
נכתב במקור על ידי
lior_bar_ami
אתה מתכוון דרייב-שאפט (DRIVE SHAFT) ז"א מוט הינע...
לגבי המלצותיכם לפרוטוס - אין שום סיבה שהוא יהיה בשיקול ומסוק 500 אחר (דוגמאת הטירקס) לא יהיה הפרש העלות בח"ח אינו גדול כלל.
אגב אם יחכים הבחור ויתחיל באופן הקונסרבטיבי שלעניות דעתי הוא עדיין המתאים ביותר למתחילים לצורך ההתקדמות הכי מהירה (מסוק 50) עלות ח"ח בהשוואה למסוק 50 מכל סוג בטלה בשישים..
הדיון אם כבר צריך לסבוב סביב עלות סוללות (למסוק 500 או 450) אל מול עלות ניטרו (שממשיך רק לעלות) ובהתאם כדאיות רכישה של חשמלי...