שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: שאלה לגבי כיוון מנוע עשיר \עני

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה לגבי כיוון מנוע עשיר \עני

    ערב טוב,

    איך אני יודע באם המנוע עני או עשיר ?כאשר אני מעלה מצערת המנוע לא מעלה לטורים גבוהים אך אני יודע אם זה כתוצאה ממנוע עשיר או עני?

    תודה רבה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה לגבי כיוון מנוע עשיר \עני

    אתה סוגר עם האצבעות את צינורית הדלק ומחכה שהמנוע יכבה
    אם סתם ככה כבה סימן שהוא עני
    אם הוא עולה על סלד ואז נכבה סימן שהוא עשיר

    כיוון כללי ל2 פעימות מתבצע כך :
    מכוונים למקסימום סלד ואז פתוחים עוד קצת לבערך 75% סלד .
    המנוע יהיה עשיר על הקרקע אבל באוויר הכיוון יהיה בסדר

    ב4 פעימות (סאיטו) מכוונים למקסימום סלד ופותחים עוד קצת עד שיורד ב200 סלד מהסלד המקסימלי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: שאלה לגבי כיוון מנוע עשיר \עני

    תודה, אז מה אני אמור לקבל בבדיקה של לחיצה על צינור הדלק? כביו מיידי =עני ,כיבוי אחרי עליית טורים =עשיר .איפה האמצע שאני צריך ?
    כרגע כשאני מעלה מצערת המנוע ממשיך לעבוד אבל לא עולה טורים בצורה חד משמעית ,הוא מעלה אבל ממש בקטנה,מה אתה מציע לי לעשות ?
    בדיקת הצנרת ואז לפיה להבין עשיר או עני ובהתאם לפעול? ואז למה לכוון לאיזה מצב אני צריך להגיע שאני לוחץ על הצינורית,אגב את מדב רעל בדיקה שנעשת במצערת מלאה ?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה לגבי כיוון מנוע עשיר \עני

    לכיוון נכון של הסיכה הראשית אתה פותח את המצערת לרווחה (פתיחה מלאה). בשלב זה אתה מסובב מעט את הסיכה הראשית לכיוון פתיחה (מצב עשיר). אם הסל"ד יורד, משמע המנוע היה כבר קודם במצב עשיר. אם הסל"ד עולה, משמע המנוע היה במצב עני. עליך לסובב את הסיכה לפתיחה או סגירה, לפי הצורך עד לקבלת סל"ד מכסימלי. מנקודה זו אתה צריך לסובב לכיוון פתיחה כ-3 עד 4 קליקים לכיוון עשיר.
    זו כל התורה על רגל אחת.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: שאלה לגבי כיוון מנוע עשיר \עני

    חתיכת רגל

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה לגבי כיוון מנוע עשיר \עני

    הבעיה שלך יכולה להיות משולבת עם כיוון סיכת הסרק ... (זו הרגל השניה )
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה לגבי כיוון מנוע עשיר \עני

    למען הדיוק.מחזיקים את הטיסן ב90 מעלות למעלה כשהמנוע כלפי מעלה וסוגרים סיכה עד שהמנוע מגיע למקסימום שהוא יכול.עד הרגע שהוא כימעט ניחנק ואז פותחים 2 קליקים את הסיכה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה לגבי כיוון מנוע עשיר \עני

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    למען הדיוק.מחזיקים את הטיסן ב90 מעלות למעלה כשהמנוע כלפי מעלה וסוגרים סיכה עד שהמנוע מגיע למקסימום שהוא יכול.עד הרגע שהוא כימעט ניחנק ואז פותחים 2 קליקים את הסיכה.
    זה רעיון, וגם זה רעיון

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה לגבי כיוון מנוע עשיר \עני

    ההגיון מאחורי כל השיטות הוא העבודה שבאוויר כתוצאה מהאצות,טיפוסים אנכיים וכוחות G למיניהם למנוע קשה יותר למשוך דלק
    ולכן מבצעים כיוון למקסימום על הקרקע ופותחים סיכה לעבודה עשירה על הקרקע בהנחה שבטיסה התערובת תיהיה יותר עניה והמנוע יוכל להגיע למקסימום סל"ד
    בנוסף עדיף לטעות לצד העשיר מאשר לצד העני של התערובת.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    736
    תודה!
    170
    הודה 27 פעמים ב 24 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה לגבי כיוון מנוע עשיר \עני

    1)סגור סיכה ראשית עד הסוף ופתח שלוש סיבובים 2)התנע את המנוע 3) סגור את הסיכה לאט לאט עד שהמנוע צורח 4)ברגע שיש ירידה בביצועים תן כמה קליקים עד שהמנוע מתיצב לכיוון העשיר
    5) פתח עוד שתי קליקים 6) חכה 10 שניות 7) פתח בבת אחת פול מצערת אם המנוע מחיש נקי סיימת
    טיסה נעימה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •