חברים יקרים,
1- הT45 שמגיע יחד עם כל האלקטרוניקה של היצרן הוא בעייתי.
גם אני הזמנתי אותו בזמנו,הבקר שמגיע יחד איתו הוא אומנם 50A אך נשרף לאחר 4 טיסות,(מצורפת תמונה ששמרתי ממנו למזכרת

)
הסרוואים אינם מהסוג האמין.
כך שיצא שהחלפתי את הבקר הסרוואים והמנוע למרות הכל.

סוללות - אפשר להטיס עם 3S 2200 עם לפחות 30 C, הנ"ל יוצר טיסן עם מרכז כובד אחורי אך כמובן ניתן לשינוי אם מוסיפים משקל מקדימה או ממקמים את הסוללה קדימה ומחוץ לעריסה המיועדת .
שימוש בסוללת 4S 2200 30C לפחות ייתן תוצאה טובה מכל ההיבטים
כמו כן ממליץ בחום לבדוק איזון המניפה בטיסן כמו בכל EDF.
בגדול,הפרמטרים של האלקטרוניקה שמגיעה עם הטיסן עומדת בדרישות ההטסה הבסיסיות.
אבל,והאבל הוא גדול וחשוב מאד,הרכיבים הנם באיכות ירודה.
וכמו שאני אומר -
עדיף לקנות פעם אחת מוצר טוב,ולבנות פעם אחת בצורה קפדנית,ולמתקן פעם אחת אלקטרוניקה טובה, ולהטיס אין ספור פעמים.
זו דעתי
האישית בלבד, ונובעת מהנסיון שצברתי עם הטיסן הנ"ל והאלקטרוניקה שהגיעה יחד איתו.
ישנם עוד כמה דגשים הקשורים לבניית הטיסן,אתם מוזמנים ליצור קשר בפרטי,אשמח לעזור
שבוע טוב שיהיה