איזה מנוע בערך אני אמור לשים שם ?
נגיד 700~900 גרם משקל טיסה ? ( אני מנחש . .. )
איזה פרופ ...
איזו סוללה ? ...
תנו עיצהתהיו נחמדים .. תודה
![]()
איזה מנוע בערך אני אמור לשים שם ?
נגיד 700~900 גרם משקל טיסה ? ( אני מנחש . .. )
איזה פרופ ...
איזו סוללה ? ...
תנו עיצהתהיו נחמדים .. תודה
![]()
הי גיא,
ברמת העקרון כל סטאפ של פאנקאב יתאים לך (בהסתמך על משקל הטיסה שאתה מתכנן...)
אבל בתור אחד שיצא לו לחשמל כמה טיסנים שבמקור לא יועדו לאנרגיה ירוקה הייתי אומר לך קודם להרכיב מה שרק אפשר, ואז לראות כמה משקל אתה צריך מקדימה כדי לאזן את החמודי... בדרך זו המנוע תמיד יהיה overpower כי הוא יהיה בקטגוריית משקל יחסית גבוהה, אבל תקבל טיסן שמתרומם בקלות. (אם תקח מנוע "קל" אתה תצטרך להוסיף משקל יותר גדול כי תמיד הוא יהיה קרוב יותר ל-CG מאשר המנוע... מה שיניב טיסן כבד יותר)
ושיהיה לכולנו רק טוב
שחק..
משקל טיסה 700-900 גרם??? לא נראה לי הגיוני, כדי שתבדוק שוב, או שאנחנו לא מדברים על אותו טיסן..![]()
היה שחק טריינר קטן יש גם שחק כנף תחתית שמתאים למנוע 0.60 ...
אתם כנראה מתבלבלים, שחק יש שתי סוגים, פיבר ובאלזה ומכל אחד יש גם גרסה של כנף תחתית
מה שלגיא יש זה כנף עלית מבלזה שהמנוע שהיה אמור להיות לה זה 25 (תקנו אותי אם אני טועה)
נ.ב
אז זה בסוף כן שחק???
מנוע זה לחלשים...
נראה שכן ..
שחר ובנצי, תודה על ההסברים היום.
בנצי, מה היה המנוע שהמלצת לי במבצע ?? ( אני מצטער, לא זוכר.. rctimer ? .. )
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 21-04-2012 בשעה 18:22:21.
Flying_student (21-04-2012)
טוב .. הטיסן אצלי ביד.
חתיך ומוכן להיות טריינר FPV בלזה מושלם
משקל עם סרבואים וגלגלים - 570 גרם
אני צריך 300 גרם על קיר האש על מנת לאזן אותו.
עכשיו הזמנתי את המנוע הבא וכניראה שהגזמתי טיפה
הטריינר הגדול שלי ( 2.5 קילו ) משתמש במנוע 540 ואט ואילו למנוע הזה יש 850 ... אז קודם כל אני אחליף את המנוע של המקס לזה. יהיה יותר כיף
עכשיו למקס לא היה חסר כוח גם קודם ( עולה 90 מעלות בכיף )
אני חושב שצריך מנוע יותר קטן.
יש לי פה על המדף כזה וכזה. מה יהיה עדיף ?
יש לי גם rctimer 2200 אם זה יכול להתאים.
משקל מערכות FPV מוערך ב 200 גרם נוספים שיפוזרו על פני הטיסן בצורה מאוזנת.
תודה
![]()
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 26-05-2012 בשעה 18:07:46.
ההצעה שלך לשים את המנוע של המקס על החדש ואת המנוע 840W על המקס נשמעת הכי הגיונית.
לגבי 300 גרם בקיר האש, זה לא כולל סוללה, נכון?
ושוב, אם תרחיק את המנוע ע"י שימוש ב-motor mount אז אולי מנוע קטן יותר יאזן ללא שימוש במשקולות מיותרות.
בהצלחה.
נ.ב.
מתי אתה בא להוד השרון?
ושיהיה לכולנו רק טוב
אתה אומר שאת המנוע של מקס לשים על השחק? זה אוברקיל מטורף ?
ואם אני רוצה אותו עם 3 תאים? .. אכן המדידה ללא סוללה.
סוללת 3 תאים שיש לי 2200 זה 180 גרם בערך מהזיכרון וסוללת 4 שיש לי במקס זה 500 גרם.
אני אהיה במרכז בשבוע הבא אבל כנראה רק בשבת אחה'צ
אגב, איזה פרופ אני אצטרך עם ה 540 ואט על משקל של קילו ושלושה תאים?
SGS2 ..
אתה אמרת שבמקס מותקן כרגע מנוע ~500W ויש לך מנוע ספייר 800W. המקס כבד יותר אז הוא יקבל את המנוע החזק יותר. בעבר כבר הסברתי לך את העדיפויות שלי (שאגב, יש שלא יסכימו). לדעתי - אם חסר X גרם מקדימה אז אנסה לשלב מנוע טיפה כבד יותר מהאופטימום ולהרחיק אותו טיפה. אני אעשה הכל כדי לא לשים משקולות כי זה סתם משקל מיותר שהולך לעזאזל. על המנוע החזק אתה יכול לשים פרופ קטן יותר מהאופטימלי שלו וכך להקטין משמעותית את הצריכה שלו.
למה לא פשוט לשים משקולת? מאחר והמנוע בטיסן שלך נמצא בקידמת הטיסן, שום משקולת לא תבוא לפניו, משמע שבמנוע המשקל הכי משפיע, ו-80 גרם בקיר האש יכולים להיות 120 גרם בתא הסוללה או 50 גרם במנוע. (ואולי להיפתר על ידי motor mount - שאגב, הרבה טוענים שהוא מכוער... אני לא אחד מהם)
נערך לאחרונה על ידי Flying_student; 26-05-2012 בשעה 19:15:33.
ושיהיה לכולנו רק טוב
טוב, ננסה.
אני זוכר את ההסבר, אבל נדמה לי שכל העניין של בחירת מנוע סובב סביב המשקל שלו, מה עם הנושא של כוח/צריכת חשמל/בקר/פרופ ? המון כוח מיותר זה לא אישו ?
מדובר פה על המון כוח מיותר ..
מנוע+בקר 40+תושבת+סוללת 2200/3 = 450 גרם
יש לי תושבת מנוע סקסית מאד
( המקלט 3 ערוצים לצרכי אילוסטרציה בלבד)
איזה פרופ קטן משמעותית ? 9 על 5 ? או פחות ?...
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 26-05-2012 בשעה 19:10:30.
הופ! רגע!
אני רק עכשיו שמתי לב שיש לך את המנוע הזה: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=6247
שא ברכה, רק תראה איך אתה מאזן איתו. הוא מושלם. תמדוד כמה הוא לוקח עם פרופ 9x6. אם זה בתחום אז שיהיה בהצלחה.
זה יוצא משקל טיסה כולל של 800 גרם? יכול להיות? אם כן אז באמת תשכח מהמנועים הגדולים.
נערך לאחרונה על ידי Flying_student; 26-05-2012 בשעה 19:22:07.
ושיהיה לכולנו רק טוב
גגרר .. זה אמרתי לכם כבר בהוד השרון שיש לי
לא נורא .. עכשיו יש לי מנוע ספייר אז אני אוכל להזמין פי51
לצורכי איזון יש את ציוד FPV ואת הסוללה .. ובמקרה הגרוע .. משקולת
תודה.
הולך לקדוח ...
אגב, מה הנזק אם אני מקצר את ה"קאול" וחוסך את התושבת הארוכה שאין לי מושג איך לחבר למנוע הזה ?
עוד שתי שאלות
1. אין חשש לטורק רול מעודף מומנט ?
2. האם יש לחבר את המנוע באמצע קיר האש או מעט למטה מהאמצע ?
טיסן לא מזדקר בפתיחת מנוע, הזדקרות זו תופעה של איבוד עילוי על הכנף.
הטיסן מטפס בזוית תלולה אם זוית המנוע לא תקינה.
יש למקם המנוע על צלע האש כך שמרכז הפרופ יהיה במרכז הטיסן, ההטיה שצריך לראות זו הטיה של "דיסקת " הפרופ ביחס לציר הטיסן.
sent from my mobile, please excuse the keyboard, it's dumb!
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
בגלל שיש לי קוצים בתחת ...
אז ככה.
יש מנוע, מחובר, יש הכל בעצם
המנוע הכחול, עם פרופ 8 על 4 שהיה לי במגרה, מושך במצערת מלאה 6 אמפר .. כן .. 6 .. וכמעט ברח לי מהיד כי לא ציפיתי למשיכה כל כך חזקה.
זה מבחינתי יהיה בסדר .. חסכוני מאד .. הבעיה היא שלמרות שיש לי חוסר של 60 גרם באף בשביל לאזן אותו, הוא נופל קדימה בזמן חניה .. אני מניח שצריך לקדם את הגלגלים איך שהוא ?
מה היה קורה עם מנוע דלק ?
הטיסן נבנה על ידי אח שלי הקטן בקלוב התעופה .. לא מסתדר לי בראש.
כן הנחיתה מקורי, אני רק שמתי את הגלגלים ...
מה עושים עם זה ?
![]()
הטיסן הזה בנוי לגלגל קדמי אם בכל זאת אתה רוצה שהוא יהיה גלגל זנב
צריך להעביר את הכנסע הראשי קדימה.
מנוע זה לחלשים...
ואללה ... אמר לי המומחה שגלגל אחורי .. ההממ .. .טוב, חזרה לשולחן הניתוחים !
אני בהחלט מעדיף גלגל קדמי !
תודה.
( בזה הרגע בוטלה טיסת המבחן מחר )
יובל יש לך כזה טיסן ?
איזה מנוע יש עליו ?
את הטיסן הזה לא היה לי (אני קצת צעיר מידי בשבילו)
אבל מהניסיון שיש לי ולאבא שלי (ומהתמונה שמישהו צירף בתחילת הפוסט הזה...)
אני יכול להגיד שרוב הטריינרים בנויים לגלגל קדמי נכון שתמיד יש יוצאי דופן
אבל לפי התמונות אפשר לראות די בוודאות שהטיסן הזה בנוי לקדמי.
נ.ב.
סליחה שדחיתי את הטסט.
נ.נ.ב
לפני שאתה מהנדס גלגל קדמי ומבטל את הטסט תן לעוד כמה מומחים שיגיבו פה![]()
מנוע זה לחלשים...
אתה מספיק מומחה .. זה מאד הגיוני.
פשוט אמר המומחה .. אז לא חשבתי ..
SGS2 ..
גיא, החיפזון מהשטן
אפשר לשנות את מיקום הגלגלים בקלי קלות ולהשאיר את הטיסן במתכונתו הנוכחית (גלגל זנב)
תגיע מחר (יום א', חג שבועות) למנחת שומרת ואעשה לך את השינוי הזה במקום. כך גם תוכל מיד להטיס אותו.
כבר ארוז באוטו
אבל אני חושב שעדיף גלגל קדמי ..
נראה מחר.
לילה טוב.
תודה לכל העוזרים והמייעצים !!