פה בערך נמצאת הבעיה, רוצים שניסע כל כך לאט במהירויות מיושנות שלא מתאימות לזמנים הנוכחים. ואז מנצלים את זה להכניס כסף למדינה
במקום להתקדם למהירויות נסיעה הגיוניות
לדוגמא בכביש 6 המהירות המותרת היא 110, כאשר אפשר לנסוע שם בכיף ובביטחון במהירות של 130 ואפילו יותר
כביש הערבה, תראה לי אחד שלא מקלל את ה90 שם.... בעוד שהכביש בהחלט מאפשר נסיעה של 110 ובכלל בקטע הכביש בכפול בין יוטבתה לאילת אפשר בהחלט לאפשר נסיעה של 120
ואפשר לתת עוד מלא דוגמאות למהירויות שלא תואמות את הדרך ובפרט לאור המכוניות החדישות שבמקביל להאצה מהירה יש להם גם מערכות בלמים טובות
במקביל אני גם מסכים עם הטענה שהרבה נהגים בארץ נוהגים בסיכון והעלאת המהירות יכולה להביא להם מרווח התעללות רב יותר בכביש, ומצד אחר יש המון נהגים שלא יודעים לנהוג ועושים טעויות בכביש שכתוצאה מפחד או חוסר ניסיון, כמובן שפה הטעות הגדול היא של משרד התחבורה שמעביר טסטים חופשי ולא באמת מעבירים פה הדרכות נהיגה איכותיות
מגרשי החלקה, בלימות חירום, נהיגה במצבי לחץ, כל אלו נושאים שצריכים להיות כלולים במבחני הבסיס ואז הנהיגה אמורה להיראות טוב יותר
נערך לאחרונה על ידי asafsee; 15-02-2012 בשעה 06:23:02.
tomer_inbar (15-02-2012)