מניסיון עם הפאן קאב:
א. תבדוק שלמנוע יש הטייה כלפי מטה בהתאם להוראות. אם עשית זאת, תן הטייה מלאה כלפי מטה. (ד"א באיזה מנוע אתה משתמש, נראה בעל כוח רב וזו גם הסיבה)
ב. בטיסה ישרה ואופקית בפתיחת מצערת הטיסן מושך כלפי מעלה? אם חיובי (אז תגיד חיובי

), ונתת הטייה מקסימלית למנוע (סעיף א), תעשה מיקס לדאון (DOWN) בפתיחת מצערת
ג. נסה לתרגל ריצת המראה ופתיחת מצערת הדרגתית, זה ימנע את התופעה, יקנה לך הרגלי הטסה נכונים וילמד אותך לשלוט גם המצבים כאלו. במקרה זה תמצא שביל כבוש או כביש ולא שדה.
ד. קח מדריך מנוסה שיקז לך את הטיסן וילמד אותך הטסה נכונה.
תעדכן.
בהצלחה