ערב טוב,
איך אני יודע באם המנוע עני או עשיר ?כאשר אני מעלה מצערת המנוע לא מעלה לטורים גבוהים אך אני יודע אם זה כתוצאה ממנוע עשיר או עני?
תודה רבה.
ערב טוב,
איך אני יודע באם המנוע עני או עשיר ?כאשר אני מעלה מצערת המנוע לא מעלה לטורים גבוהים אך אני יודע אם זה כתוצאה ממנוע עשיר או עני?
תודה רבה.
אתה סוגר עם האצבעות את צינורית הדלק ומחכה שהמנוע יכבה
אם סתם ככה כבה סימן שהוא עני
אם הוא עולה על סלד ואז נכבה סימן שהוא עשיר
כיוון כללי ל2 פעימות מתבצע כך :
מכוונים למקסימום סלד ואז פתוחים עוד קצת לבערך 75% סלד .
המנוע יהיה עשיר על הקרקע אבל באוויר הכיוון יהיה בסדר
ב4 פעימות (סאיטו) מכוונים למקסימום סלד ופותחים עוד קצת עד שיורד ב200 סלד מהסלד המקסימלי
תודה, אז מה אני אמור לקבל בבדיקה של לחיצה על צינור הדלק? כביו מיידי =עני ,כיבוי אחרי עליית טורים =עשיר .איפה האמצע שאני צריך ?
כרגע כשאני מעלה מצערת המנוע ממשיך לעבוד אבל לא עולה טורים בצורה חד משמעית ,הוא מעלה אבל ממש בקטנה,מה אתה מציע לי לעשות ?
בדיקת הצנרת ואז לפיה להבין עשיר או עני ובהתאם לפעול? ואז למה לכוון לאיזה מצב אני צריך להגיע שאני לוחץ על הצינורית,אגב את מדב רעל בדיקה שנעשת במצערת מלאה ?
לכיוון נכון של הסיכה הראשית אתה פותח את המצערת לרווחה (פתיחה מלאה). בשלב זה אתה מסובב מעט את הסיכה הראשית לכיוון פתיחה (מצב עשיר). אם הסל"ד יורד, משמע המנוע היה כבר קודם במצב עשיר. אם הסל"ד עולה, משמע המנוע היה במצב עני. עליך לסובב את הסיכה לפתיחה או סגירה, לפי הצורך עד לקבלת סל"ד מכסימלי. מנקודה זו אתה צריך לסובב לכיוון פתיחה כ-3 עד 4 קליקים לכיוון עשיר.
זו כל התורה על רגל אחת.
חתיכת רגל![]()
הבעיה שלך יכולה להיות משולבת עם כיוון סיכת הסרק ... (זו הרגל השניה)
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
למען הדיוק.מחזיקים את הטיסן ב90 מעלות למעלה כשהמנוע כלפי מעלה וסוגרים סיכה עד שהמנוע מגיע למקסימום שהוא יכול.עד הרגע שהוא כימעט ניחנק ואז פותחים 2 קליקים את הסיכה.
חיים גיל תעשה תרגיל
ההגיון מאחורי כל השיטות הוא העבודה שבאוויר כתוצאה מהאצות,טיפוסים אנכיים וכוחות G למיניהם למנוע קשה יותר למשוך דלק
ולכן מבצעים כיוון למקסימום על הקרקע ופותחים סיכה לעבודה עשירה על הקרקע בהנחה שבטיסה התערובת תיהיה יותר עניה והמנוע יוכל להגיע למקסימום סל"ד
בנוסף עדיף לטעות לצד העשיר מאשר לצד העני של התערובת.
1)סגור סיכה ראשית עד הסוף ופתח שלוש סיבובים 2)התנע את המנוע 3) סגור את הסיכה לאט לאט עד שהמנוע צורח 4)ברגע שיש ירידה בביצועים תן כמה קליקים עד שהמנוע מתיצב לכיוון העשיר
5) פתח עוד שתי קליקים 6) חכה 10 שניות 7) פתח בבת אחת פול מצערת אם המנוע מחיש נקי סיימת
טיסה נעימה![]()