אין לי כמובן תשובה חד משמעית אבל אני מנסה מעט מחשבה לוגית
אז לפי ההגדרות שלך:
אין קשר לסוג הטיסה.
כל פעם מנוע אחר מפסיק.
הסרוו כנראה תקין כן/לא.
הבקר קיבל הזנת מתח מכל הבקים אח"כ מבק אחד.
לא תיארת אם אחרי הנפילה הבקר דרוך או לא (נתון חשוב מאוד).
לא דיברנו על רדיו בכלל.
הסקת מסקנות חלקיות:
אם הסרוו היה מפסיק, הרחפן היה מתחיל כנראה להסתובב לפני בזמן הנפילה.
אם הסרוו היה מקצר יש סיכוי טוב שהבקר היה מפסיק את כל המנועים כי אין לו מתח זה מתאים לבק אחד או לשלושה, קצר הוא קצר.
אם אחד הבקים היה מפסיק את המתח היו נשארים עוד שניים, במצב של שלושה כמובן.
אם הבק הבודד היה מפסיק, כל המנועים היו מפסיקים כי אין בקר.
אם אחרי הנפילה הבקר עדיין דרוך ז"א שהמתח לא הפסיק.
אם אחרי הנפילה הבקר לא דרוך ז"א שהבקר עשה ריסט או בגלל תקלה עליו, קצר, הפסקת מתח וכו'.
צמצום האפשרויות:
כנראה שכל בקרי המנועים תקינים, כל פעם מנוע אחר...
כנראה שכל המנועים תקינים, כל פעם מנוע אחר...
כנראה שהבקים תקינים, נוסה בק בודד או כולם...
כנראה שהסרוו לא מקצר (אין סבסוב לפני נפילה והבקר לא מפסיק את כל המנועים מחוסר מתח).
אם רק לרגע נכניס את אופציית הרדיו אז יש סיכוי אבל קטן, ז"א הרדיו מעביר שדר של רול חזק וכו'
אז מה נשאר לנו?
רדיו, אני הייתי שולל את זה משום שפעם מנוע אחורי ופעם מנוע צידי, שני ערוצים שונים? לא נראה סביר.
נראה לי מאוד שהכל מתנקז בבקר טיסה,
* בקר HK KK עם בעייה אולי באחד הגיירויים שמתנתק לו ואז הכל משתגע, אני הייתי בודק הלחמות לגירו שעומד.
* בעייה בגירסת תוכנה.
* בקר HK KK עם בעייה אחרת.
אשמח לשמוע מסקנות, אם יהיו כמובן.
עריכה: הייתי בודק גם אם אחד הכיסויים של הגיירויים רופף.