אחרי שכיוונתי את הקוואד שלי עם לוח FH - X46
טס ישר ומאוזן
כל הכיוונים תקינים
הטסתי אותו קדימה , בערך 3 - 4שניות סטיק קדימה רצוף
פתאום אני רוצה לעצור אותו ואני קולט שהוא בשלו ממשיך
עד שנכנס בעץ
מישהו נתקל ?
שלט DX7
תודה
אחרי שכיוונתי את הקוואד שלי עם לוח FH - X46
טס ישר ומאוזן
כל הכיוונים תקינים
הטסתי אותו קדימה , בערך 3 - 4שניות סטיק קדימה רצוף
פתאום אני רוצה לעצור אותו ואני קולט שהוא בשלו ממשיך
עד שנכנס בעץ
מישהו נתקל ?
שלט DX7
תודה
אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים
אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק
כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA
מוזר...
יש את העניין המוכר של הקיזוזים - דיי זניח - ולא נראה שזה הגורם לבעיה...
הוא לא הגיב כלל לנסיון ל"עצור"?
רוחות חזקות?
אני הייתי מהמר על רדיו...
.Itay.
אני מניח שבצעת כיול מקלט ואיפוס ג'יירואים ?
SGS2 ..
גם לי קרה פעם שהוא השתגע, אבל זה היה שליטה מוזרה עד סף אין שליטה ונחתתי מיד. כנראה שהתוכנה שלו לא מדובגת מספיק.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
איזה מקלט יש לך? המקלטים התחליפיים לספקטרום ידועים ב"אמינותם" הרבה.
התרסק לי QUAD מסיבה לא ידועה, כנראה איבוד קליטה עם מקלט ספקטרום מקורי.
התרסק לי טיסן עם מקלט ORANGE תחליפי.
עברתי לפוטאבה.
מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס
חובה לכייל אקסל כל סוללה, ראדר למעלה ימינה, הוא לא שומר כיול!
אושרי
F\S
מובהק!
אתה חייב לכייל את FS אחרת בכל איבוד קליטה קטן הוא יכול לעוף קיבינימט
אצלי הוא נתקע בתקרה ב FS נפל לרצפה בפול מנועים
אני משתמש בORENGE התחליפי
לא היו רוחות חזקות , פשוט נשאר נעול קדימה
במקלט לא היו לי בעיות במסוק
מה זה FS ואיך עושים את זה
תודה
אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים
אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק
כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA
לא צריך להיות איבוד קליטה, FS (יעני fail safe) לא ממש יעזור לך ב-QUAD שלא יודע לתמוך במצב כזה - ורק הממש חכמים (ויקרים) יודעים. לדעתי האורנג' הזה הוא הימור וכדאי להחליף אותו מהר.
מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס
fail safe
מה יקרה במצב של אובדן קשר עם השלט.
כל מקלט מבצע FS בצורה שונה .
יש כאלה שממשיכים להזרים את המצב האחרון .
ויש כאלה שמגיעים למצב מוגדר מראש .
ויש כאלה שאפשר לבחור .
מקלטים שמאפשרים לתכנת FS כדאי למצב FS יהיה סטיקים באמצע בתקווה שהקוואד יתאזן
לעניין מנוע יש דילמה ....
האם מצב FS הנכון הוא מנוע כבוי
או מנוע בערך שליש
לא מלא לדעתי
3-% זה הדיפולט של פוטאבה .. אני אומר 50% ואז מקסימום בתקווה לא יסחף הרבה ( שיהיה עליו מאתר !! ) ויתחיל לרדת כשהסוללה תתחיל להגמר אחרי כמה דקות
כשלא יהיה לו כוח לרחף הוא ירד עם מנועים עובדים
אני בכלל לא בטוח מה עדיף
שיפול עם מנועים כבויים או שיפול בצורה יותר עדינה אבל עם מנועים עובדים
failsafe ברחפן מכוונים לקצת פחות מחצי מצערת (ריחוף) הרחפן אמור לאבד גובה בצורה איטית, ירד לקרקע ולא ישאר למעלה ויסחף או משהו כזה.
אושרי
FS של ספקטרום הוא מנוע כבוי. ברחפן זה אומר ריסוק מיידי - אלא אם כן אתה מתכנת FS כרצונך בערוץ פנוי ולוח הבקרה יודע לקרוא את זה ולהגיב נכון.
מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס
למקלטי פריסקי תואמי פוטאבה שלי אני יכול להגדיר מה שאני רוצה לכל הערוצים.
זה הרבה יותר יעיל.
אני מטיס עם פריסקיי וסנוואה, אותו הדבר אצלי, אפשר לכוון איזה ערך שאתה רוצה בFS
אושרי
החלפתי מקלט ננסה בשטח
שמתי לב שהמצערת נמוכה ואני מטה אותו ב 90 מעלות הוא מאבד את עצמו ולא מתמודד(אחד המנועים נותן פולין גז לבד) ורק שמכבים אותו הוא מסתדר, מישהו נתקל?
ואם חובה לחבר סוללה כשהקוואד ישר?
תודה
נערך לאחרונה על ידי סאונד בראש; 25-01-2012 בשעה 19:07:08.
אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים
אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק
כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA