שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 33

נושא: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    שלום חברים

    לאחרונה התחדשתי ב TREX500.
    יש לי בעיה שאיני מצליח לפתור: בפתיחת מנוע הזנב נזרק מעט הצידה.
    אבל בריחוף ובטיסה סביב הזנב נשמר יפה.

    כאמור, מדובר על גירו GP750 וסרוו 9257 מקורי
    כיוונתי את הגירו לפי הגדרות היצרן (כל המודים על ירוק).
    כאשר אני משנה את ה GAIN בשלט, אין שום שינוי.
    אני מגיע אפילו להגבר של 90% ועדיין אין TAIL HUNTING
    הפלאג עם החוט הצהוב שמגיע מהגירו מחובר למקומו (ערוץ GEAR)
    הג'ירו נמצא במצב HEAD LOCK כיוון שהנורה דלוקה בירוק קבוע.
    מה יכולה להיות הבעיה?
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 13-10-2012 בשעה 18:51:13.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    דבר ראשון צריך לבדוק את מה שטענת ששינויים בגיין בשלט לא באים לידי ביטוי בהתנהגות המסוק באוויר.. הדרך לבדוק שינויים בהגבר היא כשהמסוק על השולחן והג׳יירו במצב שומר, לסובב את המסוק ולראות באיזו מידה סרבו הזנב מתקן בתגובה לשינוי. לאחר מכן נסה להפחית או להגביר את הגיין ולראות אם מידת התיקון של סרבו הזנב לאותו טווח סיבוב של המסוק משתנה. כמובן שהגברת הגיין אמורה להביא ליותר תיקון והנמכת הגיין לפחות תיקון, פר אותו סיבוב של המסוק פחות או יותר. האם אכן כשאתה משנה את הגיין בשלט אתה רואה שינויים במידת התיקון של סרבו הזנב? אם לא, חזור להוראות המשדר ע״מ לוודא שאתה מכוון את הגיין במקום הנכון; אני שברתי את הראש חודשיים על רעידות זנב בתחילת הדרך כי לא הבנתי שאני משתמש לא נכון בפונקציית הגיין באורורה 9 שלי.
    אם אכן אתה רואה שינויים בתגובתיות התיקון בהתאם לשינויים בגיין בשלט, ובגיין 90 עדיין אין הנטינג אבל יש זריקות זנב, רוב הסיכויים שחסר גיין מכאני. מענה יותר מדוייק לסוגיה מצריך עוד מידע:
    עם איזו מערכת רדיו אתה משתמש?
    באיזה כיוון הזנב נזרק ומה אופי ״הזריקה״? נזרק שמאלה (אף ימינה) ומייד מצקן חזרה ימינה, נזרק ימינה, נזרק לכיוון מסויים וחוזר חזרה או שלא חוזר?
    באיזה מרחק ממרכז ההורן ממוקם הבול לינק של סרבו הזנב?
    האם ביצעת כיוון מכאני של הזנב במצב לא שומר?
    האם לימיטים הוגדרו כראוי?
    כיצד נראה גרף המצערת שלך?
    באיזה בקר אתה משתמש, האם מצב גוברנור מופעל?
    בדקת שכל התנועה במכלול הזנב חלקה בלי תקיעות וחיכוכים? מובילי הפושרוד זנב משומנים, ציר זנב משומן?
    נערך לאחרונה על ידי Friman; 20-10-2012 בשעה 19:37:45.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2011
    הודעות
    458
    תודה!
    4
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    דניאל אם הגעת ל-90% גיין בשלט ועדיין אין לך הנטינג אז כנראה שהגיין המכני שלך נמוך, מה שאתה צריך לעשות זה פשוט להעלות את הבול לינק שמתחבר לסרבו זנב חור אחד החוצה וככה אתה מגדיל את הגיין המכני.
    בכל אופן ממליץ לך לעבור על כל מה שגיל אמר ולבדוק שאין חופשים במכלול הזנב וששום דבר לא מתחכך או נתקע.
    Yehuda Bitton
    Aurora 9 2.4Ghz
    T-rex 450 DFC
    T-rex 700E DFC

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    ציטוט נכתב במקור על ידי yehuda.bitton3 צפיה בהודעה
    דניאל אם הגעת ל-90% גיין בשלט ועדיין אין לך הנטינג אז כנראה שהגיין המכני שלך נמוך, מה שאתה צריך לעשות זה פשוט להעלות את הבול לינק שמתחבר לסרבו זנב חור אחד החוצה וככה אתה מגדיל את הגיין המכני.
    סביר, אבל לא מחוייב יהודה..
    1. ייתכן שהשימוש בפונקציית הגיין לא נעשה נכון. אם אכן דניאל הגיע ל90% גיין ואין הנטינג אז או שהגיין המכאני ממש ממש נמוך, או שהג׳יירו לא מגביר מספיק.
    2. זה מאד משנה לאיזה כיוון זריקת הזנב. מה אם הזנב נזרק ימינה ולא שמאלה כמו בד״כ? זה אומר שיש יותר מדי גיין. אם אין הנטינג אז עודף הגיין איננו דיגיטלי אלא מכאני ואז הצעד הנדרש יהיה הורדת הבול לינק חור אחד פנימה כדי דווקא להוריד גיין מכאני
    3. אם מדובר במסוק של אליין עם בקר של אליין והוא מוגדר במצב גוברנור - הבעיה עשויה להתחיל משם. מצב הגוברנור בבקרים של אליין לא מוצלח למדי מנסיוני ומביקורות שקראתי בrcGroups, הוא מייצר שינויים מהירים מדי ותזזיתיים מדי במהירות המנוע מה שיכול לגרום לזריקות זנב עקב שינויי טורק מהירים.
    4. על אותו משקל השאלה שלי לגבי גרף מצערת... בדיקה נכונה של ״זריקת זנב״ צריך לבצע בטווח בו אין שינויים משמעותיים בגרף המצערת, רצוי שיהיה לינארי לגמרי מנקודת הריחוף ועד מקסימום הטווח. כי כמו שאמרתי אם בנוסף לשינויי הפיטץ׳ יש גם שינויים במהירות הראש זה מקשה מאד על הג׳יירו לתקן

    אגב שאלה נוספת- באילו להבי זנב אתה משתמש? אצלי המעבר ללהבי קרבון בזנב במקום פלסטיק (היו לי להבים מפלסטיק הנדסי של פוסונו, המקוריים של אליין בכלל על הפנים) הביא לשיפור משמעותי בשמירת הזנב. אם קודם עם להבי הפלסטיק הגעתי למצב ״סבבה״ על פי כל הנקודות שהעליתי לעיל, המעבר ללהבי קרבון הביא למצב מושלם.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    סביר, אבל לא מחוייב יהודה..
    1. ייתכן שהשימוש בפונקציית הגיין לא נעשה נכון. אם אכן דניאל הגיע ל90% גיין ואין הנטינג אז או שהגיין המכאני ממש ממש נמוך, או שהג׳יירו לא מגביר מספיק.
    2. זה מאד משנה לאיזה כיוון זריקת הזנב. מה אם הזנב נזרק ימינה ולא שמאלה כמו בד״כ? זה אומר שיש יותר מדי גיין. אם אין הנטינג אז עודף הגיין איננו דיגיטלי אלא מכאני ואז הצעד הנדרש יהיה הורדת הבול לינק חור אחד פנימה כדי דווקא להוריד גיין מכאני
    3. אם מדובר במסוק של אליין עם בקר של אליין והוא מוגדר במצב גוברנור - הבעיה עשויה להתחיל משם. מצב הגוברנור בבקרים של אליין לא מוצלח למדי מנסיוני ומביקורות שקראתי בrcGroups, הוא מייצר שינויים מהירים מדי ותזזיתיים מדי במהירות המנוע מה שיכול לגרום לזריקות זנב עקב שינויי טורק מהירים.
    4. על אותו משקל השאלה שלי לגבי גרף מצערת... בדיקה נכונה של ״זריקת זנב״ צריך לבצע בטווח בו אין שינויים משמעותיים בגרף המצערת, רצוי שיהיה לינארי לגמרי מנקודת הריחוף ועד מקסימום הטווח. כי כמו שאמרתי אם בנוסף לשינויי הפיטץ׳ יש גם שינויים במהירות הראש זה מקשה מאד על הג׳יירו לתקן

    אגב שאלה נוספת- באילו להבי זנב אתה משתמש? אצלי המעבר ללהבי קרבון בזנב במקום פלסטיק (היו לי להבים מפלסטיק הנדסי של פוסונו, המקוריים של אליין בכלל על הפנים) הביא לשיפור משמעותי בשמירת הזנב. אם קודם עם להבי הפלסטיק הגעתי למצב ״סבבה״ על פי כל הנקודות שהעליתי לעיל, המעבר ללהבי קרבון הביא למצב מושלם.
    גם אצלי לא הצלחתי להגיע לצב אופטימאלי על להבי פלסטיק,
    מעבר ללהבי קרבון בזנב העלימה את התופעה וייצבה את כל חווית הטיסה
    (גם בTREX500)
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    גיל

    תודה רבה על המידע המקצועי והמפורט. המסוק עבר ריסוק קל, ויתכן ושכחתי לכוון את הזנב למצב לא שומר.
    איני מכיר מספיק טוב את ה GP750. האם לאחר כיוון מכני במצב לא שומר זנב יש לבצע פעולה כלשהי?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    גיל

    תודה רבה על המידע המקצועי והמפורט. המסוק עבר ריסוק קל, ויתכן ושכחתי לכוון את הזנב למצב לא שומר.
    איני מכיר מספיק טוב את ה GP750. האם לאחר כיוון מכני במצב לא שומר זנב יש לבצע פעולה כלשהי?
    להגדיר לימיטים מחדש
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    ידידי היקר, תחליף ג'יירו
    הג'יירו הזה הוא מקור לצרות
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    2,299
    תודה!
    339
    הודה 284 פעמים ב 210 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    רק ספארטן הכי טוב והכי מדוייק אין עליו שווה כל שקל
    goblin 700 red
    goblin 700 carbon red
    spektrum Dx9
    skookum 540

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    עודד

    יש לך ידע מקצועי יפה.
    אבל יש לך בעיה אחת - אתה נוהג לכתוב בסגנון של שחור ולבן וקוטל ישר במקום.
    האם אתה אמריקאי במקור?

    לא כולם בסרטים טובים ורעים. יש גם את האפורים. אולי זה לא הג'רו הכי טוב שיש,
    אבל כנראה שיש בעיה שלא עליתי עליה והיא תתגלה גם עם ג'ירו יקר וטוב יותר.
    מקווה שתפנים את הטיפ ותקבל אותו ברוח טובה.

    נחזור לענינינו. בינתיים כיוונתי מצב מכני.
    יש שיפור כלשהו. אנסה את שאר הבדיקות שהציע FRIMAN ואחזור לדווח.
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 15-10-2012 בשעה 09:00:34.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    עודד

    יש לך ידע מקצועי יפה.
    אבל יש לך בעיה אחת - אתה נוהג לכתוב בסגנון של שחור ולבן וקוטל ישר במקום.
    האם אתה אמריקאי במקור?

    לא כולם בסרטים טובים ורעים. יש גם את האפורים. אולי זה לא הג'רו הכי טוב שיש,
    אבל כנראה שיש בעיה שלא עליתי עליה והיא תתגלה גם עם ג'ירו יקר וטוב יותר.
    מקווה שתפנים את הטיפ ותקבל אותו ברוח טובה.

    נחזור לענינינו. בינתיים כיוונתי מצב מכני.
    יש שיפור כלשהו. אנסה את שאר הבדיקות שהציע FRIMAN ואחזור לדווח.



    זה שחור ולבן במקרה הזה, אין מה להרבות מילים
    הג'יירו שלך אינו אמין, אין כאן שאלה של "עובד מספיק טוב לצרכים שלי" הוא יחדל לעבוד ברגע האמת והנזק שיגרם יהיה הרבה יותר גדול מעולת הג'יירו
    ג'יירו צריך 2 דברים כדי להיות "לא שחור לבן"
    הראשון ולפני הכל- אמינות. בלי זה הג'יירו אינו ראוי לשימוש, והג'יירו שלך אינו אמין ולכן אינו ראוי לשימוש
    והשני- איכות עבודה מספקת. ודווקא את זה הג'יירו שלך כן יודע לתת ברמה סבירה ושם הבעייה שלו. אתה מרגיש נוח איתו עד שבגללו אתה מרסק מסוק.
    קבל את עצתי ופשוט תקנה ספרטן, לא כאן המקום לחסכנות. ורק אחרי זה תפתור את שאר הבעייות אם עדיין יהיו
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    336
    תודה!
    1
    הודה 7 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    היי דניאל
    כנס ופנק את עצמך ב- 50% הנחה
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?55933-
    Spektrum DX7 2.4
    trex 450 sport v2
    swift 2
    t 45 edf
    f4u קאפה

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    מה לגבי FUTABA 401? יש לי כזה פנוי...

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    ה401 זה סוס עבודה וותיק וטוב
    לא באותה איכות של הספרטן, אבל בהחלט מספק ולא יפתיע אותך בבעיטה לא צפויה
    תוכל בהחלט להנות ממנו
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben צפיה בהודעה
    היי דניאל
    כנס ופנק את עצמך ב- 50% הנחה
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?55933-

    לא מבצע ולא נעליים, זה טיפה יותר יקר מאי ביי
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    אם אתה מעלה גיין ולא מגיע להאנטינג, תבדוק את החיבורים וההגדרות שוב, תוודא שאתה משנה את המוד הנכון בשלט.
    יש לך בעיה וצריך לפתור אותה לפני שאתה זורק כסף..
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    בינתיים ניסיתי גם את ה FUTABA 401 שלי והבעיה לא נפתרה.
    הזנב בורח תמיד ימינה בפתיחת מצערת. נראה כאילו הסרוו לא מצליח לסגור את המומנט הנגדי שיוצרות הלהבים.
    אגב, אני מנסה זאת ב NORMAL. האם תופעה כזו מקובלת\ במוד כזה?
    (אני מפחד להעביר ל IDLE UP לפני שאני מבין מה הבעיה)
    אגב, איני רואה טעם לשנות משהו בזרוע של הסרוו כיוון שהלינק נמצא כמעט בחור האחרון שלה.
    אולי הבעיה בסרוו?

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    אלא אם הסרבו תקול, ה9257 אמור לעבוד טוב על Trex 500.
    עזוב ״כמעט בסוף״... בהורנים שונים המרחקים הללו שונים כפי שאתה בטח יודע . מה המרחק במילימטרים ממרכז ההורן ועד מרכז הבול לינק על סרבו הזנב?
    אבל לפני הכל - האם אתה בטוח שאתה מפעיל נכון את פונקציית הג׳יירו גיין? שאלתי אותך בתגובה הראשונה שלי לשרשור ולא התייחסת לכך - האם כשאתה משנה את ערכי הגיין אתה רואה שינויים במידת התיקון של הג׳יירו לתנועת הזנב? זו השאלה הראשונה לפני כולן לדעתי כי אם אתה לא רואה שינויים במידת התיקון של הג׳יירו כשאתה משנה את ערכי הגיין, זה אומר שהפונקציה פשוט לא פעילה וערכי הגיין נקבעים לפי הEPA שקבועים לערוץ הגיין, ושום שינוי שתשנה בתפריט הגיין כנראה לא ישפיע. ואז יש שני פתרונות- או להבין למה תפריט הגיין לא עובד כפי שאמור לעבוד, או לנסות לשנות את ערכי הגיין דרך הEPA של ערוץ הגיין. ב9X עם תוכנה המקורית למשל אני חושב שזו הדרך היחידה לשנות את הגיין.
    אם יש לך תגובתיות במידת התיקון בהתאם לשינוי ערכי הגיין בתפריט הגיין- יופי, נמשיך משם הלאה לשאלת המילימטרים בהורן.
    נערך לאחרונה על ידי Friman; 20-10-2012 בשעה 19:42:42.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    כאשר אני מוריד GAIN מתחת ל 50% אז האור בג'ירו נכבה ואז הג'ירו יוצא ממוד HEADING HOLD
    כלומר, הפונקציה כנראה פעילה. אבל איני מצליח להגיע למצב של TAIL HUNTING
    כלומר אני מניח שאין מספיק תגובה של הסרוו? האם יש עוד פתרון לנושא מלבד הגדלת הזרוע של הסרוו?
    אנסה ואחזור לדווח...

    נ.ב
    שכחתי לציין שרכשתי את המסוק עם בקר פשוט יחסית (TURNIGY 80) לדעתי זה לא פחות מפשע לשים בקר כזה עלוב על מסוק כזה איכותי
    אבל זה מה שיש כרגע. האם זה גם יכול להיות מקור לבעיה?

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    336
    תודה!
    1
    הודה 7 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    לא כל כך קשור ......אבל
    הייתם יום שיש בדלתון?
    Spektrum DX7 2.4
    trex 450 sport v2
    swift 2
    t 45 edf
    f4u קאפה

  21. המשתמשים הבאים אמרו תודה לben על הודעתו:

    cas (21-10-2012)

  22. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    בינתיים ניסיתי גם את ה FUTABA 401 שלי והבעיה לא נפתרה.
    הזנב בורח תמיד ימינה בפתיחת מצערת. נראה כאילו הסרוו לא מצליח לסגור את המומנט הנגדי שיוצרות הלהבים.
    אגב, אני מנסה זאת ב NORMAL. האם תופעה כזו מקובלת\ במוד כזה?
    (אני מפחד להעביר ל IDLE UP לפני שאני מבין מה הבעיה)
    אגב, איני רואה טעם לשנות משהו בזרוע של הסרוו כיוון שהלינק נמצא כמעט בחור האחרון שלה.
    אולי הבעיה בסרוו?





    תחזיר את הבול שיהיה יותר קרוב למרכז
    בחור המרוחק אתה מקבל תגובה מהירה ולא יציבה
    מציע להתחיל מהחור הכי קרוב ולבדוק

    אם לא היית גר בקצה העולם הייתי מזמין אותך ובודק את זה מקרוב
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  23. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    "בחור המרוחק אתה מקבל תגובה מהירה ולא יציבה"
    זהו משפט שמזמין בדיחה נחמדה, אבל לא נעים, יש כאן ילדים

  24. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    "בחור המרוחק אתה מקבל תגובה מהירה ולא יציבה"
    זהו משפט שמזמין בדיחה נחמדה, אבל לא נעים, יש כאן ילדים



    כולנו ילדים, הנה אנחנו בפורום צעצועים...
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  25. #24
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    484
    תודה!
    89
    הודה 84 פעמים ב 54 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    לא קראתי את כל השרשור אבל בדקת בשלט שהפונקציה של הגיר פעילה?

    איזה שלט יש לך?

    ב dx7
    צריך לבדוק שהאאוט פוט של הגיר אכן גיר ןלא משהוא אחר

  26. #25
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התייעצות לגבי GP750 בשילוב 9257

    אכן מדובר על DX7 (משתמש בו רק לטיסנים/מסוקים לטווחים קרובים)
    ערוץ ההגבר של הגי'רו (חוט צהוב בודד) מחובר ל GEAR במקלט
    התכנות שלי נראה כרגע כך.
    מפסק Rudder D/R מעביר את המצב בין 0 ל 1.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	DSCF3258.JPG‏ 
Views:	40 
Size:	56.8 קילובייט 
ID:	76507   Click image for larger version. 

Name:	DSCF3260.JPG‏ 
Views:	42 
Size:	48.0 קילובייט 
ID:	76506  

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. התייעצות לגבי SCALE
    על ידי matana21 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-08-2011, 18:54:41
  2. [עזרה!] שאלה לגבי ג'ירו GP750 וסרבו פוטבה (הגדרות)
    על ידי paniry בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-01-2010, 11:44:14
  3. [שאלה] התייעצות לגבי טיסן
    על ידי beitar116 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-09-2009, 16:11:27
  4. התייעצות לגבי מנוע ל 450
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 15-08-2009, 03:30:04
  5. התייעצות לגבי מטענים
    על ידי vinay בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09-10-2008, 16:58:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •