שלום,
רציתי להשתדרג במנוע סקורפיון 1400KV ל500 החדש שלי
השאלה היא כזאת:
האם הבקר המקורי(60 אמפר) יספיק בשביל המנוע הזה?
שלום,
רציתי להשתדרג במנוע סקורפיון 1400KV ל500 החדש שלי
השאלה היא כזאת:
האם הבקר המקורי(60 אמפר) יספיק בשביל המנוע הזה?
עוד שאלה לגבי סוללות (אני יודע שחפרתי אם זה) מישהו מכיר את הסוללות של מגה פאוור
ולמה לשרשר 2 סוללות 2200 מילאמפר בטור זה עדיף על סוללה אחת?
הי
אם אתה מתכון ל- Scorpion HK-3026-1400 התשובה היא לא (Max Continuous Current ............................... 80 Amps)
Shanti
/= טוב אז אני יחכה קצת אם המנוע
ומישהו שאל על הסוללה של MAGE POWER?
זה לא שלחבר שני סוללות בטור יהיה יותר טוב מסוללה אחת של שישה תאים.
אלא פשוט יותר חסכוני אם כבר יש לך סוללות של שלושה תאים...
וכמובן עיניין ההטענה!
צריך להקפיד כי כאשר מחברים שני סוללות בטור יש להקפיד שיהיו זהות במפרטים
(ואני לוקח את זה עוד צעד קדימה ומקפיד גם על יצרן!!!!!)
למרות שיש היום סוללות ממש ממש ממש טובות במחירים לא רעים בכלל.....
חפשו לכם את הלייטנינג... סוללות פצצה ואחלה מחירים!
הי
פרמטר חשוב במנועים חשמליים הוא הנצילות. לכל מתח הפעלה קים זרם עבורו נצילות המנוע היא אופטימלית. לכן במידה והמנוע חזק מיד רצוי להקטין את יחס התמסורת ולא להגביל את המצערת. מאחר והזרם המתמשך המקסימלי הוא 80A הזרם האופטימלי יכול להיות כ- 60A ואפילו יותר.לא מכיר ספציפית את ה-SETUP הזה, אבל זה שהמנוע מסוגל להגיע לזרמים של 80 אמפר לא אומר שאכן מגיעים לזרמים אלה בטיסה ולכן יכול להיות מאוד שבקר 60 אמפר יעשה את העבודה אבל כמובן שצריך לברר לגבי ה- SETUP הספציפי שלך.
Shanti
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
אגב... בנוגע לבקר ומנוע?
אני לא הייתי מחליף...
יש לי 8 סוללות סיניות 3 תאים כולם תמיד אחרי שעשיתי איתם מעל 30 טיסות 12.58 וולט אבל אני לא יכול לדעת בבירור לגבי ה מילאמפר כי כל טיסה אני לא כל הזמן עושה אותו זמן
כולם אותו חברה ואותו יצרן.
סבבה לבנתיים אני ישאר אם הSETUP הנ"ל
מנוע ובקר מקוריים
X3 5245
401+9257
להבי קרבון מקוריים ראשי+זנב
מה שכן אולי אני יחליף ל טורק טיוב