עדכונים לאחר יום הטסות נוסף ואחרי השינויים שנדרשו מהיום הראשון בתכנות של הגוברנר (ערך 19 מצוין)
בכדי לבדוק את המנוע החדש של קומפאס בשילוב פיניון 15 הוזמן לשקשק את המסוק ליאור בר-עמי
חבל שהוידאו לא יצא טוב אבל אפשר לראות ביצועים של מנוע מהשורה הראשונה למסוקי 700
אני אצרף את הלוג מהבקר בהמשך למי שרוצה לדקדק בערכים, למי שלא אז יסתפק באימרה "וואי איזה חזק".

לגבי הזנב המדובר, ניסינו ובדקנו, החלפנו ושיחקנו
הלהבים המקוריות טובות אבל לא מעבר לריחוף
הKBDD באורך 105 בסדר אבל עדיין לא החזיקו בתרגילים מאמצי הזנב ברגעים הכי קשים
הSAB 106 פיבר לא הראו חולשה ונמצאו כשירים לעבודה תחת שינויי הכיוון ושינויי הפיצ' הקיצוניים שהאכלנו אותם
הKBDD באורך 110 זה מה שאני הייתי בוחר עם רק היה מלאי בארץ )':

מסתבר שכמו הגובלין גם הקומפאס דורש להבי זנב ארוכות ולאחר שסיפקתי לו אותן נשאר לי רק ללמוד להטיס

תותי ואסף תזהרו אני מאחוריכם...