שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 33

נושא: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    ציטוט נכתב במקור על ידי yehuda.bitton3 צפיה בהודעה
    דניאל אם הגעת ל-90% גיין בשלט ועדיין אין לך הנטינג אז כנראה שהגיין המכני שלך נמוך, מה שאתה צריך לעשות זה פשוט להעלות את הבול לינק שמתחבר לסרבו זנב חור אחד החוצה וככה אתה מגדיל את הגיין המכני.
    סביר, אבל לא מחוייב יהודה..
    1. ייתכן שהשימוש בפונקציית הגיין לא נעשה נכון. אם אכן דניאל הגיע ל90% גיין ואין הנטינג אז או שהגיין המכאני ממש ממש נמוך, או שהג׳יירו לא מגביר מספיק.
    2. זה מאד משנה לאיזה כיוון זריקת הזנב. מה אם הזנב נזרק ימינה ולא שמאלה כמו בד״כ? זה אומר שיש יותר מדי גיין. אם אין הנטינג אז עודף הגיין איננו דיגיטלי אלא מכאני ואז הצעד הנדרש יהיה הורדת הבול לינק חור אחד פנימה כדי דווקא להוריד גיין מכאני
    3. אם מדובר במסוק של אליין עם בקר של אליין והוא מוגדר במצב גוברנור - הבעיה עשויה להתחיל משם. מצב הגוברנור בבקרים של אליין לא מוצלח למדי מנסיוני ומביקורות שקראתי בrcGroups, הוא מייצר שינויים מהירים מדי ותזזיתיים מדי במהירות המנוע מה שיכול לגרום לזריקות זנב עקב שינויי טורק מהירים.
    4. על אותו משקל השאלה שלי לגבי גרף מצערת... בדיקה נכונה של ״זריקת זנב״ צריך לבצע בטווח בו אין שינויים משמעותיים בגרף המצערת, רצוי שיהיה לינארי לגמרי מנקודת הריחוף ועד מקסימום הטווח. כי כמו שאמרתי אם בנוסף לשינויי הפיטץ׳ יש גם שינויים במהירות הראש זה מקשה מאד על הג׳יירו לתקן

    אגב שאלה נוספת- באילו להבי זנב אתה משתמש? אצלי המעבר ללהבי קרבון בזנב במקום פלסטיק (היו לי להבים מפלסטיק הנדסי של פוסונו, המקוריים של אליין בכלל על הפנים) הביא לשיפור משמעותי בשמירת הזנב. אם קודם עם להבי הפלסטיק הגעתי למצב ״סבבה״ על פי כל הנקודות שהעליתי לעיל, המעבר ללהבי קרבון הביא למצב מושלם.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    סביר, אבל לא מחוייב יהודה..
    1. ייתכן שהשימוש בפונקציית הגיין לא נעשה נכון. אם אכן דניאל הגיע ל90% גיין ואין הנטינג אז או שהגיין המכאני ממש ממש נמוך, או שהג׳יירו לא מגביר מספיק.
    2. זה מאד משנה לאיזה כיוון זריקת הזנב. מה אם הזנב נזרק ימינה ולא שמאלה כמו בד״כ? זה אומר שיש יותר מדי גיין. אם אין הנטינג אז עודף הגיין איננו דיגיטלי אלא מכאני ואז הצעד הנדרש יהיה הורדת הבול לינק חור אחד פנימה כדי דווקא להוריד גיין מכאני
    3. אם מדובר במסוק של אליין עם בקר של אליין והוא מוגדר במצב גוברנור - הבעיה עשויה להתחיל משם. מצב הגוברנור בבקרים של אליין לא מוצלח למדי מנסיוני ומביקורות שקראתי בrcGroups, הוא מייצר שינויים מהירים מדי ותזזיתיים מדי במהירות המנוע מה שיכול לגרום לזריקות זנב עקב שינויי טורק מהירים.
    4. על אותו משקל השאלה שלי לגבי גרף מצערת... בדיקה נכונה של ״זריקת זנב״ צריך לבצע בטווח בו אין שינויים משמעותיים בגרף המצערת, רצוי שיהיה לינארי לגמרי מנקודת הריחוף ועד מקסימום הטווח. כי כמו שאמרתי אם בנוסף לשינויי הפיטץ׳ יש גם שינויים במהירות הראש זה מקשה מאד על הג׳יירו לתקן

    אגב שאלה נוספת- באילו להבי זנב אתה משתמש? אצלי המעבר ללהבי קרבון בזנב במקום פלסטיק (היו לי להבים מפלסטיק הנדסי של פוסונו, המקוריים של אליין בכלל על הפנים) הביא לשיפור משמעותי בשמירת הזנב. אם קודם עם להבי הפלסטיק הגעתי למצב ״סבבה״ על פי כל הנקודות שהעליתי לעיל, המעבר ללהבי קרבון הביא למצב מושלם.
    גם אצלי לא הצלחתי להגיע לצב אופטימאלי על להבי פלסטיק,
    מעבר ללהבי קרבון בזנב העלימה את התופעה וייצבה את כל חווית הטיסה
    (גם בTREX500)
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

נושאים דומים

  1. התייעצות לגבי SCALE
    על ידי matana21 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-08-2011, 18:54:41
  2. [עזרה!] שאלה לגבי ג'ירו GP750 וסרבו פוטבה (הגדרות)
    על ידי paniry בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-01-2010, 11:44:14
  3. [שאלה] התייעצות לגבי טיסן
    על ידי beitar116 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-09-2009, 16:11:27
  4. התייעצות לגבי מנוע ל 450
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 15-08-2009, 03:30:04
  5. התייעצות לגבי מטענים
    על ידי vinay בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09-10-2008, 16:58:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •