוסחאות
    תנו לי לעזור לכם למי שיש סמרטפון אנדרויד הנה לכם שני אפלקציות שיעשו לכם את החישובים:
    לחישוב סל"ד ראש: rc-heli-gear-ratio
    https://market.android.com/details?i...eli.gear_ratio
    Click image for larger version. 

Name:	gear.jpg 
Views:	72 
Size:	40.0 קילובייט 
ID:	58669
    ועוד אפליקציה חמודה : rc-heli-pitch.
    http://www.appbrain.com/app/rc-heli-....rc_heli.pitch
    Click image for larger version. 

Name:	pitch.jpg 
Views:	87 
Size:	49.6 קילובייט 
ID:	58668
    כמובן יכולים להכנס לישר ל market של אנדרויד להוריד לפי שם האפליקציה.
    תהנו
    Trex 450 PRO

  14. #38
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    יפה, מעניין אם יש גם מד סל"ד אופטי שעובד עם המצלמה של הטלפון?
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  15. #39
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: אך מחשבים סלד ?? יש נוסחה כלשהיא ??

    יש אפליקציית טכטומטר לאייפון, על בסיס סאונד אם אני מבין נכון.
    זה נקרא HeliTach
    בעניין האופטי - אני לא חושב שקצב הצילום של מצלמת האייפון עומד בדרישות*
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. אך קובעים (מחשבים) התאמת כבל למערכת ?
    על ידי אליקופטר בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-08-2011, 22:09:13
  2. [עזרה!] נוסחה באקסל
    על ידי maozasaf בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-05-2011, 18:48:55
  3. [חדשות] ראש חדש לטירקס 700...אליין משנים נוסחה מנצחת ?
    על ידי guyro בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 22-03-2011, 11:06:14
  4. האם הסימולטור אכן מצליח לדמה באמינות כלשהיא הטסת מסוקים?
    על ידי Flying_student בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-02-2011, 16:38:37
  5. איך "מחשבים מנוע"?
    על ידי knfevg בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-01-2009, 17:30:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •