שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: פוטאבה 10CHP איך מפעילים את ה-TRAINER MODE

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: פוטאבה 10CHP איך מפעילים את ה-TRAINER MODE

    לא משנה מה סוג השלט השני ומה שיטת השידור שלו.
    הוא חייב להיות מחובר בעת הפעלת הפונקציה.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat Hasharon
    הודעות
    769
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: פוטאבה 10CHP איך מפעילים את ה-TRAINER MODE

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    לא משנה מה סוג השלט השני ומה שיטת השידור שלו.
    הוא חייב להיות מחובר בעת הפעלת הפונקציה.
    זה בדיוק מה שעשיתי. השלט חניך היה מחובר וזה לא השפיע בכלום.
    חשבתי שאולי הבעיה בשלט שלי אז לחבר יש אותו שלט כמו שלי וגם אצלו אותה "הבעיה"

    איך כל הרוחות מעבירים את מצב ה-TRAINER למצב של ON כמו ב-9CHP ?????

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    132
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: פוטאבה 10CHP איך מפעילים את ה-TRAINER MODE

    ציטוט נכתב במקור על ידי nir צפיה בהודעה
    זה בדיוק מה שעשיתי. השלט חניך היה מחובר וזה לא השפיע בכלום.
    חשבתי שאולי הבעיה בשלט שלי אז לחבר יש אותו שלט כמו שלי וגם אצלו אותה "הבעיה"

    איך כל הרוחות מעבירים את מצב ה-TRAINER למצב של ON כמו ב-9CHP ?????
    הי ניר,
    אופציית הטריינר ב- 10C אפשרית כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    בשלט המאסטר (10c):
    - העברת מפסק Throttle cut למצב Off.
    - טריינר למצב on.
    - מצבי הערוצים בטריינר - Func ערוצים 1-6.

    בשלט החניך (slave):
    - העברה למצב Fm ppm.
    - אם שלט החניך הינו 2.4 צריך לפרק את המודול אחרת לא תקבל ppm.

    כיבוי 2 השלטים, חיבור הכבל ביניהם ורק אז הדלקת שלט המאסטר בלבד. שלט החניך מקבל את המתח ממנו.

    בטרם הטסה יש לוודא שתגובות הסטיקים פועלות כנדרש במאסטר, העברה לחניך במפסק Throttle cut ובדיקה שתגובות הסטיקים כנדרש. אם יש פער בתגובות הסטיקים בין השלטים יש לחזור ולבדוק בתפריט הטריינר במאסטר שאין ערוצים במצב norm.

    בתום ההטסה כיבוי המסוק בשלט המאסטר ע"י קיזוז מצערת מקסימום מטה.
    בהצלחה.
    איתן

    T-REX 600LE
    Mini Titan E325
    Funjet 008

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat Hasharon
    הודעות
    769
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: פוטאבה 10CHP איך מפעילים את ה-TRAINER MODE

    ציטוט נכתב במקור על ידי gaeitan צפיה בהודעה
    הי ניר,
    אופציית הטריינר ב- 10C אפשרית כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    בשלט המאסטר (10c):
    - העברת מפסק Throttle cut למצב Off.
    - טריינר למצב on.
    - מצבי הערוצים בטריינר - Func ערוצים 1-6.

    בשלט החניך (slave):
    - העברה למצב Fm ppm.
    - אם שלט החניך הינו 2.4 צריך לפרק את המודול אחרת לא תקבל ppm.

    כיבוי 2 השלטים, חיבור הכבל ביניהם ורק אז הדלקת שלט המאסטר בלבד. שלט החניך מקבל את המתח ממנו.

    בטרם הטסה יש לוודא שתגובות הסטיקים פועלות כנדרש במאסטר, העברה לחניך במפסק Throttle cut ובדיקה שתגובות הסטיקים כנדרש. אם יש פער בתגובות הסטיקים בין השלטים יש לחזור ולבדוק בתפריט הטריינר במאסטר שאין ערוצים במצב norm.

    בתום ההטסה כיבוי המסוק בשלט המאסטר ע"י קיזוז מצערת מקסימום מטה.
    בהצלחה.
    איתן, תודה רבה עבור הההסבר המקיף.
    יש רק בעיה אחת......אין מצב ON בטריינר כמט שאמרת, יש רק OFF או INH
    ולדעתי פה מתחילה כל הבעיה.
    מה דעתך?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: פוטאבה 10CHP איך מפעילים את ה-TRAINER MODE

    ציטוט נכתב במקור על ידי gaeitan צפיה בהודעה
    הי ניר,
    אופציית הטריינר ב- 10C אפשרית כאשר מתקיימים התנאים הבאים:
    בשלט המאסטר (10c):
    - העברת מפסק Throttle cut למצב Off.
    - טריינר למצב on.
    - מצבי הערוצים בטריינר - Func ערוצים 1-6.

    בשלט החניך (slave):
    - העברה למצב Fm ppm.
    - אם שלט החניך הינו 2.4 צריך לפרק את המודול אחרת לא תקבל ppm.

    כיבוי 2 השלטים, חיבור הכבל ביניהם ורק אז הדלקת שלט המאסטר בלבד. שלט החניך מקבל את המתח ממנו.

    בטרם הטסה יש לוודא שתגובות הסטיקים פועלות כנדרש במאסטר, העברה לחניך במפסק Throttle cut ובדיקה שתגובות הסטיקים כנדרש. אם יש פער בתגובות הסטיקים בין השלטים יש לחזור ולבדוק בתפריט הטריינר במאסטר שאין ערוצים במצב norm.

    בתום ההטסה כיבוי המסוק בשלט המאסטר ע"י קיזוז מצערת מקסימום מטה.
    בהצלחה.
    אהלן ניר,
    מצטער שלקח לי המון זמן לראות את השירשור אני פשוט בארה"ב ויש הפרשי שעות...
    איתן נתן הסבר מקיף ונכון על איפשור אופציית החניך-מדריך, התנאים המקדימים שהוא רשם נכונים וצריכים להתקיים ע"מ להפעיל את הפונקציה, יש בהסבר שלו רק טעות סימנטיקה קטנה והיא לגבי מפסק ה THROTTLE CUT - עליך להעביר פונקציה זו ל INH (לא מאופשר) ולא ל OFF.
    סיכום לגבי הדברים:
    - חבר את שני השלטים בכבל מתאים
    - בטל את פונקציית ה THROTTLE CUT בשלט המדריך (INH).
    - כנס למסך TRAINER בשלט המדריך והעבר את הפונקיצה למצב OFF, אין בעייה שהמצב שכתוב הינו OFF מאחר והדרך להעביר שליטה (ז"א לשנות ל ON) היא ע"י משיכת מפסק H כמו שציינת.
    - וודא שהערוצים הרלוונטיים מאופשרים לשלט ה SLAVE במסך ה TRAINER של שלט המדריך.
    - ודא מוד PPM/FM ולא PCM בשלט החניך.
    - הדלק שלט המדריך בלבד, והעבר שליטה ע"י משיכה במתג H.

    במסך ה TRAINER ישנן שתי אופציות איפשור שליטה:
    1 - NORMAL (NORM): משמע העברת יכולת שליטה על הערוץ ללא שום מיקסים הקיימים בקופסאת המדריך, כמו כן קיזוז קופסאת המדריך לא יעבור לחניך ויהיה עליו לקזז בעצמו ע"מ להשוות פיקודים.
    2 - FUNCTION (FUNC): משמע העברת יכולת שליטה על הערוץ, כולל המיקסים הקשורים לערוץ המועבר וכולל הקיזוזים מקופסאת המדריך.

    בהצלחה ותרגיש חופשי להמשיך לשאול אם לא מסתדר!
    נ.ב.ח (נזכר בדבר חשוב):
    אורי תודה על הפירגון אתה מלך! מתגעגע המון!!!

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat Hasharon
    הודעות
    769
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: פוטאבה 10CHP איך מפעילים את ה-TRAINER MODE

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    אהלן ניר,
    מצטער שלקח לי המון זמן לראות את השירשור אני פשוט בארה"ב ויש הפרשי שעות...
    איתן נתן הסבר מקיף ונכון על איפשור אופציית החניך-מדריך, התנאים המקדימים שהוא רשם נכונים וצריכים להתקיים ע"מ להפעיל את הפונקציה, יש בהסבר שלו רק טעות סימנטיקה קטנה והיא לגבי מפסק ה THROTTLE CUT - עליך להעביר פונקציה זו ל INH (לא מאופשר) ולא ל OFF.
    סיכום לגבי הדברים:
    - חבר את שני השלטים בכבל מתאים
    - בטל את פונקציית ה THROTTLE CUT בשלט המדריך (INH).
    - כנס למסך TRAINER בשלט המדריך והעבר את הפונקיצה למצב OFF, אין בעייה שהמצב שכתוב הינו OFF מאחר והדרך להעביר שליטה (ז"א לשנות ל ON) היא ע"י משיכת מפסק H כמו שציינת.
    - וודא שהערוצים הרלוונטיים מאופשרים לשלט ה SLAVE במסך ה TRAINER של שלט המדריך.
    - ודא מוד PPM/FM ולא PCM בשלט החניך.
    - הדלק שלט המדריך בלבד, והעבר שליטה ע"י משיכה במתג H.

    במסך ה TRAINER ישנן שתי אופציות איפשור שליטה:
    1 - NORMAL (NORM): משמע העברת יכולת שליטה על הערוץ ללא שום מיקסים הקיימים בקופסאת המדריך, כמו כן קיזוז קופסאת המדריך לא יעבור לחניך ויהיה עליו לקזז בעצמו ע"מ להשוות פיקודים.
    2 - FUNCTION (FUNC): משמע העברת יכולת שליטה על הערוץ, כולל המיקסים הקשורים לערוץ המועבר וכולל הקיזוזים מקופסאת המדריך.

    בהצלחה ותרגיש חופשי להמשיך לשאול אם לא מסתדר!
    נ.ב.ח (נזכר בדבר חשוב):
    אורי תודה על הפירגון אתה מלך! מתגעגע המון!!!

    קודם כל תודה עבור התשובה המקיפה.

    2 שאלות לי אליך:

    1. האם השלט שלי בכלל מתאים? (יש לי פוטאבה SKYSPORT FM ) ואין לי שם שום אופציה להעביר בין FM ל-PCM ) יש רק FM (הוצאתי גם את הגביש)
    2. עשיתי את כל מה שאמרתי לי שלב אחר שלב, הבעיה היחידה היא שמצב הטריינר לא עובר ל-ON מממצב OFF לאחר העברת המתג של הטריינר.

    יש לך רעיונות לסיבה לכך?

    תודה
    נערך לאחרונה על ידי nir; 14-02-2009 בשעה 09:17:22.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •