שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 44

נושא: אני בשוק

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אני בשוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי MrGenady צפיה בהודעה
    מה שאתה אומר זה נכון והגיוני, אבל מתוח נימוק שלך עולה שאלה.

    הרי יש זרם מקסימלי שהסרווים יכולים לדרוש ועדיין להישאר בחיים (לפחות מספר שניות אולי) כמובן בשיא העומס,האם הבקר לא מתואם לתת את הזרם המקסימלי הדרוש במקרים כאלו והוא מזרים זרמים מסוכנים וגבוהים יותר ששורפים הכל על הדרך..
    הרי זה לא שאתה בחרת סטאפ ,אלה הוא מגיע מתוכנן מהיצרן וזה פרט שחובה לקחת בחשבון,יא אללה!
    ראשית אל תשכח שמדובר באלקטרוניקה של אליין (לא פאר היצירה), יותר מבטוח שבצריכות זרמים רגילות היא יודעת להתמודד אבל כנראה שעם עומסים קצת פחות.
    כשמתפתח זרם גבוה מהמותר במעגלים חשמליים יש שתי תופעות אפשריות נפוצות.
    1.רכיבים נשרפים, מוליכים נשרפים והתוצאה נתק.
    2.רכיבים נשרפים וניתכים לקצר, מוליכים עומדים בזרם הגבוה והנזק עובר הלאה לרכיב הבא בשרשרת.
    אהיה זהיר משום שלא ראיתי או נוכחתי בנזק שקרה אבל באופן כללי עומס של סרוואים שגורם לנזק כה רב במקרה שתואר מעיד על כשל תיכנוני גדול מאד גם בבקר, גם במערכת הפלייברלס (שלא אזכיר את שמה) וגם בסרוואים.
    לא הרבה מודעים לעובדה שבסרוואים איכותיים (טורק של אווטרייג לדוגמא), מעבר לעומס מסויים הסרוו מנתק את עצמו כהגנה, מה לעשות שעל מוצר טוב משלמים בהתאם.
    מעבר לזה, שיגיד תודה שכך זה נגמר, עומס של זרם גבוה במערכת שלא תוכננה כראוי יכול ליצור בלאי סמוי שגם אם המערכת לא היתה נשרפת כמו במקרה המדובר הוא היה חווה מאוחר יותר כשל במערכת בזמן עומס טבעי בטיסה והיה עלול לאבד את המסוק.
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 06-04-2012 בשעה 00:04:48.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    Ashquelon, Hadarom, Israel, Israel
    הודעות
    335
    תודה!
    34
    הודה 14 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אני בשוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    כשמתפתח זרם גבוה מהמותר במעגלים חשמליים יש שתי תופעות אפשריות.
    1.רכיבים נשרפים, מוליכים נשרפים והתוצאה נתק.
    2.רכיבים נשרפים וניתכים לקצר, מוליכים עומדים בזרם הגבוה והנזק עובר הלאה לרכיב הבא בשרשרת.
    אהיה זהיר משום שלא ראיתי או נוכחתי בנזק שקרה אבל באופן כללי עומס של סרוואים שגורם לנזק כה רב במקרה שתואר מעיד על כשל תיכנוני גדול מאד גם בבקר, גם במערכת הפלייברלס (שלא אזכיר את שמה) וגם בסרוואים.
    לא הרבה מודעים לעובדה שבסרוואים איכותיים (טורק של אווטרייג לדוגמא), מעבר לעומס מסויים הסרוו מנתק את עצמו כהגנה, מה לעשות שעל מוצר טוב משלמים בהתאם.
    מעבר לזה, שיגיד תודה שכך זה נגמר, עומס של זרם גבוה במערכת שלא תוכננה כראוי יכול ליצור בלאי סמוי שגם אם המערכת לא היתה נשרפת כמו במקרה המדובר הוא היה חווה מאוחר יותר כשל במערכת בזמן עומס טבעי בטיסה והיה עלול לאבד את המסוק.
    נגיד ובמקומה של מעכ' פלייברלס שנשרפה היתה מותקנת Bsteax המשובחת,לא היתה נשרפת?
    בברכה, גנאדי ..

    Trex 450 Pro למכירה
    Align Trex 550 3G combo
    Align Trex 700N BeastX
    Spektrum DX7 Dsm-2

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אני בשוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי MrGenady צפיה בהודעה
    נגיד ובמקומה של מעכ' פלייברלס שנשרפה היתה מותקנת Bsteax המשובחת,לא היתה נשרפת?
    מדובר בשרשרת של מעגלים, בקר,מקלט,מערכת פלייברלס, סרוואים.
    אם כולם היו איכותיים הנזק היה מזערי אם בכלל.
    הכל בהנחה שאתה עובד לפי הוראות יצרן, משתמש בפסי צבירה וכו...
    באליין אין המלצות לכלום, חבר ותטיס.
    כשאתה מתפשר על אלקטרוניקה בינונית אז השרידות שלה בעומס וההגנות שלה בהתאם.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •