ועוד עניין שעוד לא הוזכר פה,
אם אני לא טועה, מומלץ ששני המנועים יעבדו בכיוונים מנוגדים כדי לבטל את האפקט הג'יירוסקופי. (צריך להשיג פרופ הפוך לשם כך)
ועוד עניין שעוד לא הוזכר פה,
אם אני לא טועה, מומלץ ששני המנועים יעבדו בכיוונים מנוגדים כדי לבטל את האפקט הג'יירוסקופי. (צריך להשיג פרופ הפוך לשם כך)
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
התקנות אומרות שהזרם מהבטריות חייב להיות מתחת ל 20 אמפר. מכיוון שאלו בטריות NiMH חשבתי לפצל אותן ככה שכל מנוע צורך 20 אמפר וכל בטריה מספקת 20 אמפר(במקום מצב שבו כל מנוע לוקח 20 אמפר ובטרייה אחת מספקת 40 אמפר לשני המנועים).
לא כל כך הבנתי את השאלה.
עוד לא הוחלט על תצורה לטיסן, כרגע בודקים כל מיני אפשרויות שונות.
אין חובה לשימוש בשני מנועים, חסר דחף בהמראה אז אני רוצה לבדוק את האופציה של שני מנועים(גם טנדם יבדק דרך אגב). אין בעיה של חסכון - הבטריה תספיק גם לטיסה עם שני מנועים פועלים כל הזמן.
כמובן, שימור תנע זוויתי![]()