שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 48

נושא: טירקס 250

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    291
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    אורי כפי שהבטחתי!!! הנה התמונות!
    2 תמונות של ה250- שמתי אותו ליד השלט של הטלויזיה שיהיה מקור השוואה

    העלתי גם תמונה של החופה החדשה של ה700...
    י
    יש לי 2 דברים להגיד לך::
    1.החופה החדשה של ה700 מ-ד-ה-י-מ-ה אחת היפות שראיתי.....
    2.תתחדש על הזאטוט החדש
    נ.ב באיזה סוללה משתמשים בשביל ה250?????
    "sometimes the hardest thing and the right thing are the same"

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250

    אנ אסכם זאת במילה אחת.

    מ-ג-נ-י-ב !

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    21
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250

    תתחדש ותהנה
    נראה מדהים

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250

    ציטוט נכתב במקור על ידי murtk צפיה בהודעה
    י
    יש לי 2 דברים להגיד לך::
    1.החופה החדשה של ה700 מ-ד-ה-י-מ-ה אחת היפות שראיתי.....
    2.תתחדש על הזאטוט החדש
    נ.ב באיזה סוללה משתמשים בשביל ה250?????
    היי, תודה על המחמאות...
    לטירקס 250 אני משתמש ב ליפו 3 תאים (11.1 וולט) 850mA
    אני עתיד להזמין סוללות מפלצתיות יותר מהALIGN!!!!

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250

    עכשיו שאני מביט שוב בתמונה של הטירקס 250 אני שם לב שיש לו פליי-בר ארוך לאללה.
    זו בטח אחת הסיבות ליציבות הגבוה שלו (כמו שתארת לי בטלפון),
    אפשר ע"י קיצור הפליי-בר והתקנת פדלים קלים יותר (אם יש כאלה בכלל) להפוך אותו להרבה יותר פראי.

    אורי

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    60
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    עכשיו שאני מביט שוב בתמונה של הטירקס 250 אני שם לב שיש לו פליי-בר ארוך לאללה.
    זו בטח אחת הסיבות ליציבות הגבוה שלו (כמו שתארת לי בטלפון),
    אפשר ע"י קיצור הפליי-בר והתקנת פדלים קלים יותר (אם יש כאלה בכלל) להפוך אותו להרבה יותר פראי.

    אורי
    כל מטיסי ה-200,

    אם באמת המסוקים האלה יציבים,אז למה הם לא מתאימים למתחילים?

    זה שהם חריפים זה ידוע,אבל אם הם גם שומרים על יציבות אז למה לא שווה לקנות אחד כזה לאימונים וכו'?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250

    ציטוט נכתב במקור על ידי Pishpesh צפיה בהודעה
    אם באמת המסוקים האלה יציבים,אז למה הם לא מתאימים למתחילים?
    "יציבים" זה מושג יחסי...יחסי מאוד.

    כלל אצבע = ככל שהמסוק קטן יותר, הוא יהיה יציב פחות, "עצבני" יותר ורגיש לרוח וכדומה.
    הרגישות של מסוק היא פרמטר שאפשר לשנות ע"י שינוי משקל הפדלים, שינוי אורך הפליי-בר ורגישות הדיסקה ע"י הקטנת/הגדלת טווח התנועה של הסוושפלייט.

    שדיברתי עם אמיר בטלפון, הוא ציין שהמסוק הפתיע אותו ביציבותו (היחסית כמובן).
    אני מניח ש ALIGN שיפרו לו את היצבות ע"י פליי-בר ארוך (מאוד) ופדלים כבדים (יחסית).

    שוב..
    המסוק הזה (כנראה) די יציב, אם הוא יציב מספיק "למתחילים", על זה יענו אלה שהטיסו אותו.
    (לדעתי המסוק אינו מתאים, או אינו המסוק הקלאסי למטיס מתחיל).

    אורי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •