שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 48

נושא: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    ההערה על האפוקסי מתייחסת להמלצה הגורפת לחזק את צינור הקרבון בכנפיים בקורת קרבון מלא, ולהצמיד ביניהן עם אפוקסי.
    אכן נראה שיפור מוצלח בגדול


    Gil Friman

    שישי בבוקר באנדרטה
    -------------------------------
    'T-rex 500E 3GX - למכירה
    T-rex 600esp
    Multiplex FunCub
    Hitec Aurora 9
    אנרציה של גוף עגול תלויה מושפעת בחזקה שלישית של הקוטר.
    המשמעות בעיברית היא שהחוזק של צינור ומוט מלא באותו הקוטר הם מאוד דומים. כמובן שצינור קל יותר ממוט.

    לא ראיתי שיש בעיה של חוזק לג'ויינר ככה שלא נראה לי הסיפור. אבל אם זה מרגיש טוב אז סבבה.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    המשמעות בעיברית היא שהחוזק של צינור ומוט מלא באותו הקוטר הם מאוד דומים. כמובן שצינור קל יותר ממוט.
    חידוד קטן,
    המשפט נכון כאשר מדובר על מומנטי כפיפה.
    אם מדברים על פיתול המוט זה כבר סיפור אחד...
    .Itay.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי s.mario צפיה בהודעה
    חידוד קטן,
    המשפט נכון כאשר מדובר על מומנטי כפיפה.
    אם מדברים על פיתול המוט זה כבר סיפור אחד...
    הכנף משוחררת מהצינור ככה שהיא לא יכולה להעביר פיתול (אני מניח שגם לגזירה ועוד..זה לא מדוייק).
    בנושא הנדון יש רק כפיפה.

    מומנטיציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    הכנף משוחררת מהצינור ככה שהיא לא יכולה להעביר פיתול (אני מניח שגם לגזירה ועוד..זה לא מדוייק).
    בנושא הנדון יש רק כפיפה.

    מומנטיציק
    למספר אנשים שקנו את הטיסן היתה בעיה שצינור הקרבון שמסופק עם הטיסן (שהוא דק מידי או עשוי מחומר ירוד) התכופף ונשבר. השיטה שהציעו פה היא למלא את מרכז הצינור וכך למנוע את הקריסה\כפיפה\שבירה שלו . באיזה חומר ממלאים את הצינור זה הרבה פחות חשוב.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    למספר אנשים שקנו את הטיסן היתה בעיה שצינור הקרבון שמסופק עם הטיסן (שהוא דק מידי או עשוי מחומר ירוד) התכופף ונשבר. השיטה שהציעו פה היא למלא את מרכז הצינור וכך למנוע את הקריסה\כפיפה\שבירה שלו . באיזה חומר ממלאים את הצינור זה הרבה פחות חשוב.
    לא הייתי ער לעניין. אני העמסתי את הביקסל ללא חשש, כאילו אין מחר.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    175
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    נו ??? מישהו הטיס אותו כבר ?

    איך הוא בהשוואה לביקלסר 1 ?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    אנרציה של גוף עגול תלויה מושפעת בחזקה שלישית של הקוטר.
    המשמעות בעיברית היא שהחוזק של צינור ומוט מלא באותו הקוטר הם מאוד דומים. כמובן שצינור קל יותר ממוט.

    לא ראיתי שיש בעיה של חוזק לג'ויינר ככה שלא נראה לי הסיפור. אבל אם זה מרגיש טוב אז סבבה.



    המשפט הזה לא נכון בעליל כשמדובר בקורה של הביקסלר. הקורה המקורית קורסת בקלות בגלל שהיא עם סיבי אורך בלבד, ורק מילוי צמוד מונע את הקריסה
    המילוי יכול להיות גם מבטון, שאין לו שום חוזק לכפיפה, אבל הוא לא יימעך ולכן ימנע קריסת הקורה החלולה.
    ומצד שני, קח את הקורה החלולה, וקח קורה מלאה באותו קוטר ותכופף אותן, ההבדל בחוזק הוא עצום.
    יש הבדל בחוזק בין קורה חלולה למלאה (לטובת החלולה)כאשר שתיהם מאותו חומר ובאותו משקל, משמע, קוטר שונה, אבל במירקם ומבנה שלא מאפשר קריסה , אחרת לנוסחה אין ערך
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    המשפט הזה לא נכון בעליל כשמדובר בקורה של הביקסלר. הקורה המקורית קורסת בקלות בגלל שהיא עם סיבי אורך בלבד, ורק מילוי צמוד מונע את הקריסה
    המילוי יכול להיות גם מבטון, שאין לו שום חוזק לכפיפה, אבל הוא לא יימעך ולכן ימנע קריסת הקורה החלולה.
    ומצד שני, קח את הקורה החלולה, וקח קורה מלאה באותו קוטר ותכופף אותן, ההבדל בחוזק הוא עצום.
    יש הבדל בחוזק בין קורה חלולה למלאה (לטובת החלולה)כאשר שתיהם מאותו חומר ובאותו משקל, משמע, קוטר שונה, אבל במירקם ומבנה שלא מאפשר קריסה , אחרת לנוסחה אין ערך
    עודד חבל שאתה מטעה את הקוראים.
    אשמח לסימוכין ש"לבטון אין ערך לכפיפה" , אין למשפט שרשמת משמעות(לראיה את קורות ועמודי הבניין אנו עדיין בונים מבטון עד היום - למרות שהם מוטרחים בכפיפה.)
    לבטון יש יכולות מתיחה נמוכות מאשר לחיצה(ביחס לחומרים אחרים).
    ואני מחדד שוב,
    קורה העמוסה במומנט כפיפה , ההבדל יהיה זניח (בין קורה עם חתך חלול או מלא) - כאשר קוטרן זהה!
    .Itay.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי s.mario צפיה בהודעה
    עודד חבל שאתה מטעה את הקוראים.
    אשמח לסימוכין ש"לבטון אין ערך לכפיפה" , אין למשפט שרשמת משמעות(לראיה את קורות ועמודי הבניין אנו עדיין בונים מבטון עד היום - למרות שהם מוטרחים בכפיפה.)
    לבטון יש יכולות מתיחה נמוכות מאשר לחיצה(ביחס לחומרים אחרים).
    ואני מחדד שוב,
    קורה העמוסה במומנט כפיפה , ההבדל יהיה זניח (בין קורה עם חתך חלול או מלא) - כאשר קוטרן זהה!


    אני לא מטעה, לעומת זאת אתה כן מטעה
    בטון חסר כל יכולת לעמוד בכפיפה , תשאל כל מהנדס בניין, לעומת זאת הוא עומד היטב בלחיצה
    זאת הסיבה שעושים בטון מזויין, כי הפלדה שבתוכו היא זאת שעומדת בכפיפה.

    לעומת זאת אתה מתעלם לגמרי מקריסת הקורה הנכפפת שזאת הבעייה שבה אנחנו דנים
    כמו כן כל קורה חלולה עלולה לקרוס פנימה בכפיפה, בעוד שקורה מלאה לעולם לא קורסת פנימה
    זה גם לא נכון ששתי קורות, אחת מלאה ואחת חלולה ושתיהן מאותו קוטר ואותו חומר בדיוק עומדות באותו עומס כפיפה, לא קיים אף מבחן מציאותי שתומך בכך, ואתה רשאי לבדוק את זה בבדיקה מעשית (אני בדקתי מליון פעם), אתה מחסיר במישוואה עוד נתונים כמו עובי הדופן של הקורה החלולה, נטית החומר לקריסה פנימה , התייחסות לחוזק מול משקל וכו'.
    אלו שני מיקרים שונים וניבדלים אחד מהשני לחלוטין

    דבר נוסף שאתה מתעלם ממנו זה איכות החומר של קורת הביקסלר (שהיא נושא הדיון). קורת הביקסלר ללא מילוי או החלפה בקורה מלאה נשברת בקלות ברגע שתעמיס עליה כפיפה וזה כי הסיבים נפרדים
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    אני לא מטעה, לעומת זאת אתה כן מטעה
    בטון חסר כל יכולת לעמוד בכפיפה , תשאל כל מהנדס בניין, לעומת זאת הוא עומד היטב בלחיצה
    זאת הסיבה שעושים בטון מזויין, כי הפלדה שבתוכו היא זאת שעומדת בכפיפה.
    סלח לי אבל - רשמת פה משהו בסגנון: "כדור הוא לא עגול - אלא צהוב"

    כאשר קורה מוטרחת לכפיפה , על הקורה פועלים מאמצי מתיחה ומאמצי לחיצה.
    הבטון- בשונה מפלדה, עמיד מאד ללחיצה , ואילו למתחיה הוא חלש ביותר.
    זו הסיבה שאנו מזיינים את קורות הבטון!

    כאשר אנו רוצים לזיין את קורת הבטון שמים את מוטות הזיון בסיב המתוח של הקורה(כדי שמוטות הזיון יקבלו את כוחות המתיחה) , ואילו בסיב הלחוץ -הבטון נשאר להתמודד עם הלחיצה.

    כנראה שנים מלמדים נוסחאות סתם בהקשר של "כפיפה" באוניברסיטאות בארץ ובעולם , אתה פתרת את העניין בעזרת ניסויים שעשית בבית(בעזרת מה?? - כנפיים של ביקסלר??)
    אני מציע לך לשלוח ל newton@gamil.com

    ובנימה רצינית יותר , אתה מתווכח סתם. החכמה היא לא תמיד לצאת צודק , אלא לדעת מתי אתה טועה...
    .Itay.

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לs.mario על הודעתו:

    guy1a (10-09-2012)

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    607
    תודה!
    6
    הודה 23 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי s.mario צפיה בהודעה
    עודד חבל שאתה מטעה את הקוראים.
    אשמח לסימוכין ש"לבטון אין ערך לכפיפה" , אין למשפט שרשמת משמעות(לראיה את קורות ועמודי הבניין אנו עדיין בונים מבטון עד היום - למרות שהם מוטרחים בכפיפה.)
    לבטון יש יכולות מתיחה נמוכות מאשר לחיצה(ביחס לחומרים אחרים).
    ואני מחדד שוב,
    קורה העמוסה במומנט כפיפה , ההבדל יהיה זניח (בין קורה עם חתך חלול או מלא) - כאשר קוטרן זהה!
    ההבדל ממש לא זניח, מדובר על הבדל של עשרות אחוזים (תלוי כמובן בעובי בדופן), אתה מוזמן לבדוק במחשבון הבא:

    http://civilengineer.webinfolist.com/str/micalc.htm

    רק זכור שמומנט האינרציה הולך למכנה, מומנט אינרציה גדול משמעו משמעו הזזה/עומסים גדולים יותר. אם תרצה אשמח להראות לך הבדלים בהזזות/עומסים בתוכנת אלמנטים סופיים.
    נערך לאחרונה על ידי assafwei; 08-08-2012 בשעה 23:43:41.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •