
נכתב במקור על ידי
Boogle
הטיימינג קובע כמה מהר הבקר יתן את הפולס לפאזה הבאה במנוע.
כאשר מאיצים מנועים בסל"ד גבוה יתכן מצב שבטיימינג נמוך הפולס יגיע מאוחר מדי ובמקום לדחוף את המגנט ה"תורן" הוא ימשוך אותו, ואז המנוע בעצם עוצר או משמיע קולות חריקה עזים (קורה במצערת גבוהה כאשר במצערת נמוכה הכל תקין)
העברת הטיימינג לMED או ל HIGH תפתור את הבעיה, אך תגרום לתצרוכת זרם גבוהה יותר של הסט אפ.
מתח הCUT OFF קובע באיזה מתח לתא (מחושב לפי המתח שחש הבקר בעת חיבור הסוללה) הבקר יגן על הסוללה, זה נע בד"כ בין 3-3.5 וולט לתא.