שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 27

נושא: כוון מנוע DA 85

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כוון מנוע DA 85

    שלום....ברשותי EXTRA 300 שמותקן עליו מנוע DA85

    המנוע עובד מצויין על הקרקע ...עגול,סרק נמוך,קומפרסיה טובה.

    באויר כשמתחילים לגלגל לעלרד ..לסבסב ..המנוע יורד בטורים בצורה שכאילו קרובה ל CUT

    מה הבעיה ולאן יש לגשת???

    בתודה לכל העונים...אופיר
    052-3200015

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    דימונה
    הודעות
    333
    תודה!
    31
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    תבדוק את אטימות המיכל ואת הצינוריות גם את זו שבתוך המיכל.
    אולי הקרבורטור סתום.תתחיל מהצינוריות
    yak 54 carden da 50.
    yak 55 profile os 46.
    calepso os 61.
    yak 55 epp.
    sanwa sd 10g.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    Karmiel, Israel, Israel
    הודעות
    79
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    האם המנוע חדש? יש מצב גם לליכלוך בקרבורטור שמשייט לו ובמצב הפוך מקטין את מעבר הדלק (קרה לי ב85)
    האם המנוע עבר כיוון נכון (אחד שמכיר את ה85) יש לו מספר "מחלות" לאחר מסדרים אותן הוא מנוע שד ומאוד אמין יש לי אותו כבר כחמש שנים
    מאיזה איזור אתה? אשמח לעזור

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    את הטיסן קניתי ממשהו מאוד מנוסה שאני מעדיף לא להגיד את שמו למען הסדר הטוב

    הטיסן נבנה על ידי גדי פרי ...

    המנוע נראה חדששש...קומפרסיה מצויינת....לא פירקנו תקרבורטור לבדוק...

    המנוע לא עבר כוון..

    אני מתל אביב.
    052-3200015

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    לי אישית אין נסיון בלכוון מנוע 2 פעימות בנזין ....לכן אני מעדיף לקבל כמה שיותר חוות דעת ...ולא נוגע סתאם בסיכות H ו L ...

    תאמת שלא היה מזיק לי לקנות מנוע 20cc להתעסק איתו קצת ...
    052-3200015

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    לי אישית אין נסיון בלכוון מנוע 2 פעימות בנזין ....לכן אני מעדיף לקבל כמה שיותר חוות דעת ...ולא נוגע סתאם בסיכות H ו L ...

    תאמת שלא היה מזיק לי לקנות מנוע 20cc להתעסק איתו קצת ...
    052-3200015

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    אם שללנו קרבורטור ושאר חסמים , הייתי מהמר על צינורות דלק קצרים מידי.
    יש הרבה קישורים על צורת חווט של צינורות דלק , המקובלת שראיתי היא סוג של פרסה מעל מיכל הדלק (גם צנור האוויר) .
    ככה ישר עשיתי אצלי עוד שהכל דנדש.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    אמר לי את זה עוד בנאדם ...קשה לי להאמין שזה ימנע מהמנוע לגמגם בטורים נמוכים

    בטורים גבוהים הוא עובד עגול ויפה ...

    רק ממצערת חצי ומתה הוא עושה מה בא לו
    052-3200015

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    1- פרק המיכל וודא שלמות ותקינות צנרת דלק. וודא נשם ובטל פתח תדלוק עם שסתומי קפיץ\מחבר מהיר. אם לא
    מתוחזקים כהלכה הם מקור ליניקת אוויר וצרות.
    2-וודא שימוש בדלק נקי עם כ-3% שמן סינטטי
    3- כוון סיכות כך: L-1 1/2 ו-H- 1 3/4 ( נמוכה אחד וחצי וגבוהה אחד ושלושה רבעים)
    4-וודא שבאזור לוע כניסת האוויר אין חסימות ו\או שהאוויר "עוטף" הקרבורטור ללא הפרעות.

    אני מהמרכז. צור קשר בפרטי ואעזור במידת הצורך.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
    אמר לי את זה עוד בנאדם ...קשה לי להאמין שזה ימנע מהמנוע לגמגם בטורים נמוכים

    בטורים גבוהים הוא עובד עגול ויפה ...

    רק ממצערת חצי ומתה הוא עושה מה בא לו

    פריציפ ה"סיפון" מיושם כמעט אצל כל בעלי הבנזינים למינהם. תנסה תדע

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    למה בדיוק עוזר הסיפון ,עוד לא הבנתי.אישית לא מכיר כאלה שעשו סיפון וגם אצלי ואצל חברים שלי אין ולא ניתקלתי בבעיות מהסוג הזה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    קודם שמטר צינור לא יעלה פה בארץ 35 שקל ..אחרי זה נעשה סיפון ...
    052-3200015

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    למה בדיוק עוזר הסיפון ,עוד לא הבנתי.אישית לא מכיר כאלה שעשו סיפון וגם אצלי ואצל חברים שלי אין ולא ניתקלתי בבעיות מהסוג הזה.
    בשונה מניטרו , למיכל אין דיחוס, והזרימה נשענת בעיקר ע"י עבודת הדיאפרגמה , סוג של משאבה , אבל לא בכוח של כזו
    אוויר כנגד ניכנס מצינור העודפים. ישנם מצבי טיסה גילגול למשל או צלילה , צינור השאיבה ישאב אוויר לפרקי זמן קצרים מאוד, לכן עדיף שיהיו עודפים בצינור עד גמר הדרמה
    אגב זה נכון יותר אפילו לצינור העודפים. ההסבר לא אקדמי כל כך.. אבל ככה זה

    לגבי 35 שקל למטר... לאבד 100 200 שקל על ניסיונות למצוא אורכים מתאימים של צנרת עדיפים מנחיתת חרום של ענק כזה או אחר.. מה שעושה לך את זה...

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    משהו לא ברור לי בהסבר שלך. אתה אומר שאם הצינורית בין המיכל והמנוע קצרה, במצבים מסויימים של טיסה יישאב אויר לצינור ויהווה חסימה להמשך פעולתו הרציפה של המנוע.
    אם אותה צינורית הדלק ארוכה, וייווצר אותו מצב של כניסת אויר לצינורית, מאין הוא אמור להשתחרר, אם לא דרך הקרבורטור, כמו במקרה של צינורית קצרה?

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    משהו לא ברור לי בהסבר שלך. אתה אומר שאם הצינורית בין המיכל והמנוע קצרה, במצבים מסויימים של טיסה יישאב אויר לצינור ויהווה חסימה להמשך פעולתו הרציפה של המנוע.
    אם אותה צינורית הדלק ארוכה, וייווצר אותו מצב של כניסת אויר לצינורית, מאין הוא אמור להשתחרר, אם לא דרך הקרבורטור, כמו במקרה של צינורית קצרה?
    צינורית ארוכה יותר משמעותית(סיבוב מעל מיכל הדלק) תיתן יותר דלק למנוע בזמן שהמישקולת מדלגת פעם שותה דלק פעם לא, בשיאי דרמה בטיסה
    זה לא קשה לכבות מנוע כשמישתוללים באוויר. הסיפון ממתן את הסיכויים לכיבוי כזה
    יאללא לעשות את זה ולעלות לאוויר

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    כנראה לא ירדת לסוף דעתי.
    שאלתי היתה: הרי אותה כמות אויר נכנסת לצינורית, בשני המקרים. אז למה במצב אחד (צינורית קצרה) המנוע יקרטע ואילו במצב שני (צינורית ארוכה) המנוע לא יקרטע. הרי האויר שבצינורית חייב להשתחרר מתי שהוא, וזה יהיה לתוך הקרבורטור.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    ציטוט נכתב במקור על ידי edgarfov צפיה בהודעה
    בשונה מניטרו , למיכל אין דיחוס, והזרימה נשענת בעיקר ע"י עבודת הדיאפרגמה , סוג של משאבה , אבל לא בכוח של כזו
    אוויר כנגד ניכנס מצינור העודפים. ישנם מצבי טיסה גילגול למשל או צלילה , צינור השאיבה ישאב אוויר לפרקי זמן קצרים מאוד, לכן עדיף שיהיו עודפים בצינור עד גמר הדרמה
    אגב זה נכון יותר אפילו לצינור העודפים. ההסבר לא אקדמי כל כך.. אבל ככה זה

    לגבי 35 שקל למטר... לאבד 100 200 שקל על ניסיונות למצוא אורכים מתאימים של צנרת עדיפים מנחיתת חרום של ענק כזה או אחר.. מה שעושה לך את זה...
    כן זה נכון ...זה לא משאיר לנו הרבה ברירות.....
    למרות שהרבה אומרים לי לעשות סיפון אני עדיין לא מצליח להבין באמת למה ישש גמגומים שמתחילים לשחק
    הרי..אם נכנסת בועת אויר לקרבורטור מפאת תמרונים כמו צלילות,אז מזה משנה מתי היא תגיע ...עכשיו או עוד דקה ....הגמגום יבוא...

    הייתי מאוד מעוניין לקבל הסבר איך הקרבוקטור הזה בנוי ..מאודדדדץץץאם אפשר שילווה בציורים
    052-3200015

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    המישקולת זזה בדרך כלל באותו הכוח שמופעל על הדלק כך שאני לא רואה סיבה לנכון להאריך את הצינור.אפילו זה נישמע פחות טוב מכיוון שיותר קשה לישאוב דלק דרך צינורית ארוכה שכן המפל לחץ על הצינור גבוה יותר.
    חברים אני באמת לא ממש יודע ב100% מה היעילות של צינור ארוך יותר.בכל מיקרה בשבת הבאה נתפס גבוה וניתן צלילות ארוכות תוך כדי סיבסוב דקה ליפני סיום הטיסה כלומר דקה לפני שהתיימר מסיים את הספירה של
    ונראה.למען האמת כבר עשיתי את מלא פעמים אפילו שעברה יותר מ2 דקות אחרי סיום הטיימר והכול היה בסדר.ברוב המיקרים אני מטיס תמיד בין 7 ל8 דקות ונוחת עם יותר מרבע מיכל.המיכל הוא 550 CC ומנוע 50 סמק.
    לא מוצא עניין ביותר מ7 דקות טיסה .מעייף ולא מביא אותי לשום התקדמות.עדיף לינחות לתדלק ולעלות כמו חדש.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
    כן זה נכון ...זה לא משאיר לנו הרבה ברירות.....
    למרות שהרבה אומרים לי לעשות סיפון אני עדיין לא מצליח להבין באמת למה ישש גמגומים שמתחילים לשחק
    הרי..אם נכנסת בועת אויר לקרבורטור מפאת תמרונים כמו צלילות,אז מזה משנה מתי היא תגיע ...עכשיו או עוד דקה ....הגמגום יבוא...

    הייתי מאוד מעוניין לקבל הסבר איך הקרבוקטור הזה בנוי ..מאודדדדץץץאם אפשר שילווה בציורים
    מ א ו ד משנה , וגם גודל הבועה, אם תקבל גמגומים בצלילה בסופה אין לך מנוע, ישרה אופקית זרימה מסתדרת והבועיות מתפוגגות בלי דרמות גדולות מידי (שומעים את זה ..גננננ גננג גננננננננגנננגנגנגנ)

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    052-3200015

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    Karmiel, Israel, Israel
    הודעות
    79
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    הי אופיר אני שוב מזמין אותך לצפון בכיף נגדיש לך שבת עד שנסדר את התקלה

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    תודה על ההזמנה גדי ...אבל זה קצת כבד עלי להעמיס תטיסן ולצאת לטיולון
    052-3200015

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    112
    תודה!
    1
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    מה זה - נגדיש

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    סיפון פותר לא מעט בעיות שיש למנוע בגלגולים צלילות ובכלל ג'י מאוד גבוה כיאה לטיסן אקסטרים.
    ישנו סיפון לדלק וסיפון לנשם, הסיפון של הדלק נותן עוד מרווח נשימה ודלק במערכת כאשר המשקולת לא טבולה בדלק במיכל בגלל מצבי טיסה שונים.
    הסיפון של האוויר מונע במצבים שונים מהדלק לסתום את הנשם ובכך להפריע לפעולת המשאבה של הקרבורטור, שמין הסתם קורים ברוב המקרים כאשר הטיסן הפוך.

    לגבי אוויר במערכת, אין בכלל בעיה עם זה מאחר והקרבורטור של מנוע בנזין יודע להתמודד עם זה ובכלל, מבטל זאת במהלך של הדלק למזרקים.

    מנועי בנזין מאוד מדויקים בכיוון הסיכות שלהם, וכלל לא כתוב, ידוע כי ברגע שאנו מתחילים לשחק יותר מידי עם הסיכות ישנה בעיה במנוע או במערכת.
    סיכות לא אמורות לפתור בעיות כאלה מין הסתם, הם לכיוון העדין של המנוע במהלך המצערת.

    מנועי בנזין לא תמיד יהיה להם שלב ביניים טוב וחד, מאחר והקרבורטור לפעמים לא מאפשר זאת, רוב הקרבורטורים בשוק הם גנריים של חברת וולברו ולכן, החברות בונות מנוע, ולאחר מכן מלבישות עליו את הקרבורטור עם שינויים עדינים. ישנו גם קשר בין הריד וולווים לכל העניין אבל לא נכנס לזה כי זה כבר יותר מידי.

    ישנם המון מיתוסים עם מנועי בנזין, ולפעמים מדמים אותם למנועי נטרו, הדבר היחיד שמקשר אותם ששניהם מנועי בעירה פנימית.

    צירפתי שרטוט של הקרבורטור שהוא נקרא גם קרבורטור משאבה.
    Click image for larger version. 

Name:	חתך של קרבוראטו&#1.jpg 
Views:	122 
Size:	224.6 קילובייט 
ID:	74321

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כוון מנוע DA 85

    הסיפון משמש כמיכל ציפה כמו במסוקי ניטרו. הוא שומר על מלאי דלק זמין ללא אוויר בכל מצב טיסה.
    אופיר, ההזמנה שלי בתוקף.
    אבי
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [שאלה] כוון טראקינג
    על ידי dikoz בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 09-03-2010, 08:16:00
  2. [עזרה!] כוון מאזנות
    על ידי RonenTal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-02-2010, 15:42:54
  3. [אוף!] עזרה עם כוון טירקס 250
    על ידי דור בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-12-2009, 09:29:03
  4. [שאלה] כוון זוית מנוע
    על ידי dikoz בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-10-2009, 16:32:32
  5. כוון פלגים
    על ידי umbo בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 22-09-2009, 14:38:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •