שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: בניית טיסן עם שני מנועים - התייעצות

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית טיסן עם שני מנועים - התייעצות

    ועוד עניין שעוד לא הוזכר פה,
    אם אני לא טועה, מומלץ ששני המנועים יעבדו בכיוונים מנוגדים כדי לבטל את האפקט הג'יירוסקופי. (צריך להשיג פרופ הפוך לשם כך)
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2012
    הודעות
    51
    תודה!
    8
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בניית טיסן עם שני מנועים - התייעצות

    ציטוט נכתב במקור על ידי AmitB צפיה בהודעה
    נשמע לי מוזר ש זרם מסויים למנוע זה בסדר ויש שני מנועים, אבל זרם כפול לשני המנועים ביחד, פסול...בטוח שאלו התקנות?

    Sent from an Android phone, using Tapatalk
    התקנות אומרות שהזרם מהבטריות חייב להיות מתחת ל 20 אמפר. מכיוון שאלו בטריות NiMH חשבתי לפצל אותן ככה שכל מנוע צורך 20 אמפר וכל בטריה מספקת 20 אמפר(במקום מצב שבו כל מנוע לוקח 20 אמפר ובטרייה אחת מספקת 40 אמפר לשני המנועים).

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomtabachnik צפיה בהודעה
    איזה יצירתיות לשם משתמש
    BIMBAMBOM- סקרנת אותי
    אם רשמת שהוא צריך לסחוב 3.5 פאונד , זה אומר שהוא חייב להיות בנוי בצורה כלשהי שכך שהטיסן יוכל לעוף (מן הסתם)וזה אומר שכדאי שיהיה מאוזן , איך ?
    נגיד ויש לך תכנון , ממה בנית או תבנה
    טום
    לא כל כך הבנתי את השאלה.
    עוד לא הוחלט על תצורה לטיסן, כרגע בודקים כל מיני אפשרויות שונות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    נקודה למחשבה - אם יש חובה לשימוש בשני מנועים אני הייתי מנסה לשים אותם בטנדם (דוגמה - ססנה 337 ) ומשתמש בשני רק לצורכי המראה. באויר לנתק אחד ולטוס בחיסכון על מנוע אחד כשגם הפרופ' השני מקופל.
    אם אין חובה לדו מנועי הרי שמנוע אחד הוא בסופו של דבר קל יותר ומשאיר יותר מקום למטען מועיל.
    בדרך כלל משתמשים במנוע נוסף רק כשמנוע אחד לא מסוגל לתת את ההספק הדרוש.
    אין חובה לשימוש בשני מנועים, חסר דחף בהמראה אז אני רוצה לבדוק את האופציה של שני מנועים(גם טנדם יבדק דרך אגב). אין בעיה של חסכון - הבטריה תספיק גם לטיסה עם שני מנועים פועלים כל הזמן.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Liav צפיה בהודעה
    ועוד עניין שעוד לא הוזכר פה,
    אם אני לא טועה, מומלץ ששני המנועים יעבדו בכיוונים מנוגדים כדי לבטל את האפקט הג'יירוסקופי. (צריך להשיג פרופ הפוך לשם כך)
    כמובן, שימור תנע זוויתי

נושאים דומים

  1. [שאלה] בניית טיסן
    על ידי toly בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 23-10-2011, 15:53:50
  2. [דיון] בניית טיסן
    על ידי ofirsani בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-03-2010, 19:41:36
  3. [שאלה] התייעצות לגבי טיסן
    על ידי beitar116 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-09-2009, 16:11:27
  4. בניית טיסן 3D
    על ידי knfevg בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05-09-2009, 08:12:59
  5. [עזרה!] בניית טיסן מקאפה
    על ידי דור בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 05-06-2009, 00:02:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •