בדקתי את כל אשר אמרת לפני
בגלל שלא ראיתי כל שינוי העברתי את המנועים מהתושבות של הספידר לתושבות צלב על הצירים (המסגרת )
בין היתר
תופעות שגיליתי
1 כאשר יש חיבור סוללה ושלט ואני נוגע במנועים מנסה לסובב אותם ידנית הסיבוב קשה יותר ממצב בו הם לא מחוברים לסוללה . כאשר הם מחוברים לסוללה 3 נהיים קשים ואחד כמעט ולא .
2 בקר אחד מתחמם יתר על המידה
3 כאשר אני מפעיל את המנעים עם הפרופים הם נראים כמסתובבים באותו הזמן והקצב אבל אחד מהם לאחר הורדת המצערת מסתובב נעצר לאחר זמן (אותו אחד ללא התנגדות בזמן שמחובר לחשמל)
4 מנוע אחד ימני קידמי כשמסובבים אותו ידינית משמיע חריקה שחיקה עדינה מאוד אבל לא תמד
5 כשמפעילים את המנועים לא מרגיש ויבציות יותר נכון כולם עם אותה ויברציה עדינה שנובעת מסיבוב
6 כאשר אני נוגע עם האצבע אני לא מרגיש במשהוא מוזר היה לי מנוע אחד עם רעשים וציר עקום החלפתי אותו
מאז פחתו הויברציות אבל עדיין יש
7 כאשר אני מחבר את הקולטים היה לי אחד עקום אז החלפצי את כל ה4. הויבציות פחותו אבל עדיין לא מספיק
8 פרופים החלפתי גם משלוש לשתיים וגם של חברה ולסוג אחר אין שיפור
9 אתמול בדקתי שוב והבקר שהתחמם אז היום לא מתחמם
אין לי מושג מה קורה שם
1 בגלל שהחלפתי תושבת ומיקום מנועים
2 החלפתי פרופים
3 החלפתי קולטים
נותר להחליף מנוע ובקרים
תנו לי המלצה טובה לבקר ולמנוע
מנוע ?
KDA20-22L לא במלאי של הובי קינג
DT750 להתפשר על זה ?
המלצה בקר
כמובן שלא מGLB