שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: אוטורוטציה בטירקס 450

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    גם אצלי הגרפים ב Hold וב Idle זהים.
    אבל הרעיון שעמית העלה מעניין ושווה בדיקה.

    לא הבנתי איך המסוק "קפץ לך לאוויר" מהריצפה שהעברת ל Hold ....
    גם עם גרף ה Hold שלך היה כמו ב Idle ו/או כמו ב Normal הוא לא אמור "לקפוץ לאוויר", אלה אם העברת ל Hold ומיד דחפת מצערת/קולקטיב למעלה

    אורי
    אורי מאחר והמסוק מרחף באיזור ה 5 מע' (כתלות בסל"ד כמובן), הזווית ב NORMAL בגרף -5, +5, +10 תינתן במצב בו ריחוף באמצע סטיק מצערת/קולקטיב, לעומת זאת ב IDLE ריחוף יתקבל בגרף של +10, 0, -10 באיזור הרבע העליון של הסטיק מצערת/קולקטיב (כ 3/4 סטיק).
    במצב בו גרף ה HOLD זהה לגרף ה NORMAL במידה ותרחף במוד IDLE (מזכיר באיזור ה 3/4 סטיק) ותכניס ל HOLD - הזווית שתתקבל תהיה באיזור ה 7-8 מע', ז"א עלייה מיידית של כ 2-3 מע' מהמצב האחרון בו היית, דבר שיגרום כמובן ל"קפיצה" של המסוק ובאם לא תגיב מספיק מהר גם לאיבוד דרסטי של סיבובי ראש.
    אני מכוון לחניכים שלי את גרף ה HOLD בהתאם לרמת ההטסה שלהם, תרגולי אוטורוטציה מבחינתי מתוך ראייה של תפעול חירומים, קודמים לתירגולי טיקטוק או טיסה הפוכה ולכן בשלב הראשוני בו המטיס המתחיל מטיס רוב הזמן ב NORMAL אני משווה לו את גרף ה HOLD (עם יותר זווית חיובית במקס' תנועה), כאשר החניך מתקדם ומטיס כבר 3D או אווירובטי - משמע חלק הארי של הטיסה הינו במוד IDLE, אין שום סיבה לטוס עם גרף HOLD שונה מהמצב אותו אתה מטיס, וע"כ בשלב זה אני משווה לחניכים את גרף ה HOLD ל IDLE.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    אורי מאחר והמסוק מרחף באיזור ה 5 מע' (כתלות בסל"ד כמובן), הזווית ב NORMAL בגרף -5, +5, +10 תינתן במצב בו ריחוף באמצע סטיק מצערת/קולקטיב, לעומת זאת ב IDLE ריחוף יתקבל בגרף של +10, 0, -10 באיזור הרבע העליון של הסטיק מצערת/קולקטיב (כ 3/4 סטיק).
    במצב בו גרף ה HOLD זהה לגרף ה NORMAL במידה ותרחף במוד IDLE (מזכיר באיזור ה 3/4 סטיק) ותכניס ל HOLD - הזווית שתתקבל תהיה באיזור ה 7-8 מע', ז"א עלייה מיידית של כ 2-3 מע' מהמצב האחרון בו היית, דבר שיגרום כמובן ל"קפיצה" של המסוק ובאם לא תגיב מספיק מהר גם לאיבוד דרסטי של סיבובי ראש.
    הכל נכון.
    רק הוא ציין שהוא עשה זאת על הקרקע, ז"א שהמסוק לא היה בריחוף לכן גם אם הגרף ב Normal אין מצב שהוא "יקפוץ" לאוויר, אלה אם הוא העלה פיץ' במקביל (במקום להוריד).

    אורי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: אוטורוטציה בטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    הכל נכון.
    רק הוא ציין שהוא עשה זאת על הקרקע, ז"א שהמסוק לא היה בריחוף לכן גם אם הגרף ב Normal אין מצב שהוא "יקפוץ" לאוויר, אלה אם הוא העלה פיץ' במקביל (במקום להוריד).

    אורי
    מאותה הסיבה,
    המסוק במצב IDLE יכול להיות לצורך העניין על הריצפה החל מ 50% מצערת/קלקטיב ומטה (0 מע' ומטה), לצורך העניין בוא נגיד שהיינו קצת מעט מ 50% על מנת לקבל זווית שלילית מסויימת וכי לא נשמע לי הגיוני שהוא היה 100% שלילי על הריצפה, במצב זה העברה ל HOLD כשהגרפים שלו זהים ל NORMAL בהכרח "תקפיץ" את המסוק לאוויר מאחר ובאותו מצב סטיק נתון זווית הלהבים תעלה מזווית של 0-(-1) לזווית של 4-5 (ריחוף או קרוב לזה).
    אני חושב שזה המצב שהבחור תיאר מאחר וכמו שציינת אין דרך אחרת שהמסוק יעלה לאוויר חוצמיזה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •