אחרי כל ההתלהבות מה-700, הנה משהו חדש בממלכת ה-600
- הפרסום ב-RCHR
- שרשור ב-HF עם תמונות מפורטות וללא חופה.
- באנגליה כבר מוכרים כאלה - אם כי המחיר די נושך...
לדעתי - נראה די מעניין.
וגם יפה![]()
אחרי כל ההתלהבות מה-700, הנה משהו חדש בממלכת ה-600
- הפרסום ב-RCHR
- שרשור ב-HF עם תמונות מפורטות וללא חופה.
- באנגליה כבר מוכרים כאלה - אם כי המחיר די נושך...
לדעתי - נראה די מעניין.
וגם יפה![]()
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
נראה מבטיח משהו ...
Copter X 450
Blade mCP X
Blade mSR
DX -7
חתיך חדש בשכונה, אין ספק.
שמתי לב שרוב הח׳ברה קופצים מהמסוקים הקטנים היישר ל700. עוד קטגוריה שאני מבין שלאחרונה פופולרית מאד היא ה550. זה מעלה לי שאלות על מקומה של קטגוריית ה600... אשמח לשמוע ממך ואדים או מכל בעל מסוק 600 אחר, למה בחרתם במסוק בגודל כזה? מה הם היתרונות? אני מדבר כקטגוריית גודל כללית, מעבר לדגם ספציפי.
*
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
ה 600 החדשים דורשים עבודה עם 12 תאים, מה שבעיני מיותר!
וגורם לקטגוריה להיות מיותרת!
ה550 שהוא טיפה'לה יותר קטן (5 ס"מ) דורש סוללה אחת מה שמוזיל את העלויות לאין שיעור.
ולכן הקטגוריה מצליחה ותופסת תאוצה.
אני עם 550 ואין מצב שהוא עוזב את ההאנגר בקרוב...
באשר למסוק הזה? לא יודע, לא עשה לי את זה, לא אהבתי את המגש סוללות, זה מתכון לאסון.
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה
אין כמו יום שישי בדשא....
700 גדול מידי כלכלית בשבילי , חלקי חילוף וכו, 550 קטן מידי בשבילי (עיוור)
בכל מקרה כמה שיותר גדול יותר טוב, הכל פונקציה של כסף , לדעתי מתחילים (בכל תחום לא רק מסוקים) צריכים להתחיל עם הציוד הטוב ביותר שידם משגת.
כמובן שיהיה מתאים למתחילים...
תומר
TBS Discovery Naza
Multiplex Fun Cub
VMar RV-4
Axial SCX10 Jeep Rubicon
Baja 5B SS
Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF
Once upon a time: TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF
מאותן סיבות גם אני הלכתי על 600 פרו - חשבתי שיגיע השבוע אבל כנראה שרק בשבוע הבא
אני גם לא מבין למה נבהלים מהסוללות
ההבדל בין שתי סוללות 3300 של מסוק 600 לסוללה אחת 5000 של מסוק 550 הוא לא גדול כ 30 דולר לערך
החלקים חלקם אותו הדבר
אני חושב ש600 היום זו העסקה היותר משתלמת במיוחד לאלו שרוצים יותר גדול
dror
T rex 700 DFC / vbar / KDE 495
gaui x4
T rex 450 pro fbl
quad
וכמה מעופפים מתחלפים
DX 8
גיא, אני חושב שהתבלבלת - לי יש מסוק 550 דווקא
אבל השאלה עדיין רלוונטית - כשקניתי את המסוק שלי 600 היה הדבר הגדול ביותר שהיה לי סיכוי להכניס הביתה (וגם אז לאישה לקח זמן להתרגל). מצד שני - ה-600 העיקרי שהיה זמין באותה תקופה בתקציב סביר היה ה-600ESP, שיצא לו שם של רוצח סוללות לא קטן. לכן הלכתי על 550
אני לא בטוח שחייבים 12 תאים למסוק 600. שמעתי כבר טענות שפיוז'ן 50 יסחב גם עם 6 תאים, אבל לדעתי זה גבולי מאד בגדלים ובמשקלים האלה.
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
מסוק חמוד עם ביצועים טובים
goblin 700 red
goblin 700 carbon red
spektrum Dx9
skookum 540
סליחה...
יש כאן כמה דברים.
קודם כל, ממה שאני זוכר המסוק הספציפי הזה הוא מהחידושים הבודדים בגודל הזה כבר כמה זמן... מאז ה-Furion600 לא חושב שראיתי משהו נוסף.
מצד שני, יש הרבה מאד תנועה באזור ה-700, כפי שיעיד השרשור הזה.
חוץ מזה הגודל הזה (יחד עם ה-550) הוא כנראה עדיין הפשרה השפויה בין גודל המסוק למחיר אחזקה. 600 של היום יכול לטוס בתצורות של 6 תאים (למרות שזה נראה ממש חלש) ועם אלקטרוניקה לא יקרה במיוחד (בעיקר הבקר והמנוע). ה-550 יהיה קצת יותר חזק (בזכות משקל נמוך יותר על אותם מקורות כוח), ה-700 יהיה הרבה יותר יקר.
רק דעתי...
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz