מה יכולה להיות הסיבה לרעידות קדימה ואחורה בעת טיסה. איזון להבים ?
מרכז כובד בסדר .
ארי
מה יכולה להיות הסיבה לרעידות קדימה ואחורה בעת טיסה. איזון להבים ?
מרכז כובד בסדר .
ארי
שכחתי להוסיף שהלהבים הם להבי עץ .
בדקת את איזון הלהבים?
משקל ומרכז כובד?
תתחיל מזה....
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
האם אתה מתכוון למצב בו הזנב עולה ויורד (למעלה למטה) גם במצב ריחוף וגם במצב טיסה ?
אם כן...בהחלט יש מצב שסל"ד ראש שלך נמוך מדי.
תעלה (בהדרגה) סל"ד ע"י גרף מנוע עד שהתופעה תפסק.
(אתה יכול גם לעלות סל"ד ראש ע"י כפתור ה Hov Thro אם יש לך את האופציה הזאת בשלט, למרות שאני (באופן אישי) פחות אוהב את זה ומעדיף ע"י גרף המנוע).
אורי
נערך לאחרונה על ידי ori_lavee; 13-01-2009 בשעה 19:09:57.
סל"ד סל"ד סל"ד.......
תעלה בגרף סל"ד.
מאוד לא מומלץ להשתמש ב HOV TH ....
אני לא יודע על איזה מסוק מדובר אבל גם לי נשמע סל"ד נמוך מדי.
התופעה נקראת WOBBLE ומאפיינת מאוד את מסוק ה- JR VOYAGER החשמלי (אכן זה המסוק ?) בסל"ד נמוך.
יכול להיות גם ראש קשה מדי - ברגי להבים סגורים חזק מדי או דמפרים קשים בשילוב עם סלד נמוך מדי.
יכול להיות גם ספינדל עקום.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
אכן מדוברבJR VOYAGER המפורסם .
התופעה חוזרת על עצמה בריחוף בלבד.
יש מצב באמת שזה סל"ד נמוך.
מה זה "ספינדל" ו"דאמפר" ? ( צעיר שכמותי)
"ספינדל". זה המוט ברזל שמחבר את המחזיקי להבים למקומם,
(GRIP) הוא מחזיק את הGRIPS כדי שלא יתנתקו ויעופו מכוח האנרציה.
"דאמפר" אלה הן הגומיות שהספינדל יושב בתוכן.....הן מקנות גמישות לראש.
גמישות זו מחויבת מכיון שאם לא היה גמישות מסוימת לראש.היינו מעקמים
ספינדלים כל שני וחמישי.
ככל שהדמפרים קשים יותר ככה אנחנו נצטרך סלד ראש גבוה יותר (ראש קשיח יותר)
אם יש עוד שאלות יותר מאשמח לענות.![]()