דוח המשך :
את כל הניסויים עשיתי בתצורה הבאה על מנת להוריד משתנים
מצערת ליניארית 0-100 , זווית 50% כלומר 0 מעלות לאורך כל הגרף, ללא להבים
החזרתי חלק חלק והרצתי את אותה בדיקה , והתופעה לא חזרה . (עדיין לא החלפתי דו"צ)
לאור זה שכבר פירקתי את רוב הזנב החלטתי לשים 2 מיסבים , לפי המלצתו המעולה של חגי
בשרשור הנ"ל שכבר הפך לקאלט

, כפי שהיה לי בעבר , 2 מיסבים שמטרתם למנוע עיוותים בטורק בדינאמיקה גבוהה.
הרצתי שוב בדיקה ולתדהמתי התופעה חזרה בדיוק ב- 42%-47% מצערת (השתמשתי בכל הבדיקות באותה סוללה מלאה עד הסוף) , כלומר באותו סל"ד (לצערי מכשיר מדידת הסל"ד לא נמצא אצלי לכן אין לי נתונים על הסל"ד עצמו).
מכיוון שלא הצלחתי לשחזר את התופעה בצורה חד חד ערכית ומכיוון שכבר קרה לי שהיו לי 2 טיסות מעולות וטיסה שלישית המערכת התחרפנה
המסקנה שלי היא שכנראה מדובר על תדר שמאוד קשה לעלות עליו ולפעמים הוא מגיע ולפעמים לא כתלות ב..... וודו
השארתי הכל כפי שהוא והחלפתי דו"צ לאדום שמחזיק 2.3 ק"ג ,
והתופעה נעלמה.
קצת מציק לי שלא הצלחתי לסלק את התופעה ולשחזר אותה במדויק, אבל כנראה אני אמשיך לחיות יחד עם עוד 1000 הדברים האחרים שמציקים לי
לפי שאני אעלה לאוויר אני אריץ עוד כמה פעמים על הקרקע לראות אם התופעה נעלמה ואם כן נתחיל בטיסות מבחן לבדוק האם הדו"צ הוא בעצם הפתרון
לגבי איזה דו"צ , מדובר על חבילה השמאלית בתמונה
