FRIMAN, אני שמח שהצטרפת לדיון.
על זה בדיוק מהות השרשור, אני למשל לא הצלחתי להבין כיצד בדיוק הוא מתכוון להטיס את הטיסן במצב HEADING HOLD
ולבצע פניות עם הטיסן (כל פעם שיהיה קצב סבסוב בפניה, הג'ירו ינסה להתנגד לו)
הפתרון היחיד הינו להעביר את הג'ירו למצב OFF באוויר.
כלומר, כל פעם כאשר הוא בא לנחיתה, יהיה עליו להפעיל מפסק להורדת גלגלים, מפסק להורדת מדפים, ומפסק לחיבור הגי'רו
אני מריח כאן ריסוקון עתידי, עכשיו אתם מבינים את משמעות הביטוי KISS?